Kirjoittaja Aihe: O.S Moottorit, V-SPEC jne  (Luettu 240344 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #720 : 10.06.11 - klo: 12.29 »
Ei ole ainakaan vielä loppunut katolle kääntyessä. Vaikka minuuttikin on mennyt laahustaessa tornista alas radan toiselle puolelle, niin silti kone käy vielä. Mutta pitänee tuota alaneulaa laittaa rikkaammalle.

E: Mitä tuon kuristimen vaihtaminen vaikuttaa? Uusissa koneissa näyttäisi tulevan 3 erilaista kuristinta. Saako niillä lisää tehoja ja miten vaikuttaa jos sen jättää kokonaan pois?
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #721 : 10.06.11 - klo: 12.59 »
mitäs luulisit  :grin: varmaan isommalla kulkee kovempaa ja pienemmällä kuluttaa vähemmän?

en jättäisi kokonaan pois kuitenkaan
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #722 : 07.07.11 - klo: 21.26 »
Nyt olis uus XZ-B ajettu sisään ja hyvin tuntuu toimivan, tehoa on. On myös aika paljon erilaisempi kun vanha. Seurataan kuin kauan kestää. Käyn turussa testaamassa tankkivälin. Turku openissa meni 2 vuotta vanha omatekemä "romuista" kasattu vanha speed 11.30  :shocked:

Kerroppa käyttökokemuksia uusista XZ:oista.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #723 : 07.07.11 - klo: 22.28 »
Kerroppa käyttökokemuksia uusista XZ:oista.

Sisään ajo meni aika vaivattomasti, omalla tyylillä nopeasti, kovaa. Helppo saada käymään, toisin kun ennen vanhaan vanhat RB:t jne. (tai sit sillon ei vaan osannut)

Vaikee sanoo miksi, mutta mun mielestä uusi XZ on parempi kone kun vanha VZ. Mikä sinäänsä on aika mahdoton ajatus. Kai se on lineaarisempi, parempi ajaa. Fuilii menee hyvin vähän. Jyväskylässä ajettiin finaali 11.15 tankeilla.(joka ei kylläkään hyödyttänyt mitään kun kämmäilin niin paljon  :cry:) Viimeinen tankki meni jotenkin vahingossa 12min, kotona katoin niin tankissa oli vieläkin vähän polttoainetta. Kone oli tarkasti säädetty oikein.

OS on hintansa arvoinen kone. Oon joskus ostanu semmosia koneita millä saa heittää vesilintua sisään ajon jälkeen kun ei niitä kehtaa myydäkkään kellekkään, ne on yleensä niitä halvempia koneita. (Jotkut ei käy, jotkut ei kulje ja jotkut ei lähe mihinkää.) Ossissa on myös mun mielestä paras kaasari ja siinä on keskineula.(mä ainakin vääntelen sitä) Ja OS on hienoin. :-D

E: oli muuten aika outoa ettei tsekeissä ollut osseja juuri ollenkaan, porukka kävi kattoo meijän konetta vähänväliä ihan ku se olis joku ihmevempele.
« Viimeksi muokattu: 07.07.11 - klo: 22.39 kirjoittanut -PM- »
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #724 : 07.07.11 - klo: 23.11 »
Mitä eroa oot huomannut MAX XZ:ssa ja SPEED XZ:ssa? Onko ajettavuudessa eroa vai onko ero vain blingiä?

Suurin osa unohtaa vertaillessaan muun merkkisiä koneita, että vertailu pitäisi suorittaa MAX:iin. Speedin bling ominaisuuksia ei ole muun merkin koneissa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #725 : 07.07.11 - klo: 23.17 »
Mitä eroa oot huomannut MAX XZ:ssa ja SPEED XZ:ssa? Onko ajettavuudessa eroa vai onko ero vain blingiä?

Suurin osa unohtaa vertaillessaan muun merkkisiä koneita, että vertailu pitäisi suorittaa MAX:iin. Speedin bling ominaisuuksia ei ole muun merkin koneissa.

Toi on kyllä totta.

MAX XZ on vielä pakissa ajamattomana. Tarvii varmaan Salon kisan jälkeen ajaa se sisään. Katsotaan sitten millanen se on. 
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #726 : 08.07.11 - klo: 11.05 »
Nyt näitä O.S:n koneita alkaa tulemaan muidenkin tuotenimien alla. Mugen ja JQ ainakin?

Olisiko mahdollista koostaa tänne aika ajoin päivitettävä lista siitä että mitä O.S:n konetta mikäkin toisen tuotemerkin alla myytävä kone vastaa. En tiedä teistä, mutta itselleni samankaltaisuuksien harmonia on tärkeää ja nyt sitä on ihan pihalla, kun eihän "valmistajat" tietenkään mainosta "tämä tässä on O.S:n XZ-B meidän väreillä"

O.S:n Buggykoneita oli siis (korjatkaa toki)

21VZ-B (poistunut vanha malli)
21VZ-B V-Spec (tämäkin lienee poistunut? Eikös tästä tullut joku uusi malli?)
21VZ-B V-Spec Speed (tästäkin on tullut kai II tai WC tai uusi malli?)
21XZ-B
21XZ-B Speed

ja toki
19XZ-B Speed

VZ-B sylinterinhalkaisija on 16.6 mm ja iskunpituus 16.0mm
XZ-B:ssä sylinteri 16.3 mm ja isku 16.8 mm

Kuvia katsomalla (Ja JQ THE Car -ketjusta lukemalla) JQ THE Enginessä on vanhemman VZ-B:n sisuskalut, mutta XZ-B:n lohko ja kansi.
Mugen Ninja JX21-B01A näyttäisi olevan samoilla mitoilla kuin JQ THE Engine, ja kuvien perusteella siinä on myös XZ-B:n lohko.

Miltä muilta merkeiltä löytyy O.S:n koneita? Onko niissä kaikissa sama VZ-B:n sisuskalut (tai ainakin sama iskunpituus & sylinterinhalkaisija) ja XZ-B:n lohko?

 - Hount

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #727 : 08.07.11 - klo: 12.22 »
Miltä muilta merkeiltä löytyy O.S:n koneita? Onko niissä kaikissa sama VZ-B:n sisuskalut (tai ainakin sama iskunpituus & sylinterinhalkaisija) ja XZ-B:n lohko?
Sworkz ja Bullit löytyy myös.

O.S on näköjään vapauttanut vain uuden XZ-B linjan ja JQ:n moottori on eka missä oon nähny erilaiset specsit.

Helppo tapa on katsoa pillilistaa koska siellähän nuo nimet on jo olleet keväästä lähtien vaikka moottorit on vasta hiljalleen kauppoihin tulleet.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #728 : 08.07.11 - klo: 12.47 »
O.S. on vapauttanut edellisen sukupolven moottorilinjan alihankinta käyttöön. Eli VZ sarjan.

XZ-sarjaa ei tehdä kenellekkään alihankintana.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #729 : 08.07.11 - klo: 12.54 »
O.S. on vapauttanut edellisen sukupolven moottorilinjan alihankinta käyttöön. Eli VZ sarjan.

XZ-sarjaa ei tehdä kenellekkään alihankintana.
Yllättävän samannäköisiä ainaki ulkokuoriltaan ja specseiltään ovat nuo muut...
Specsejähän kuka vaan voi kirjoittaa mitä haluaa, samoin ulkokuori voi olla samannäköinen vaikka sisuskalut ovat eri.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #730 : 09.07.11 - klo: 13.35 »
JQ:n moottori on eka missä oon nähny erilaiset specsit.

JQ:n moottorissa on samat speksit kuin Mugen Ninjassa...
Voiko vetää johtopäätökset että kaikki ei O.S:n nimen alla myytävät koneet olisivat identtisiä? (lukuunottamatta koneen rungossa olevaa alihankkijan logoa)

Kaikissa koneissa näyttäisi olevan XZ-B:n runko (koneen korvassa pieni lovi ja jäähdytyslamellit tulee kaasarille saakka)

 - Hount

Poissa eurorc.com

  • Veteraani
    • Profiili
    • EuroRC
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #731 : 09.07.11 - klo: 13.37 »
JQ:n moottorissa on samat speksit kuin Mugen Ninjassa...
Voiko vetää johtopäätökset että kaikki ei O.S:n nimen alla myytävät koneet olisivat identtisiä? (lukuunottamatta koneen rungossa olevaa alihankkijan logoa)

Kaikissa koneissa näyttäisi olevan XZ-B:n runko (koneen korvassa pieni lovi ja jäähdytyslamellit tulee kaasarille saakka)

Bullit ja Sworkzista on xz-b specsit taas, joten joko specsit on väärät tai sisältö on eri.
HobbyWing | Xray| Gens Ace | Pro-Line | Corally | Hudy | Yokomo | FTX | HPI
EuroRc.com - Facebook

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #732 : 09.07.11 - klo: 14.39 »
JQ:n moottorissa on samat speksit kuin Mugen Ninjassa...
Voiko vetää johtopäätökset että kaikki ei O.S:n nimen alla myytävät koneet olisivat identtisiä? (lukuunottamatta koneen rungossa olevaa alihankkijan logoa)

Kaikissa koneissa näyttäisi olevan XZ-B:n runko (koneen korvassa pieni lovi ja jäähdytyslamellit tulee kaasarille saakka)

Bullit ja Sworkzista on xz-b specsit taas, joten joko specsit on väärät tai sisältö on eri.

Oliskohan että Bullit ja Sworkz ilmoittavat vaan virheellisesti XZ-B:n speksit, kun jos O.S ei myy kuin VZ-B:n sisuskaluja?

 - Hount

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #733 : 09.07.11 - klo: 19.13 »
JQ:n moottori on eka missä oon nähny erilaiset specsit.

JQ:n moottorissa on samat speksit kuin Mugen Ninjassa...
Voiko vetää johtopäätökset että kaikki ei O.S:n nimen alla myytävät koneet olisivat identtisiä? (lukuunottamatta koneen rungossa olevaa alihankkijan logoa)

Kaikissa koneissa näyttäisi olevan XZ-B:n runko (koneen korvassa pieni lovi ja jäähdytyslamellit tulee kaasarille saakka)

 - Hount
Mielestäni nuo näyttävät VZ-B lohkoilta ja kansilta, sitäpaitsi olihan tuota ninjaa jo viimekaudella tuollaisella lohkolla jossa oli nuo eteen asti ylettyvät jäähdytys rivat. Ja ei silloin ollut viellä O.S.n XZ-B koneita markkinoilla.
 
Eikös nämä mitatkin viittaa että kysessä on VZ-B lohkot:
 
The Engine:
Bore: 16.6mm
Stroke: 16.0mm
 
 
OS Speed 21VZ-B:
Bore: 16.6mm
Stroke: 16.0mm
« Viimeksi muokattu: 09.07.11 - klo: 19.53 kirjoittanut foursquare »
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #734 : 09.07.11 - klo: 21.52 »
Mielestäni nuo näyttävät VZ-B lohkoilta ja kansilta, sitäpaitsi olihan tuota ninjaa jo viimekaudella tuollaisella lohkolla jossa oli nuo eteen asti ylettyvät jäähdytys rivat. Ja ei silloin ollut viellä O.S.n XZ-B koneita markkinoilla.
 
Eikös nämä mitatkin viittaa että kysessä on VZ-B lohkot:
 
The Engine:
Bore: 16.6mm
Stroke: 16.0mm
 
 
OS Speed 21VZ-B:
Bore: 16.6mm
Stroke: 16.0mm

Ulkoisesti näyttää XZ-B:n lohkoilta.

VZ-B http://www.osengines.com/engines/osmg2070-b.jpg
XZ-B http://www.osengines.com/engines/osmg2051bs01l-lg.jpg
JQ http://jq-products.smugmug.com/JQ-Products/The-Engine/i-HgJpBHd/0/XL/DSC6752-XL.jpg

Tietysti jos viimeisimmät VZ-B:t olivat eri mallisella lohkolla? En siis väitä että noissa muiden merkkien koneissa olisi täysin XZ-B:n lohko, tuskin VZ-B:n sylinteri & sisuskalut suoraan sinne edes sopisi? Mutta ulkoisesti näyttää täysin XZ-B:ltä kantta lukuunottamatta.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 09.07.11 - klo: 22.06 kirjoittanut Hount »

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #735 : 09.07.11 - klo: 22.57 »
Ei lohkolla ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Oli lohko minkä näköinen vain, voi siihen olla jyrsitty minkälaiset poraukset tahansa sisuskaluja varten.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #736 : 09.07.11 - klo: 23.36 »
Samaa hiukan ihmetelly tässä lueskellessa.. Edes lohkon materiaalia ei kukaan pysty kuvasta toteaan, saati porauksia, ainoastaan ulkomuodon, millä nyt ei käytännössä ole mitään merkitystä jäähdytysripoja lukuunottamatta..

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #737 : 10.07.11 - klo: 11.09 »
Perustuu mihin?

Mitä koneita on Bullit,Sworkz ja lrp
Niko voi vastata ettei tarvii meiän arvuutella.

O.S. on vapauttanut edellisen sukupolven moottorilinjan alihankinta käyttöön. Eli VZ sarjan.

XZ-sarjaa ei tehdä kenellekkään alihankintana.
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #738 : 10.07.11 - klo: 12.15 »
Onko LRP:kin O.S.:n tekemä? En tiennyt. Aika paljon siis alihankintamerkkejä.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #739 : 10.07.11 - klo: 13.07 »
Olin näköjään hiukan väärässä. Näyttäisi olevan aika moni OEM moottori noilla uusilla XZ porauksilla. Ajoituksia ei kukaan tiedä, ellei mittaa itse. Tein nyt pienen vertailun tiedoilla, joita netistä löysin. Kaikki muut koneet ovat XZ sarjaan perustuvia pitkäiskuisia moottoreita, paitsi JQ moottori näyttäisi perustuvan VZ-sarjan lyhytiskuiseen moottoriin.

O.S. SPEED 21 XZ-B:
Poraus: 16,27mm
Iskunpituus: 16,80mm
Sylinteri: 3-porttinen
Kampiakseli: 1 kpl tungsten paino
Kaasuttimen kurkut: 6mm ja 7mm
Takalaakeri: keraaminen
Paino: 355g
Jäähdytyskansi kevennetty porauksin ja 8mm madallettu
4000-40000 rpm
2,6hp/34000 rpm

JQ The Engine:
Poraus: 16,60mm (sama kuin O.S. VZ-sarja)
Iskunpituus: 16,00mm (sama kuin O.S. VZ-sarja)
Sylinteri: 3-porttinen
Kampiakseli: ei tietoa
Kaasuttimen kurkut: 6, 6.5 ja 7mm
Takalaakeri: ei tietoa
Paino: 349g
Jäähdytyskansi kevennetty porauksin (sama kuin O.S. SPEED 21 VZ-B 2)
3000-40000 rpm
2,5hp/34000 rpm
Näiden tietojen puitteissa pitkälti samanlainen kuin OS SPEED 21 VZ-B 2, jolla voitettiin 2008 MM-kisat.

S-Power S7:
Poraus: 16,27mm
Iskunpituus: 16,80mm
Sylinteri: 7-porttinen
Kampiakseli: ei tietoa
Kaasuttimen kurkut: ei tietoa
Takalaakeri: ei tietoa
Paino: 348g
Jäähdytyskansi: Kevennetty porauksin hieman vähemmän kuin OS SPEED XZ ja madallettu, mutta periaatteeltaan vastaava kuin OS SPEED XZ, hieman erilaisella muotoilulla.
4000-40000 rpm
2,6hp/34000 rpm

Bullit B-218:
Poraus: 16,27mm
Iskunpituus: 16,80mm
Sylinteri: ei tietoa
Kampiakseli: ei tietoa
Kaasuttimen kurkut: ei tietoa
Takalaakeri: ei tietoa
Paino: 355g
Jäähdytyskansi: Sama kuin OS SPEED XZ.
4000-40000 rpm
2,6hp/34000 rpm

Ninja JZ21B02:

Poraus: 16,27mm
Iskunpituus: 16,80mm
Sylinteri: 3-porttinen
Kampiakseli: ei tietoa
Kaasuttimen kurkut: ei tietoa
Takalaakeri: ei tietoa
Paino: ei tietoa
Jäähdytyskansi: Kevennetty porauksin ja 8mm madallettu. Oma design, mutta vastaava kuin XZ.
« Viimeksi muokattu: 10.07.11 - klo: 13.18 kirjoittanut Niko »
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #740 : 10.07.11 - klo: 13.22 »
Mun ottamia kuvia OS SPEED 21 XZ-B:stä:

https://picasaweb.google.com/HoBaoFinland/OSSPEED21XZB
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #741 : 10.07.11 - klo: 13.23 »
Sivukanavissa lohkossa on myös mielenkiintoinen evä, joka ohjaa virtausta:

Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #742 : 11.07.11 - klo: 00.14 »
August Poutiainen heilutteli tänään tahtipuikkoa polttistouring SM-osakilpailussa O.S. MAX 12 XZ moottorilla varustetulla Xray rata-autollaan. Epäonni kuitenkin löysi tämän kuljettajan, takahihnarikon seurauksena finaali meni sitten kirkkaasta johdosta plörinäksi.

Augustin ja Samin Xray autot O.S. moottoreilla valmiina finaaliin:



Muutama (huono) kuva lisää:
https://picasaweb.google.com/HoBaoFinland/10711PolttistouringSM
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #743 : 11.07.11 - klo: 10.07 »
Perustuu mihin?

Mitä koneita on Bullit,Sworkz ja lrp
Niko voi vastata ettei tarvii meiän arvuutella.

Listaan voi vielä listä Hot Bodies Hara koneen...
 
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #744 : 11.07.11 - klo: 10.26 »
Hara moottori on oikeastaan täysi OS. Ainoastaan kannessa erilaiset koristelut.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #745 : 11.07.11 - klo: 10.32 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XiuLEXDq_Bg[/youtube]
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #746 : 12.07.11 - klo: 11.27 »

Bullit B-218:
Poraus: 16,27mm
Iskunpituus: 16,80mm
Sylinteri: ei tietoa
Kampiakseli: ei tietoa
Kaasuttimen kurkut: ei tietoa
Takalaakeri: ei tietoa
Paino: 355g
Jäähdytyskansi: Sama kuin OS SPEED XZ.
4000-40000 rpm
2,6hp/34000 rpm


Bullit on sama kuin XZ-speed ainakin Hazelwoodin mukaan.
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #747 : 13.07.11 - klo: 11.34 »
moro.

mitäs kytkinsetuppia suosittelette käytettäväksi tuon uuden speedin kanssa? Autona DNX408 (painoa en nyt muista, enkä jaksa kaivaa netistä puhelimella. poinas voi sanoa onko raskaampi muihin autoihin verrattuna) ja normi kolmipalakytkin alupaloilla.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #748 : 13.07.11 - klo: 11.41 »
Uudet kisa-autot ovat enemmän ja vähemmän saman painoisia. Periaatteessa mikä tahansa 3-palakytkin käy alu tai komposiittipaloilla. Eroa on palojen käyttöiässä.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #749 : 13.07.11 - klo: 11.44 »
Jouset milliset.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND