Kirjoittaja Aihe: Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03  (Luettu 19365 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Aake

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #90 : 14.04.03 - klo: 19.49 »
Syndicate tunnin kisa lopputulokset:

1. Tuominen Jesse 191  2. Konoila Jyri 186 3. Kutvonen Viljami 184 4. Winquist Peter 182 5. Muhonen Matti 178 6. Pellinen Antti  176 7. Lauren Kalle 169 8. Di Rubbo Roope 164 9. Karvonen Tapio 154 10. Leiman Markus 151 11. Kutvonen Aake 141 12. Von Bell Michael 121 13. Fager Carl-Magnus 109 14. Wikstedt Matias 4

Nopein kierros koko kisassa Jessellä kierroksella 185 !!! Ja Konoila taisi pihdata sähköö kun ajoi 3 akulla ja kakkoseksi !!?? Itse käytin 4 akkua vaikka huilasin 10 min varikolla.

Poissa tuukka.m

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #91 : 14.04.03 - klo: 20.12 »
Oli ihan ok kisa.! Kiitos kaikille järjestäjille.
...

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #92 : 14.04.03 - klo: 20.56 »
Enpähän päässyt kuin neljä kierrosta. Taas nähtiin kuinka kestävä Asso on, no uus auto on jo tilattu ja tulee jo tän kuun puolella!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #93 : 14.04.03 - klo: 21.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
Enpähän päässyt kuin neljä kierrosta. Taas nähtiin kuinka kestävä Asso on, no uus auto on jo tilattu ja tulee jo tän kuun puolella!

Olin näkevinäni, että luovutit vapaaehtoisesti, koska autosi peräpäässä ei ollut lainkaan pitoa. Ei siis ollut kysymys kestävyydestä, vaan taidosta säätää autoa.

Miksi jälleen kirjoitat totuuden vierestä? Mitä yrität todistaa ja kenelle?

Poissa Make

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcnetti.wmhost.com/
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #94 : 14.04.03 - klo: 21.42 »
Ja tähän väliin, jos sopii ilmoittaa niin kuvia löytyy Rc-netistä, sekä aloittelijoiden että tunnin kisasta.

Poissa *toba*

  • Veteraani
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #95 : 14.04.03 - klo: 21.57 »
Kiitos vesalle kuvista olivat minulle tärkeät (ekat kisat).
Prrr

Poissa -Iceman-

  • Jäsen
    • Profiili
Hiekkiksen skaba kuvat
« Vastaus #96 : 15.04.03 - klo: 12.41 »
Vesak: Eihän tuol ollu kun ykkös kuuma ryhmä kuvissa siitä tunninkisasta.  Sen mitä minä käväisin seuraamassa kisaa sillon sunnuntaina, esim se kakkos kuuma ryhmähän puuttuu finaali kuvista kokonaan vaikka kamerat räpsyi kokoajan? Pellinen, Akutvonen ja kumppanit taisteli tiukasti sijoituksista. Onks tulossa lisää kuvia noista?
Signature is currently under construction!

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #97 : 15.04.03 - klo: 15.12 »
Ihan hyvä kisa. Pitoa ei todellakaan ollut jos matolta lipsahti ulos, seurauksena auto meni sivuluisussa johonkin seinään.
Aikataulu oli vähän jäljessä ja vikassa finaalissa saatiin pitkäänkin seistä ajajakorokkeella vaikka kukaan ei meitä edes lähettänyt.

Kuitenkin ihan onnistunut kisa kaikinpuolin. Ja hienoja Hobaoita ja se 1:5 auto/ja näytillä.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Hiekkiksen skaba kuvat
« Vastaus #98 : 15.04.03 - klo: 17.26 »
Lainaus käyttäjältä: "-Iceman-"
Vesak: Eihän tuol ollu kun ykkös kuuma ryhmä kuvissa siitä tunninkisasta.  Sen mitä minä käväisin seuraamassa kisaa sillon sunnuntaina, esim se kakkos kuuma ryhmähän puuttuu finaali kuvista kokonaan vaikka kamerat räpsyi kokoajan? Pellinen, Akutvonen ja kumppanit taisteli tiukasti sijoituksista. Onks tulossa lisää kuvia noista?

Häh  :?:
Onhan siellä esim. Roopen autoa kuvattu mitä erilaisimmissa kallistusasennoissa.

Lähetin muutaman kuvan lisää Makelle B-ryhmästä, jos hän vaikka viitsisi laittaa niitä näytille.

Kuvaamisesta: jokaista esityskelpoista kuvaa kohden saa ottaa monta epäonnistunutta räpsäystä. Perkasin eilen parissa tunnissa lähes 300 kuvaa (Laukaa + 2xHiekkis + erilaiset tilauskuvat), lajittelin, editoin ja lähetin ne. Taisipa sellaiset 12 megaa lähteä eri suuntiin. Erien ja autojen tasapuolinen kohtelu on jalo ajatus, mutta jää unelmaksi.

Poissa mustavihannes

  • Jäsen
    • Profiili
Endurancee
« Vastaus #99 : 15.04.03 - klo: 23.14 »
Kerrassaan loistava kilpailumuoto!! Olisin ihan valmis vaihtamaan "tavallisen" kisaamisen tällaiseen...(vaikka eipä niitäkään kisoja oo pahemmin tullu ajeltuu... :roll: ) Ja hyväksi kisan tekee just tällaset renkaat ja pannut, huono pito ei vaadi autoilta niin hirveesti ja koneet kestää helposti moisen rääkin. Omalta osalta lupaavasti alkanut kisa meni vähän ketuille kun tällä kertaa napsahti etuvetari... :(  mutta, tulihan seikkailtua ainakin maaliin asti!! Lisää näitä!!

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #100 : 16.04.03 - klo: 10.18 »
Näitä kisoja kun ajettaisiin CS-22:lla, niin ei tarvitsisi laskea kuinka monella akkujen vaihdolla pääsee maaliin, vaan kuinka monella renkaiden liimaustauolla. Ehdottomasti samaa mieltä mustanvihanneksen kanssa. Lisää näitä!

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Tunnin kisat
« Vastaus #101 : 16.04.03 - klo: 12.44 »
Joo, kivaa oli ajaa pitkääään.... kun on tottunut ajamaan vaan tuommoisia lyhkäisiä 5-6 min sprinttikisoja :wink:  Ensi kertaa tuossa kisaformaatissa mukana, mutta toivottavasti ei viimeistä, oli se semmoinen kokemus että tahtoo lisää. Opetti muuten ajamaan rauhallisesti ja virtaa/autoa säästellen. Toivottavasti tulevalle kesällä järjestetään samankaltainen endurance kisa.

Aake: Tuosta economy ajotyylistäni vielä sen verran, että huomasit kai että ajoi siellä joku muukin kolmen stopin taktiikalla kuin minä :mrgreen:
Sponsored by own wallet

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #102 : 16.04.03 - klo: 16.31 »
Niin kuin minä! Cruisaajahan sen sijaan ajoikin kahdella stopilla. (=kolmella akulla)

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #103 : 16.04.03 - klo: 16.46 »
Edit
Sponsored by own wallet

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #104 : 16.04.03 - klo: 16.51 »
Ei, kyllä mulla edelleenkin oli kolme stoppia, eli neljä akkua. Tämä on välillä vaikeaa, kun toiset puhuu akkujen määrästä ja toiset stoppien määrästä, mutta kun niitä akkuja on aina yksi enemmän kuin stoppeja.

Poissa Aake

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #105 : 16.04.03 - klo: 18.02 »
Akut kesti yleensä 40-50 kierrosta, mutta minä ajoin 52 kierrosta ekalla akulla, mutta Cruisaaja pisti 10 kierrosta paremmaksi eli yhdellä akulla 63 kiekkaa ja toka vaihdos oli kierroksella 125!! Ja viimestä ei varmaan oo saanu tyhjäksi vieläkään. Kierrosajat olivat 11-12 sek tuntumassa ja nopeimmat alle 11.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Korjauksia asiaan
« Vastaus #106 : 16.04.03 - klo: 19.00 »
Jep, kyllä siinä viimeisessä akussa oli vielä varmaan pari tippaa virtaa jäljellä :mrgreen: En minä muuten, mutta kun Teppo vaan kerran sanoi minulle että älä sitten aja niitä kennoja ihan tyhjiksi joten.... Ei vaan, tuossa juttelin asken Jessen kanssa siitä viime sunnuntain kisasta ja niinhän siinä kävi että minä sekoilin niissä akkujen määrissä ja stopeissa, äkkinäinen kun olen noissa jutuissa :oops: Sinulla Aake on varmaan ne tunninkisan tulostapetit vielä tallella, ois kiva katsoa niitä tuloksia nyt ihan vaan mielenkiinnosta kun silloin kisojen jälkeen en niihin kerennyt perehtyä :roll: Ajoin muuten tuossa ko kisassa ensimmäisen kerran autolla jossa oli lukkodiffi edessä ja jotenkin se vaan tuntui käyvän minun ajotyylille sopivaksi sillä kertaa. En ollut ehkä yhtä nopea kuin muut jotka ajoi one-wayllä, mutta auto oli rauhallinen ajaa ja kaikkea uuttahan täytyy aina kokeilla :wink:    

Mutta olihan vaan mielenkiintoinen kisa.
Sponsored by own wallet

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #107 : 16.04.03 - klo: 22.38 »
Juu, minä en muista monenko stopin kisa tuosta tuli meikäläiselle...

- 2min jälkeen pamahti toinen etuvetari ja autosta tuli niin kauhea että ei pystynyt jatkaa, joten varikolle, 10min stoppi.

- Takaisin radalla ajoin ehkä 7min jonkä jälkeen laitoin taitavana kuljettajana auton seinään niin että takaalatukivarsi halkes ja hubin alatappi irtos ->varikolle. 4,5min stopin jälkeen olin takaisin radalla limatulla tukivarrella :)

- Jossain vaiheessa tuli otetua vähän yhteen jonkun kanssa, tai joku lähinä torpedoi suoraan minun autoni etupäähän, ja siitä seurauksena toisen puolen ohjauslinkki jäi radalle. Käskin mekaanikon painaa linkkiä takaisin siinä uskossa että linkki vielä roikkuis paikallaan kuten sillä on tapana, mutta mekkari ihmetteli hetken ja kysy että mikä ihmeen linkki...
Oli muuten kyllä nopein stoppini, tuohon säätämiseen ei mennyt kuin 1,5min :)

- n. 35min kohdalla jonkun hypyn jälkeen alkoi armoton sutiminen samalla kun kuullutettiin että 35min ajettu, joten päätin että en enää jaksa mekata, joten jatkoin sutimista... Kävi ilmi että takadiffin toinen ulostulo oli pettänyt.

Tämän lisäksi tein yhden stopin (n.2min) pelkästään akkua vaihtaakseni  :shock:

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #108 : 16.04.03 - klo: 23.03 »
Kuulostaa että on porukalla ollu ihan mukavaa... Tommosta täytyis saada joskus kokeilla. Eihän siinä tosiaan kovin montaa akun vaihtoa tartte kun ei tuo kone syö virtaa niin paljoa... Täytyis XRayhinkin vaan vääntää erikoiset setupin ja akku kokonaan toiselle puolelle stoppien nopeuttamiseksi.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #109 : 17.04.03 - klo: 10.42 »
Markus Leiman piti Xrayllä todella kovaa vauhtia radalla, mutta kun ne stopit kesti aina minuutin muita pidempään, kun piti korikin aina irroittaa. Kyllä se akku tulisi yhdellä puolella olla, niin hommat helpottuu.

Poissa Make

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcnetti.wmhost.com/
Hiekkaharjun (Vantaa) koululla kilpailut 13.4.03
« Vastaus #110 : 17.04.03 - klo: 17.00 »
Muutama lisäkuva netissä.