Kirjoittaja Aihe: M2/4-10 Vaasa EM virallinen ilmoittautuminen 6.5.2007 mennessä  (Luettu 24686 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VSA

  • Jäsen
    • Profiili
Päivitetty 7.5.2007 (virallinen ilmoittautuminen on nyt mennyt umpeen)

Tämän hetken tiedon mukaan meillä olisi paikkoja käytettävissä 34 + 34.

Kaikille helmikuun 25 mennessä ilmoittautuneille on lähetetty pääsiäisenä tiedosto täytettäväksi virallista ilmoittautumista varten. Muistakaa että ilmoittautuminen on sitova eli joudutte maksamaan osallistumismaksun vaikkei sitten pääsisikään osallistumaan itse kilpailuun (tai voi hankkia jonkun toisen tilalle).

Täyttäkää rivi 2 tiedostosta.
Syntymäaika muotoon ddmmyy
"Land code" = FIN.
3 taajuutta, muodossa esim. 27145 (ei siis pisteitä). 2.4mhz laitteiden omistajat merkitsevät vain 30000
mikäli jokin lukema alkaa 0, niin luvun eteen voi laittaa ' merkin, jolloin nollakin jää näkyviin.

EFRA lisenssin hankkimiseksi, ottakaa yhteyttä Jari Saario, etunimi.sukunimi@akk-motorsport.fi. Toimitus noin viikko ja hinta on 70eur (tulee kotiin postiennakolla).

Seuraavilta puuttuu vielä virallinen ilmoittautuminen/peruutus (su 6.5 mennessä, tämän jälkeen paikka/jonotuspaikka vapautuu muiden käytettäväksi). Mikäli ette ole saanut tiedostoa, niin ottakaa yhteyttä: etunimi.sukunimi@kone.com (Vesa Sarja)

2WD

(peruuttaneet: 1,34,38,39,40)
(ei ilmoitusta = peruutus: 17,18,22,28,29,30,41)

4WD
      
(peruuttaneet: 16,18,19,27,28,34,38,39,41)
(ei ilmoitusta = peruutus: 17,22,23,33)
« Viimeksi muokattu: 09.05.07 - klo: 01.07 kirjoittanut VSA »

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #1 : 20.11.06 - klo: 00.48 »
Ensimmäinen infopaketti on nyt julkaistu. Käykää katsomassa osoitteessa http://www.wasacross.com
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
valintaperusteet
« Vastaus #2 : 07.12.06 - klo: 17.01 »
" Tuohon päivämäärään mennessä ilmoittautuneiden kesken määritellään tiettyjen sääntöjen mukaisesti paikkojen saajat "

mitkä nämä tietyt säännöt ovat, joilla paikkojen saajat ratkaistaan? onko ne säännöt jo olemassa ja jos on, niin voisiko ne laittaa tänne yleisön ihmeteltäväksi?

nimim. anoinko kesälomani väärälle viikolle?

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #3 : 07.12.06 - klo: 20.40 »
Homma menee sillä lailla (ainakin alustavien suunnitelmien mukaan), että AKK maksaa ns edustusjoukkueen paikat. Näitä on siis 15 molempiin luokkiin. Kaikki tämän joukon ulkopuolelle jäävät joutuvat itse maksamaan ilmoittautumismaksun, joka on 75 euroa per luokka. Paikkoja tullaan anomaan lisää eli tämän hetken tilanteen mukaan kaikki halukkaat pääsevät kisoihin mukaan.

Vesa voi vielä kertoa tarkemmin valintasäännöistä, mutta oletan homman menevän siten, että 15 paikkaa jaetaan käytännössä SM pisteiden mukaisesti. Näistä viidestätoista paikasta myös muutama myönnetään ns villillä kortilla...

Niinkuin sanottu, Vesa antaa varmasti tarkempaa infoa valintasäännöistä. Toivottavasti tästä on edes hiukan apua.
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
perusteet?
« Vastaus #4 : 10.12.06 - klo: 11.03 »
kiitti Spif lisäinfosta. mutta tarkennuksia odotellessa:

VSA, onko jo olemassa ne perusteet, joilla paikat myönnetään? joskus muistan, että touringpuolella oli selvillä selkeä pisteytys eriarvoisista kisoista ja menestymisestä niissä. näillä perusteilla sitten laitettiin kuskit järjestykseen ja annettiin paikat arvokisoihin.

vai onko tilanne se, että vielä ei ole päätetty tarkemmin, millä perusteilla paikat annetaan? sekin olisi kiva tietää...

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #5 : 10.12.06 - klo: 16.58 »
Ne touringpuolella käytetyt ohjeet pitäisi olla käytössä kaikissa luokissa.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
re
« Vastaus #6 : 11.12.06 - klo: 18.17 »
mites ne pisteytykset nyt menikään? voisiko ne laittaa tänne lueskeltavaksi?
ja miten eri luokissa saavutetut tulokset vaikuttavat? eli millä kertoimilla pisteitä lasketaan missäkin luokassa, joka ei ole suoraan se luokka, mihin haluaisi päästä sutimaan? siis esim m2-10 vaikutus, mikäli haluaa ajaa myös m4-luokan, kuten omalla kohdallani on?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #7 : 11.12.06 - klo: 18.35 »
Tietenkin tässä herää nyt myös kysymys kuinka suhtaudutaan M-8 luokan kuskeihin?

Tämän luokan kuskit ajaisivat toki mielellään sähkökrossiakin kesällä, mutta hieman on ollu hankalaa hankittua kalustoa ulkoiluttaa koska kisoja on ollut päällekkäin.

Moni polttiskrossaaja halusi ajaa sähkökrossia kuluneena kesänä, mutta sitäkin useammalla jäi kalusto koskemattomaksi juurikin näiden päällekkäisyyksien takia.

No se on voivoi ja elämä on.

Mutta siis... Kiinostaa tosiaan kuinka "meikäläiset" otetaan huomioon??
Valkataanko kenties pari polttiskuskia nimen perusteella tuohon 15 sakkiin vai onko jokainen auttamatta ulkona koska ei ole viimekaudelta ensinmäistäkään pistettä M2-10 saati M4-10 luokista?

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #8 : 11.12.06 - klo: 18.43 »
Mulla on kyllä nuo perusteet. Mutta siltä varalta, että lajiryhmällä ja Vesalla on jotain muita suunnitelmia paikkajakojen suhteen en viitsi niitä nyt tähän laittaan sotkemaan.

Krossi ei kuulu minulle mitenkään, joten kommentoikoon asianosaiset itse.  :wink:

Poissa Jyke_

  • Jäsen
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #9 : 05.02.07 - klo: 20.05 »
Mielestäni M8 kuskeille ei tarvitse käydä kuinkaan. M8 kuskeilla on omat juttunsa ja "meillä" Mx-10 kuskeilla on omat kisat.

Minusta on oikein, että ne jotka pitävät tämän luokan harrastamisesta, pääsevät edustamaan myös Suomen EM joukkueeseen.

En uskoisi pääseväni mukaan, jos hakisin edustuspaikkaa M8 EM:iin M2-10 luokan SM10(-03), SM2(-05) ja SM6(-06) näytöillä.
RC Pisteestä saa ja Assolla pääsee! ;-)

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #10 : 05.02.07 - klo: 21.42 »
Jyke puhuu täyttä asiaa.
Mäkin olen joskus aikoinaan kerännyt melkein kaikki sen aikaiset suomalaiset postimerkit, mutta ei sillä meriitillä varmaan M8:ssa pärjätä ?
Olis kyllä ihan kiva ajaa M8:ia, mutta kun on ollut saunailtaa sun muuta menoa just päällekkäin treenien ja kisojen kanssa, joten se siitä.
-Pekka

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #11 : 06.02.07 - klo: 12.51 »
Joo, mutta kun ottaa huomioon miten hienosti noi kisakalenterit on yleensä tehty, eli M8 ja sähköcrossia on lähestulkoon mahdotonta harrastaa niin näin ei ole. Ja se että ajan EM kisoissa A finaalissa M8 luokassa tarkoittaa kyllä sitä että osaan myös ajaa sähköcrossia. Viimeksi pääsin ajamaan 2004 ja voitin pm kisat 4wd ja olin toinen 2wd, mutta sillähän ei ilmeisesti enää ole painoarvoa koska se oli 3 vuotta sitten....
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #12 : 06.02.07 - klo: 17.01 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Joo, mutta kun ottaa huomioon miten hienosti noi kisakalenterit on yleensä tehty, eli M8 ja sähköcrossia on lähestulkoon mahdotonta harrastaa niin näin ei ole. Ja se että ajan EM kisoissa A finaalissa M8 luokassa tarkoittaa kyllä sitä että osaan myös ajaa sähköcrossia. Viimeksi pääsin ajamaan 2004 ja voitin pm kisat 4wd ja olin toinen 2wd, mutta sillähän ei ilmeisesti enää ole painoarvoa koska se oli 3 vuotta sitten....


Ainakaan minä en kohdistanut kommenttiani juuri sinuun, mutta kummasti EM-kisat viettelee ketä milloinkin ;)
-Pekka

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #13 : 06.02.07 - klo: 17.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Jyke_"
Mielestäni M8 kuskeille ei tarvitse käydä kuinkaan. M8 kuskeilla on omat juttunsa ja "meillä" Mx-10 kuskeilla on omat kisat.

Minusta on oikein, että ne jotka pitävät tämän luokan harrastamisesta, pääsevät edustamaan myös Suomen EM joukkueeseen.



Joo anteeksi että ylipäätään edes kysyin asiaa.
Sehän on tunnetusti ollut keskustelufoorumeilla kiellettyä.

Minustakin on hyvinkin oikein että lajista pitävät saavat ajaa...
Kuten jo edellä yritin tehdä selväksi niin kyllä täällä olis polttiskrossipuolella kuskeja jotka ajaisivat erittäin mielellään sähköilläkin.
Se kun vaan on tehty lähes mahdottomaksi.
Yhden ainoan kisan olen päässyt -05 vuonna ajamaan kun sattui niin kummallisesti että ei ollut polttiskisoja samaan aikaan.

Takavetokalusto on ollut hyllyllä ikuisuuden... Ei pääse ulkoiluttamaan kun kisat on päällekkäin.
Nelkkua ei ole, enkä missään nimessä hanki satojen eurojen koristetta hyllyntäytteeksi.
Siihen käyttöön kun siitä korkeintaan olisi... kisaamaankaan kun ei pääse.

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #14 : 06.02.07 - klo: 17.15 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "Jyke_"
Mielestäni M8 kuskeille ei tarvitse käydä kuinkaan. M8 kuskeilla on omat juttunsa ja "meillä" Mx-10 kuskeilla on omat kisat.

Minusta on oikein, että ne jotka pitävät tämän luokan harrastamisesta, pääsevät edustamaan myös Suomen EM joukkueeseen.



Joo anteeksi että ylipäätään edes kysyin asiaa.
Sehän on tunnetusti ollut keskustelufoorumeilla kiellettyä.

Minustakin on hyvinkin oikein että lajista pitävät saavat ajaa...
Kuten jo edellä yritin tehdä selväksi niin kyllä täällä olis polttiskrossipuolella kuskeja jotka ajaisivat erittäin mielellään sähköilläkin.
Se kun vaan on tehty lähes mahdottomaksi.
Yhden ainoan kisan olen päässyt -05 vuonna ajamaan kun sattui niin kummallisesti että ei ollut polttiskisoja samaan aikaan.

Takavetokalusto on ollut hyllyllä ikuisuuden... Ei pääse ulkoiluttamaan kun kisat on päällekkäin.
Nelkkua ei ole, enkä missään nimessä hanki satojen eurojen koristetta hyllyntäytteeksi.
Siihen käyttöön kun siitä korkeintaan olisi... kisaamaankaan kun ei pääse.


Nomutta asiahan on siten kovin yksinkertainen.
Eikä kukaan estä kysymästä, saithan jo vastauksenkin.
-Pekka

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #15 : 06.02.07 - klo: 17.52 »
Kyllä...

Mr Cale vastasi nimenomaan kysymykseeni.

Pari kuukautta kyseisen vastauksen jälkeen alkaakin sitten se tuttu pipojen kiristely.

Ei siinä...

Mielenkiinnolla odottelen valitaanko polttiskuskeista ketään.

Kysymykset heräs vain ja ainoastaan tästä viestistä.

Lainaus käyttäjältä: "Spif"
Näistä viidestätoista paikasta myös muutama myönnetään ns villillä kortilla...

Niinkuin sanottu, Vesa antaa varmasti tarkempaa infoa valintasäännöistä. Toivottavasti tästä on edes hiukan apua.


Vain näihin valintakriteereihin kaipasin vastausta... En muuhun.
Tyhjentävää vastausta tuohon ei ole tullut, joten odottelen.

Ps: teille jotka kuvittelette että minä olen täällä itkemässä että mut pitää päästää ajamaan nyyhky nyyhky... Ei pidä paikkaansa.
Jos pääsen ajamaan, ajan mielelläni, jos en pääse ajamaan, en itke.
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä en pääse ajamaan kumpaakaan luokkaa.
Ymmärrettävää.
Mutta kun en todellakaan ajanut takaa omaa tilannettani, vaan vain ja ainoastan tarkennusta tuohon villillä kortilla mukaan otettavien valintakriteereihin.
Ja nimenomaan sitä kuinka tässä otetaan huomioon M8 luokan kuskit.
"lingotaan suorilta ulos" Selvä, kiitos vastauksesta.
"yksi otetaan" Selvä, kiitos vastauksesta.
jne.

Aivan mikä tahansa vastaus riitti/riittää mulle, mutta ei... mitä sieltä tuleekaan päälle.
Vänkä vänkä.  :P  :roll:

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #16 : 06.02.07 - klo: 18.16 »
Pahahan kenenkään yksin on antaa mitään tyhjentävää vastausta, koska tuskinpa kukaan yksin on asiasta tekemässä lopullista päätöstä, joten lienee ns. pakko vain odotella "kiltisti", mitä tuleman pitää.
Spekulaatiothan toki velloo ain ennen tällaisia päätöksiä.
Henk.koht. uskon, että ainakin yksi M8-kuski on itseoikeutetusti mukana joukkeessa.
Kukin voi pähkäillä, kukahan tämä mahtaisi olla ;)
-Pekka

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #17 : 06.02.07 - klo: 18.40 »
Kuten jo sanoin niin tässähän sitä on odoteltu.

Mitä tulikaan... 2 kuukauden päästä vänkäämistä ja jopa postimerkkikokoelmista, saunailloista jne. puhumista.

Pahoittelen kovasti että otin puheeksi tuon päättäjien tekemän epäkohdan kilpailuiden aikataulujen suhteen.
M8 Arvokisoja kun on ollut sähkökrossikisojen kanssa päällekkäin.
Kyse ei siis ole saunailloista, elokuvan katseluista eikä mistään napanöyhtä kokoelmistakaan.

Muutama Polttiskuski ajaisi sähköllä kisaa mikäli kisat ei olisi päällekkäin.

Tämä vääntö ei tänne kuulu, mutta väännetään nyt kun kerta sille linjalle lähdettiin.
Ainakin siihen asti kun modet tajuaa lopettaa tämän naurettavuuden.

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #18 : 06.02.07 - klo: 19.05 »
Hoke: Tuo kalenterin rakentaminen on muuten aivan riittävän haastava tehtävä. En tiedä mistä tuo M8 ja sähkökrossikisojen päällekkäisyysajatus tulee. Viime kaudella oli yhden kerran SM kisa sekä sähkö- että polttiskrossille samana viikonloppuna.

Alustavat valintasäännöt olen nähnyt ja viidestätoista paikasta 20% jaetaan villillä kortilla. Tämä sääntö on siis kaikilla luokilla käytössä. Tässä tapauksessa se on kolme paikkaa. Ensimmäiset 12 paikkaa menee SM tilanteiden mukaan. Tätä ei nyt vielä kannata pitää kiveen hakattuna, mutta todennäköisesti näillä mennään. Ensi viikolla lajiryhmänkokouksen jälkeen ollaan viisaampia.

Noista villinkortin paikoista en sano mitään. Nimiä ja perusteita on pyörinyt paljon ja tiedän niiden aiheuttavan vielä paljon keskustelua eli parempi odottaa niin kauan kuin lista on lopullinen.
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #19 : 06.02.07 - klo: 19.09 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
...Muutama Polttiskuski ajaisi sähköllä kisaa mikäli kisat ei olisi päällekkäin.

Tämä vääntö ei tänne kuulu, mutta väännetään nyt kun kerta sille linjalle lähdettiin.
Ainakin siihen asti kun modet tajuaa lopettaa tämän naurettavuuden.


Hoke: Kyse on valinnoista, hyvin yksinkertaisesti, _valinnoista_  .
Ja missäs sitten väännettäisiin, jossei täällä ? :)
-Pekka

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #20 : 06.02.07 - klo: 19.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
En tiedä mistä tuo M8 ja sähkökrossikisojen päällekkäisyysajatus tulee. Viime kaudella oli yhden kerran SM kisa sekä sähkö- että polttiskrossille samana viikonloppuna.


Totta, kun otetaan laskuihin ainoastaan SM kilpailut.
Täytyy muistaa että arvokisoja ne on EM ja MM kisatkin ;)

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #21 : 06.02.07 - klo: 19.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
...Paikkoja tullaan anomaan lisää eli tämän hetken tilanteen mukaan kaikki halukkaat pääsevät kisoihin mukaan...


Tuon mukaan ei pitäisi olla hätää niillä M8-miehillä, jotka haluavat ajaa sähköä.
-Pekka

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #22 : 06.02.07 - klo: 20.00 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Totta, kun otetaan laskuihin ainoastaan SM kilpailut.
Täytyy muistaa että arvokisoja ne on EM ja MM kisatkin ;)


Myönnetään, että toinen Hyvinkään kisa oli EM:ien kans päällekkäin. Vielä kaks kisaa ;)
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa Turhala

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/~turhala
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #23 : 06.02.07 - klo: 23.21 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Pari kuukautta kyseisen vastauksen jälkeen alkaakin sitten se tuttu pipojen kiristely.

Ei siinä...

Mielenkiinnolla odottelen valitaanko polttiskuskeista ketään.


Lollero, taas tätä "mun jengin hiekkalaatikko"-asennetta.
Pääsenksä mä EM:in, mulla on maastofillari?

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #24 : 07.02.07 - klo: 05.54 »
En näe tässä hiekkalaatikoa.
Edustusjoukkueeseen valittaessa noudatetaan yleisesti käytössä olevaa periaatetta; joukkeen jäsenet valitaan näyttöjen perusteella.
Jos ei ole ajanut luokkaa, johon edustajia valitaan, ei ole näyttöä, eikö ?
Jos ei ole riittävää näyttöä muista luokista, ei ole oikeutettu villiin korttiin.
Valintaperusteet ovat olleet tiedossa, joten jos on valinut ajaakseen luokan, johon ei valita edustajia (ei siis ajeta kisoja), on kyseessä ollut lähinnä kisaajan oma valinta tai jos ei ole ollut riittävän nopea muissa luokissa ei asialle kai voi mitään ?
-Pekka

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #25 : 07.02.07 - klo: 07.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Turhala"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Pari kuukautta kyseisen vastauksen jälkeen alkaakin sitten se tuttu pipojen kiristely.

Ei siinä...

Mielenkiinnolla odottelen valitaanko polttiskuskeista ketään.


Lollero, taas tätä "mun jengin hiekkalaatikko"-asennetta.
Pääsenksä mä EM:in, mulla on maastofillari?


Ja jälleen tätä idiotismia kun ei osata edes lukea.
Aika moneen kertaan pitää vääntää että en minä ole itseäni tyrkyttänyt, enkä ketään muutakaan.
Olen kysynyt villinkortin paikkojen valintakriteerejä sekä kuinka esim polttiskuskeihin suhtaudutaan näitä paikkoja jaettaessa.
Olen myös vastauksia saanut.

Mutta edelleen saan tätä todella typerää vinkumista kun ei vaan ymmärretä kirvelläkään edes luettua tekstiä.

En ole kertaakaan vinkunut että polttiskuskeihin tai kehenkään muuhunkaan pitäisi suhtautua mitenkään erilailla.
Otin vain ja ainoastaan puheeksi tämän epäkohdan kilpailukalenterista joka lähes pakottaa polttiskrossaajat pysymään poissa sähkökrossista.

Tämä ymmärretään kokoajan itkuna että minut pitää päästää villillä kortilla ajamaan, tai että kaikki halukkaat polttiskuskit pitää päästää muiden ohi ajamaan jne jne.
Lukekaa nyt jumankauta teksti, älkääkä sieltä rivejen välistä... siellä välissä ei lue mitään.

Kysyminen on kiellettyä...
Epäkohdasta puhuminen on kiellettyä...
Sanot EI, se tulkitaan KYLLÄ...

Nyt niitä pipoja löysemmälle ja järki käteen.

Ps: kiitos reittila että olet vastannut ihan jopa kysymykseenkin...
Samoja vastauksia on tullut jo moneen kertaan... Asia on ollut hyvinkin selkeä jo 2kk sitten.
Näyttää vaan siltä että muutama turistikuski ei ymmärrä edes suomea ja kitisee kokoajan asista mitä en ole hetkeäkään ajanut takaa.
Ei siinä. Kyllä minä jaksan vääntää rautalankaa vaikka kisoihin asti.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #26 : 07.02.07 - klo: 08.12 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
[

...Nyt niitä pipoja löysemmälle ja järki käteen.

Näyttää vaan siltä että muutama turistikuski ei ymmärrä edes suomea ja kitisee kokoajan asista mitä en ole hetkeäkään ajanut takaa. ...



Yllä olevan kommentin vuoksi pyydän huomattaa, että sanaa turistikuski ei tulisi käyttää synonyyminä jollekin mitä se ei ole. Eipä ole nimittäin pahemmin turistikuskeja mukana tässä keskustelussa.  :wink:
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #27 : 07.02.07 - klo: 09.01 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kyllä minä jaksan vääntää rautalankaa vaikka kisoihin asti.


Onko tätä pakko vielä jatkaa? Marttyyriutesi tuli kyllä jo selville.

PS. tehtaan kuskeille ei luulisi tuon osallistumismaksun olevan mikään este sille etteikö ajamaan pääsisi.
---

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #28 : 07.02.07 - klo: 09.32 »
Minäpä laitan tämän ketjun hetkeksi lukkoon ja avataan se vaikkapa tuossa 48 tunnin päästä takaisin, jospa sitten vaikka olisi ilmapiiri hieman hellittänyt.. :mrgreen:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M2/4-10 Vaasa EM osallistumishalukkuus 25.2.2007 mennessä
« Vastaus #29 : 07.02.07 - klo: 11.33 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkoYllä olevan kommentin vuoksi pyydän huomattaa, että sanaa turistikuski ei tulisi käyttää synonyyminä jollekin mitä se ei ole. [/quote


Pyydan anteeksi aamuista pikakirjoitustani.

Otetaan vaikkapa se turisti sana siita valista pois niin ei tarvitse pilkkua viilata...

Ja muistutukseksi lukosta...
Missas se lukko viipyy :?: