Renkaat testattu matolla.
Kavennettu ja pyöristetty ABS putkirengas arvattavasti liukkain rengas, kiva ajaa pitkää vinoa maltillisilla vauhdeilla.
HPI T-Drift oli Absia pitävämpi, ero ei ollut älytön mutta selkeä. Johdonmukainen ajettava eikä tarjoa ylläreitä pitovaihtelun kanssa.
Drifter Street F2, tässä harpattiin pari pykälää pitävämmän renkaan suuntaan ja jos meinaa matolla ajaa kokoa ajan vinossa niin koneessa pitää olla jerkkua. Voisi toimia kauppakeskuskivellä tai betonilla.
Drifter Street F5, matolla pykälää pitävämpi kuin F2. Sopii paremmin asfaltille, parkkihalliin tai kauppakeskuskivelle.
Drifter Streetit jätetään pakkiin odottelemaan kevättä ja asfalttia. Matolla ajellaan jatkossa melko varmaan T-Driftillä, kivan tuntuiset ajaa ja pyöreä profiili luistaa tasaisesti. Jäi hommat kesken kun kiristin takadiffiä ja ruuvi naksahti poikku, tuli Subarusta etuvetoinen...