Sulla taitaa olla kyosho 2-palainen kytkin? Jos on, niin se pitää vaihtaa kunnolliseen 3-palaseen. Tosta 2 palasesta menee ämpärimuovipaloilla jatkuvasti palat, ja taas alumiinipaloilla jatkuvasti jousi. Hankit 3-palaisen kytkimen alumiinipaloilla niin ei enää ole ongelmia sen kanssa.
Auto nyt ei varsinaisesti kuulu polttisautojen parhaimmistoon, mutta sillä oppii polttisautojen salat ja huoltamisen. Sinuna en tohon kovinkaan paljon panostaisi, vaan ajaisin moottorin loppuun, ja jos vielä kiinnostaa polttikset niin myisin ja ostaisin paremman.
Diffit ovat heikkoja, mutta vahvistetut rattaat maksavat 70e/diffi joten ne saa jäädä. Ripustukset ovat ihmeen kestävät, eli niihin ei kannata upottaa sen enempää rahaa. Radiot voi ja kannattaa ostaa paremmat, ne voi nimittäin sitten siirtää seuraavaan autoon. Kone on suht tehoton, mutta käyntivarma ja helppo säädettävä. Onko vastariakkua? Jos on vain teline 4 aa-patterille, niin kannattaa ehdottomasti ostaa kunnon vastariakku. Myös fail-safe on hyvä ostos.
Ilmanputsarin foameja(myös öljyä), ja tulppia kannattaa ostaa varastoon, niitä kuluu.
Nämä sivut kannattaa lukea läpi, löytyy paljon hyödyllistä perustietoa aloittelijalle.
Eli senkus ajat ja pidät hauskaa auton kanssa, eiköhän ne heikot kohdat selviä ajan kanssa :)