Mikäli säädöt on kohdillaan ja hehkussa kunnolla virtaa niin tuossa lämpötilassa kone pitäsisi lähteä suht vaivattomasti käyntiin.
Eli hehku paikalleen. Sormi putkeen, kaasu auki ja starttausta kunnes polttoaine on kaasarissa asti, jatka starttausta mutta ota sormi pois putkenpäästä, ja pientä kaasutusta samalla. Pitäisi lähteä ihan ok käymään. Toki se kangistelee käyntiin lähtiessään, eikä meinaa kovin herkästi höristä.
Toki tuossa tilanteessa suositellaan hieman lämmittää konetta kuumailmapuhaltimella jotta asia helpottuu.
Mutta kyllä koneen saa käyntiin pakkasellakin, ainut että ei tietenkään yhtä herkästi kuin lämpimällä.
Jokatapauksessa kylmässä kannattaa antaa hehkun olla pienen hetken paikallaan ennen starttausta.
Eli vähän kuin dieselautossa hehkutetaan.