Täällä tuli hassu "ongelma"..
Tuossa illalla kävin rälläilemässä ja seurailin lämpöjä koneessa. Pahimmillaan mittari näytti 155 astetta,mikä oletettavasti on liian paljon,vaikka tulikin kaasu pohjassa ajettua aika pitkään. Tulppana Glow Plug P3 Turbo Ultra Hot ja kone savuttaa myös kovilla kierroksilla ihan mukavasti. Eli onkos nyt ainoa vaihtoehto ruuvata koneesta vain tehoa pois,jotta lämmöt saisi hilattua tuonne 110-120 asteen tuntumaan,vai mikäs sellainen hyvä lukema olis..? Aikaisemminkin olen kyllä mittailut lämpöjä,eikä ne muistaakseni noin korkealla ole koskaan olleet. Koneen säätöihin ei ole koskettu,pillin tiivisteen vaihdoin uuteen,kun vanha oli niin riekaleinen..
Koneena edelleen O.S. 21 VZ-B-Spec ja menovetenä Power-Save-Racing 25%