0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Onko kukaan soveltanut 3PM:än kolmatta kanavaa vaihdeservolle? Kaksivaihteinen kärry tulossa ja vaihteiden vaihto hoidetaan servolla. Se mitä yritin räpeltää kolmannen kanavan kanssa niin en saanut muuta kuin ohjaajan sekä ohjaimen sekaisin...
Nyt on mielessä vastarien hankinta pariin laitokseen. -onko pakko laittaa futaban omat R603FS-mallit, vai käykö muun merkkiset/halvemmat? -FS olisi kuitenkin hyvä olla vastarissa.
Mikäs olisi tähän lähettimeen sopiva LiPo-akku? Ei jaksaisi jatkuvasti vaihdella paristoja ja noiden AA-kokoisten akkujen laataamiseen menee puoli elämää jo kahden lähettimen akkuja lataillessa.
Miksi pitäisi olla nimenomaan LiPo-akku?Ostin täältä foorumilta itse tehdyn 9-kennon NiMH-akkupaketin, jolla saa ohjausaikaa helposti tuollaiset 10 tuntia per latauskerta.Ehkä hieman painava, mutta muuten todella toimiva paketti.
Kuten sanoin, itse tehty 9-kennoinen NiMH-paketti, 1600 mAh-kennoilla.
Tuo HRS/PPM valinta ei taida tallentua profiileihin/muistipaikkoihin, joten ilmeisesti kaikkien servojen mitä tämä radio ohjaa olisi parempi olla joko digejä tai analogisia, jos ohjattavan kapineen haluaa vaihtaa vain muutamalla napinpainalluksella.Korjatkaa jos olen väärässä. Tuollainen kahva on itsellänikin. Tällä hetkellä kahdessa autossa Futaban digi-servot joten HRSää ei ole tarvinnut koskaan pois kytkeä.
Lainaus käyttäjältä: Karvajalka - 02.12.08 - klo: 08.12Tuo HRS/PPM valinta ei taida tallentua profiileihin/muistipaikkoihin, joten ilmeisesti kaikkien servojen mitä tämä radio ohjaa olisi parempi olla joko digejä tai analogisia, jos ohjattavan kapineen haluaa vaihtaa vain muutamalla napinpainalluksella.Korjatkaa jos olen väärässä. Tuollainen kahva on itsellänikin. Tällä hetkellä kahdessa autossa Futaban digi-servot joten HRSää ei ole tarvinnut koskaan pois kytkeä.Ei tosin ole 2,4ghz vaan 27mhz, siinä ei ainakaan tallennu uusille muistipaikoille.Tässä hiljan tein toisen muistipaikan ja ihmettelin pitkään kun ei ala auto toimimaan, vihdoin keksin kokeilla tuota HR/PP:tä ja mikä kummastuttaa, oli PP:llä ei toiminut revot lainkaan, mut laitoin HR:lle niin alkoi toimimaan ja käytösssä on Analokiset servot.. ja näin ajeltu 3 vuotta.