Kirjoittaja Aihe: Tamiya Ford F-350 High Lift  (Luettu 76591 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chevy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #180 : 13.02.08 - klo: 05.54 »
Tuli vielä mieleen, että kuinkas on tuon jännitteen keston kanssa, Auton ohjeissa lukee että Suositus on 120A kestävä malli... Eli uskaltaako ostaa tuota pienemmillä arvoilla?

Ja jos nyt unohtaa tuon mahdollisen pakkiviiveen, niin olisiko jompikumpi näistä säätimistä toimiva ratkaisu?

http://www.nosram.com/products.asp?id=69   79e
http://www.nosram.com/products.asp?id=51   85e

Kun tuntuvat nuo "kunnon" säätimet maksavan hunajaa...
« Viimeksi muokattu: 13.02.08 - klo: 07.32 kirjoittanut Chevy »

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #181 : 14.02.08 - klo: 13.51 »
Eka tippuu pois harjattomuutensa takia. Ite ajoin tazerin 12T nopparilla. Eipä se pakkiviive paljoa normaalissa ajossa haittaa.
Team Sokeripalat

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #182 : 28.02.08 - klo: 19.32 »
Noni nyt alkaa oleen lifti valmis. Kaikki muut osat jo kiinni paitsi radio ja takapään ledit.
Eli
35T moottori + Mamba Max
Junfackin duraliumrunko joka nostaa autoa 10mm ja koria 5mm
2.2 Mud Slingerit
Takana spoolilukko
Myös väri vaihtui tiimin väreihin



Team Sokeripalat

Poissa Henaa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #183 : 03.03.08 - klo: 21.33 »
Mikä ton auton huippu nopeus muuten on? Ihan siis vakiona?

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #184 : 03.03.08 - klo: 21.42 »
Jaa-a oliskohan jotain 30 luokkaa.
Team Sokeripalat

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #185 : 03.03.08 - klo: 22.05 »
Lauantaian tuli ajettua liftin kanssa 5h

Muutama kuva:
http://rosvot.suntuubi.com/?cat=5
Team Sokeripalat

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #186 : 04.03.08 - klo: 09.59 »
Lauantaian tuli ajettua liftin kanssa 5h

Muutama kuva:
http://rosvot.suntuubi.com/?cat=5


Haha talvellahan pitäisi offata lumessa?  :wink: Täälläpäin saa pitää vielä talvirenkaita crawlerissakin tovin. http://img508.imageshack.us/img508/8986/kelkkajumissacu9.jpg ...
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa J-P H

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #187 : 04.03.08 - klo: 14.32 »
Piti käydä kokeilemassa miten etenee lumessa. Ihan hyvin tuntui kulkevan,tosin kasaa etuakselin eteen aika hyvää kinosta. Sitten olikin jo etupyörät harallaan, kun ohjausvarsi irtosi.
Taisi jäädä kierrelukite laittamatta.
Mulla on noparina tuo MFC-02 paketti, tietääkö kukaan kestäisikö tuo paketti jotain vääntävämpää moottoria?

Edit: Mikä olisi hyvä moottori vaihtoehto?
« Viimeksi muokattu: 04.03.08 - klo: 20.45 kirjoittanut J-P H »
Big Bear x 2, Axial scale, Axial TR, Edge tube, Axial SWX, High lift, At-10, Man Scale 6x6, Hpi spint 2, Mini Cooper, Traxxas rally vxl.

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #188 : 04.03.08 - klo: 18.41 »
Kestää hyvin.
Team Sokeripalat

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #189 : 08.03.08 - klo: 01.21 »
Noniiiiiiiiin, tuli sitten itsekkin pitkän haaveilun jälkeen tollanen Hi-Lifti(tai niinkuin jeejee sanoo "Hilavitkutin") ostettua !



Tässä kun kerkeää nii koppa maalataan(väriä saa ehottaa) ja kootaan auto nuille alkuperäisille lehtijousille :) Tuo karsee antenniputki ei jää tuohon. Renkaiksi tulee aika varmasti 2.2 kokoiset Imexin Swamp Dawgit. Tuo korin takaosakin löytyy mut en jaksanu sitä tässä alkaa kokoamaan :)
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #190 : 08.03.08 - klo: 10.05 »
Ite oon ollu tyytyväinen Integyn 35T moottoriin. Nopeus suunnilleen sama ku liftin alkuperäsessä ja vääntöä enemmän.
Team Sokeripalat

Poissa J-P H

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #191 : 18.03.08 - klo: 20.13 »
Tuli vähän rakenneltua valoja ja pientä lisäystä tuohon rymykoppaan. Kattovalot ja takavalot pitäis vielä johdottaa ja kiinnitellä. Kattoteline tuli rakenneltua tossa illalla, vähän vielä pientä mallailua ja jotain rekvisiittaa kaipailee lisää.
Big Bear x 2, Axial scale, Axial TR, Edge tube, Axial SWX, High lift, At-10, Man Scale 6x6, Hpi spint 2, Mini Cooper, Traxxas rally vxl.

Poissa Trabantti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #192 : 19.03.08 - klo: 20.11 »
On kyllä herkku auto! Hieno olis myös se alkuperäisen Toyotan "uuspainos" muistaakseni luki kyljessä jotain Hog Heaven tyyliin. Tais vaan niissä olla ongelmia vaihdelaatikkojen kanssa ? Lisäksi ovat nykyään aivaan kohtuuttoman kalliita, keräilykappaleita kun ovat. Ei kehtais edes ajella vain keräilijöille nykyään moiset...  :laugh:

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #193 : 22.03.08 - klo: 16.46 »
 J-P H sulla no Tojossa etu renkaissa kuviot väärinpäin, pito heikkenee. 1:1 värkeissä nuo traktori kuviolliset asennetaan niin että harput tyhjenee esim savesta. Jos pyörimis suunta väärin, niin renkaan kuviot vaan täyttyy. Tieteski nyt tomii etuset sulla paremmin pakittaessa...

 :grin:

 JupeR missäpäin Torniota "ulkoilutat" HiLiftiä?

 Ite asun ~30km päässä Torniosta.

Poissa rb

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #194 : 22.03.08 - klo: 17.46 »
mistä te  ootte noita erikois renkaita hankkinu noihin kiitos jo etu  käteen.

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #195 : 22.03.08 - klo: 21.56 »
J-P H sulla no Tojossa etu renkaissa kuviot väärinpäin, pito heikkenee. 1:1 värkeissä nuo traktori kuviolliset asennetaan niin että harput tyhjenee esim savesta. Jos pyörimis suunta väärin, niin renkaan kuviot vaan täyttyy. Tieteski nyt tomii etuset sulla paremmin pakittaessa..


Kyllä 1:1 maastureissa ainakin näkee että kuvio on välillä väärinpäin esim. väärinpäin olevaa Boggeria on näkynyt protoluokan autoissa ja niissä ne  on ihan tarkoituksella niin päin. Myös jotkut mönkkäri kuskit ajaa kuvio väärinpäin esim. suolla että rengas ei alkaisi kaivamaan niin helposti kuin kuvio oikein päin.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #196 : 23.03.08 - klo: 00.22 »
Pikkasen taas päivityksiä eli RC4WD lehdet jotka on jo ihan eri tasoa kuin tamiyan omat. Lisäksi portaalista rattaat sileeksi. Onneksi oli varaosia sopivasti käsillä niin saatiin nikkaroitua toiset tilalle. Nyt tulossa RC4WDeen paremmat rattaat tilalle.
Team Sokeripalat

Poissa J-P H

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #197 : 23.03.08 - klo: 18.10 »
Tuli vähän rakenneltua uutta puskuria, kun tuppaa keulimaan vähän turhan herkästi crawlingissa.
Tein uuden puskurin rosterista, puskurille tuli painoa 620g (vanha painoi 50g). Toivottavasti etupyörät pysyy maremmin maassa.

Etupyörien kuvio on ihan tarkoituksella väärinpäin, piti vähän kokeilla paraneeko etenemiskyky lumessa ja paremmin tuntui menevän.
Big Bear x 2, Axial scale, Axial TR, Edge tube, Axial SWX, High lift, At-10, Man Scale 6x6, Hpi spint 2, Mini Cooper, Traxxas rally vxl.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #198 : 25.03.08 - klo: 18.18 »
Kysymyksiä pukkaa.  :huh:
Sen verran kiinnostavalta vehkeeltä vaikuttaa tää voordsonni :mrgreen:
et meinasin tilata, mutta mutta.
Mitä varaosia kannattaa ottaa samalla varastoon, (suht vakiona ainakin alkuunsa)
täyden laakerisatsin ainakin otan, täytyykö laatikon rattaita tai muita murehtia näin etukäteen.
Pistäkäähän ehdotuksia, mielipiteitä, ennenkuin pistän tilauksen vetään.
son loppu ny.

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #199 : 25.03.08 - klo: 19.48 »
Kysymyksiä pukkaa.  :huh:
Sen verran kiinnostavalta vehkeeltä vaikuttaa tää voordsonni :mrgreen:
et meinasin tilata, mutta mutta.
Mitä varaosia kannattaa ottaa samalla varastoon, (suht vakiona ainakin alkuunsa)
täyden laakerisatsin ainakin otan, täytyykö laatikon rattaita tai muita murehtia näin etukäteen.
Pistäkäähän ehdotuksia, mielipiteitä, ennenkuin pistän tilauksen vetään.

Ei ole tarvinnut vaihtaa mitään varaosia. *kop kop*

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #200 : 25.03.08 - klo: 20.29 »
Ruuvit kannatta vaihtaa jo kokoamisvaiheessa johonkin parempaan, koska tamiyan ruuvit on kovin pehmeitä.
Team Sokeripalat

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #201 : 25.03.08 - klo: 21.05 »
Tojota mallinen hailifti tuli tilattua tännekkin päin RacingFactorysta, .. ilmeisesti menee kuitenkin ensiviikkoon ennenkuin saan sen käsiini. Samalla tuli tilattua Towerista rosterinen ruuvisetti, ....vielä kun valosarjan saan hankittua ilman mitään efektiboksia, niin homma on bueno. Pientä modaamista on jo suunniteltu hieman suurempien joustojen ja paremman etenemiskyvyn toivossa.
« Viimeksi muokattu: 25.03.08 - klo: 22.27 kirjoittanut Jankka »

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #202 : 26.03.08 - klo: 11.18 »
Mikä on spoolilukko?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #203 : 26.03.08 - klo: 12.22 »
Mikä on spoolilukko?

Normi lukko vaan, otetaan diffi pois ja jäykkä akseli vaan johon ratas kiinni. Spooliksi sanotaan, mutta lukkohan se vaan on.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXMWH6&P=7
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 27.03.08 - klo: 13.37 kirjoittanut sjos »
son loppu ny.

Poissa J-P H

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #205 : 02.04.08 - klo: 19.44 »
Nyt alkaa kulkuneuvo olemaan valmistumaan päin. Posti toi tänään :azn: beadlock vanteet, rock claws kumit, raidevälin leventäjät ja akselin alle liukulevyt. Rekvisiittakin alkaa olemaan kunnossa. Seuraava projekti onkin sitten Ford kopan rakentaminen valmiiksi.
Big Bear x 2, Axial scale, Axial TR, Edge tube, Axial SWX, High lift, At-10, Man Scale 6x6, Hpi spint 2, Mini Cooper, Traxxas rally vxl.

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #206 : 04.04.08 - klo: 21.32 »
Team Sokeripalat

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #207 : 05.04.08 - klo: 06.56 »
Hilux kotiutui eilen ja Ford pari päivää aiemmin...., tosin ford löysi jo uuden kodin  :sad:



... rakentaminen alkaa kun saan paremman laakerisarjan ja Junfacin tilauksen kotiin.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #208 : 05.04.08 - klo: 09.04 »
Makitallako aioit väsätä   :laugh:
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« Vastaus #209 : 05.04.08 - klo: 17.37 »
En sentään, Makitat on varattu muuhun rojektiin. Teksti tuli vaan kuvaan väkisin näkyviin, kun halusin ton yläreunasta pilkottavan K***ho tekstin piiloon.  :mrgreen: