Servosarven keskikohta (tyhjäkäynti - ei kaasua, ei jarrua) ei ole samassa kohdassa kuin servon nollakohta (ei kaasua eikä jarrua ohjaimesta).
1.Tarkista että lähettimessä kaasun trimmi on jokseenkin keskellä, jos on jo valmiiksi, niin jatka kohtaan 2. Mikäli ei ole, niin aseta trimmi nollaan ja katso auttoiko yhtään, todennäköisesti joudut käydä kohdan 2 vaiheittain läpi.
2.Irroita servosarvi kaasuservosta, laita virrat päälle autoon ja radioon, säädä lähettimestä kaasun trimmi (th trim tai vastaava) keskelle säätöaluetta (lähettimestä riippuen joko ruuvattava potikka tai joku valikkotoiminto), nyt kiinnitä servosarvi servoon niin että se on jotakuinkin linjassa servon kanssa (linkistö tyhjäkäynnillä). Servon hammastuksesta johtuen se voi olla hieman vinossa, sen voi sitten korjata kaasun trimmillä tai linkistöjä säätämällä. Nyt pitäisi olla käytössä täysi liikerata molempiin suuntiin ja linkistön tyhjäkäynnillä kun liipasimeen ei kosketa.
Kaasulinkistön puolella olevan jousen tulee olla myös tyhjäkäynnillä hieman puristuksissa, jolloin kaasuttimen luisti on varmasti kiinni ja kone palautuu aina samalle tyhjäkäynnille. Jos tyhjäkäynti on säädetty kaasun trimmistä, niin jarrutettaessa kone herkästi sammuu.