Siinä tapauksessa tekisin suoralla lehtijousella poikittaisjousituksen, jousi olisi lasikuitulevyä tai muovilevyä mutta leveempi
hankkisin
honkong-suomalaiskaupasta
- alutankoa joka on neliön muotoista
- m3 ruuvilajitelman tai kierretankoa ja rikkoja ja muttereita
- lasikuitulevyä ( vanha piirikortti joka on sitä käy mutta on rumaa)
rc- kauppiaalta tai ostetaan-täältä
-linkinpäitä (josta tulee hinauskoukku autoon ja kärryyn)
- tamiyan tms vakio pyörän navat pari, etu tai taka (molemmat käy)
- laakerit em
- pyöränakselit muttereineen
- vanteet/renkaat
Keskiaisa alutankoa ja levystä sen alta poikittan pyörille sentin parin suikale
suikale levenee navan kohilta niit että navan saa molemmin puolin akselin laakereita kii
ruuveilla levyn päälle napa kyljellään (olipa takanapa (ala ja ylakiinnike) tai etunapa (olkatapinreikä ja ohjausvarren reikä)
Päälle aisaan voi panna molempiin päihin listat mihin koppa kiinnittyy kunnolla
Hienousasteesta riippuu sitten päälle tulevan kopan pikkutarkkuus:
taitaisin printata kylkikuvan kirjamuovitarraan ja tehdä taivutukset vain yhteen suuntaan kuten pahvi/muovi käsin taipuu
Ja kulmat piilottamalla sisään palkki johon kyljet ja kylki/etu/takapinnan saa liimattua tai ruuvattua vaikka em keskipalkin pikkupaloista
Pohjalevyn on oltava sen verran paksua/moninkertasta, että sen saa kestämään keskiaisaan kiinnitettynä, vaikka ajaisi sladissa seinäkosketukseen. Eihän laatukuskeilla tosin niin koskaan käy =)
Valot, romuboxit, fillaritelineet, tikkaat kukin ideoi :(nippusiteistä jossa paperiklipsunpätkiä tein tikkaat)romutin ko mallin kun jeeppi loikki 10 metriä rinnettä ko lelut kattotelineessään, joten ei kuvaa katotelineestä tikkaista eikä pyyhekumista=bensakannu
Ideoinnin määristä voinee arvata:
saatan ooppelinviritelmääni tommosen peräkärryn tehdä ittellekkin mutta sitten sen koppa on balsaa ja spraymaalilla kovetettua paperia, koska romutan sen kolhimalla lopuksi