Okei okei!
En oo oikein ehtiny. Sitä paitsi mul on niin huono kamera ja valaistus että kuvista tulee aika surkeita
Kori ei millään pääse oikeuksiinsa kuvissa pelkään pahoin.
(Netistä löytyy kuitenkin niin hyviä kuvia.)
Mut ei hätää, yritän ottaa sellasia kuvia mitkä vois kiinnostaa, auto on vähän osissa just nyt, mut silti. Vaikka pitkällehän tuo on tuttu 7.5. Ehdottamasti se on tuo kakun kuorrutus tuossa autossa joka siitä auton tekee.
Takapään jousitus box stock on kyllä krossariin verrattuna todella jähmeä. Paksut jouset tosiaan.
Nopeasti avasin takapään ja katsoin diffien sisälle, ne näytti neljine rattaineen siltä kun pitää. Toistaseksi jätin rasvat vaikka jenkkipojat on todennu hyviksi öljyt 50K-10K, vastaa kuulemma noita rasvoja noin suuripiirtein
Moottorin otin irti, joka on kyosho kiinnityksellä neljällä ruuvilla suoraan lohkosta ilman aluslevyjä ja pukkeja, ja tarkistin kytkinosaston: 2-palainen alumiininen. Itsellä löytyy pakista vastaava komposiittinenkin (osanumero KC45 muistaakseni). Pieni pettymys vakio kytkinkello kahdella neulalaakerilla, joka kelvannee alkuun mutta kun ne ovat menneet, niin sitten vaihtaa kello sellaiseen malliin, jossa 2 normi kytkinlaakeria. Manuaali neuvoo osanumeron.
Vakaimet laitoin samassa rytäkässä eteen ja taakse, sekä vaihdoin servot. Pitää vielä korvata se z-taivutettu ohjauslinkki vanttiruuvimallisella. Tuon heppoisuuden kun korjaa itse niin muuten auto on jämäkkä ja laadukas kokonaisuus.