Kertokaapa kokemuksia hyvistä servoista kilpailukäyttöä silmällä pitäen sekä ohjaus-, että kaasu/jarruservoiksi. Tärkeintähän olisi tuo kestävyys, nopeutta ja vääntöä unohtamatta. Olisi tarkoitus hankkia servot, jotka olisivat laadukkaat (ei halvinta, muttei välttämättä kalliintakaan).
Kaikenhan saa tietenkin hajotettua, mutta selviä näyttöjä olen kuullut eri servojen kestävyyksistä.
Olen kuullut, että ainakin Futaban kalliita digiservoja on kisakäytössä hajonnut melko paljonkin. Sanwaa monet ovat kehuneet kestäväksi. Hitecista en tiedä? Jotkut puhuvat käyttävänsä myös Thunder Tigeria.
Mitenkäs taas vääntöpuoli? Toiset sanovat, että etenkin kaasu/jarruservossa tulisi olla vääntöä yli 10kg???
Mites taas tuo analogi/digitaalisuus. Digiservothan ovat keskitys ja pitokyvyltään ylivertaisia. Saavutetaanko digiservoilla suurta hyötyä ko. tarkoituksessa muutakuin painossa?
Itse olisi tarkoitus alkaa autoprojektin kimppuun ajokauden lähestyessä, joten kertokaapa faktoja kilpakentiltä, ettei tule ostettua "sutta ja sekundaa".
Tuhannen kiitosta jo ennakkoon vaivautuneille!!!