Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Revo  (Luettu 525214 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1500 : 31.03.13 - klo: 23.05 »
HR:n osat ei ole ehkä sitä kaikkein tiukinta alua (6061 näyttäisi olevan nuo palat), mutta hintakaan ei yleensä ole paha. Muistaakseni hankin itselleni RPM:n palat, mutta enpä tainnut muistaa vaihtaa niitä vielä, kun ei ole vakiotkaan menneet rikki (tai sitten myös ne RPM:n palat on mustat  :afro: ).

HR:n moottoripukki löytyy E-Revosta (pysynyt ehjänä).
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1501 : 31.03.13 - klo: 23.52 »
porukat on kyllä haukkunu noita Hot Racingin osia että eivät kestä toisin kuin Integyn osia on kehuttu. Itellä esim. jonkin verran Integyn osia ja en ole vielä mitään saannu rikki.
jollain oli ollu Hot Racingin 2 osaiset bulkit ja olivat kuulemma aika p*skat.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Jugga

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1502 : 01.04.13 - klo: 10.34 »
Noni hyvä tietää.. Tässä suunnittelen mitä revolle tekis että olis hyvä ja pommin varma radalla..Ellein sitä ny joku innostu ostamaan. Onko Traxxasin keskidiffi radalla hyvä? Siitä oli kyl parikymmentä sivua taaksepäin juttua mut en nyt oikeen honannu että mitenkä radalla toimii? bäshäämiseen tuo ei oikeen sovellu..
Team NäätäRacing

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1503 : 02.04.13 - klo: 09.36 »
Kyllähän se autoa ketterämmäksi tekee ja jos vertaa, keskidiffi löytyy ratavehkeistä säännönmukaisesti.
Räimimisautossa keskidiffistä on se ilo, että auto ei keuli katolleen niin herkästi. Omassa E-Revossa on keskidiffi ja kyllähän se 6s-lipoilla nostaa etupäätä, mutta ei keuli ympäri.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1504 : 02.04.13 - klo: 11.06 »
Itse en kyllä pitäis keskidiffiä hyvänä ajatuksena kun eikös siinä ole sit mahollista et vetää vaa yks pyörä?
Toki eliminoi keulimisen varmasti hyvin. Mutta voihan keulimista myös vähentää roimasti löystämällä slipperiä.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1505 : 02.04.13 - klo: 12.35 »
Löysällä slipperillä voi käydä niinkin, että ei vedä yksikään pyörä ja palaa vain kitkapalat. Tarpeeksi jäykät ölpät keskidiffissä varmistaa, että vetoja löytyy molempiin päihin.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Jugga

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1506 : 02.04.13 - klo: 21.27 »
Mulla taitaa olla slipperi liian tiukalla... Tänään uusi vetari kiinni 10min ajoo 4s akuilla ja sama vetari poikki :grin:
Samallailla katkes kun viimekerralla eli hyppäsin lumikasasta ja pikkasen oli vetoa päällä alastulossa ja NAPS!  Ei taida slipperi antaa myöte. Mut täytyy se ny uskoa että teräsvetarit täytyy hankkia!

Niin sitä juurikin mietin kun rata vehkeissähän tuo keskidiffi on että olisko se traxxaksen diffi kans hyvä rata ajossa? Voihan sitä testata..ei muistaakseni ollu kallis.  Mites se muuten tohon tulee?
Team NäätäRacing

Poissa Härski gti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1507 : 08.04.13 - klo: 18.51 »
Kertokaapas miten olette fiksannut/operoinut nuita revon vakio hexejä.... löystyy jo ihan muutaman ajominuutin
Jälkeen ja rupee renkaat klappaamaan joka suuntaan hullun lailla!!!
Uskoisin että en ole ainut tämän ongelman kanssa painiva ja ruuvilukite ei tunnu auttavan.
Itellä kävi mielessä jos sais hexin jengapäätä lyhennettyä että sais akselin omat jengat esiin ja siihen
Nylokki päähän.... mutta olisko muita ideoita????

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1508 : 08.04.13 - klo: 19.29 »
Vakio hexit nyt tuntuu useimiten olevan aika skeidaa... mites olis vaikka tämmöset?

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXYWE4&P=7
Ei kokemusta noista^
tai tämmöset
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUTG9 Nämä itsellä t-maxxissa.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCPTW&P=7
Tai jotkut vastaavanlaiset?
edittiä.. ainiin sulla vissiin 14mm hexit siinä. Siinä tapauksessa suosittelen vaihtamaan 17mm hexeihin jos mahd tai sitten ostat kestävämmät 14mm hexit vaikka tämäntyyppiset http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTZT3&P=7
« Viimeksi muokattu: 08.04.13 - klo: 19.33 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa Härski gti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1509 : 08.04.13 - klo: 19.51 »
Mulla on ne siniset alumiinihexit jotka tulee läpitapilla kiinni mikä löystyy jatkuvasti
Hetken ajon jälkeen  :angry:... nämä tulivat autossa mukana ja ne on 17mm
Hexissä on hammastus reunoilla ja tosiaan vaikuttaa muuten ihan päteviltä!
Taitaa olla just noi tossa tokassa linkissä...

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1510 : 08.04.13 - klo: 20.10 »
Hmmh... ihmeellistä.. Hommaa jostain jotain super ruuvvilukitetta sinne kierteisiin läpitappiin siis.. Jossei satu löytymään nyt mistään mitään super ruuvvilukitetta niin testaa kynsilakkaa, hyvin itsellä pelannut muutamissa ruuvveissa missä käyttänyt.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa Härski gti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1511 : 08.04.13 - klo: 20.53 »
Ihmeellistä totta tosiaan.... ruuvilukitteet on testattu!!!!
Jotain pitäis keksii...!!!!

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Re: Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1512 : 09.04.13 - klo: 00.00 »
Ihmeellistä totta tosiaan.... ruuvilukitteet on testattu!!!!
Jotain pitäis keksii...!!!!
Tappien kierteet kunnossa? Ettei sen takia pääse löystymään että ruuvit kuluneet. Pitäähän se udella että kuinka kovaa rääkkiä oikein autolle teet? :)
Sent from my LT28h using Tapatalk 2

Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1513 : 09.04.13 - klo: 08.19 »
Mulla on ne siniset alumiinihexit jotka tulee läpitapilla kiinni mikä löystyy jatkuvasti
Hetken ajon jälkeen  :angry:... nämä tulivat autossa mukana ja ne on 17mm
Hexissä on hammastus reunoilla ja tosiaan vaikuttaa muuten ihan päteviltä!
Taitaa olla just noi tossa tokassa linkissä...
Tämä on ihan normaalia. Kyllä ne sellasella tosi tiukalla ruuvilukitteella pysyvät. Osta uudet ruuvit kun niiden mukana on sellanen sininen tippa siinä valmiina. Siihen lisäät sitten hieman omaa lukitetta ja ihan salettii pysyy  :smiley: Toki aina kun avaa niin tulet ton ongelman eteen.. Mutta ei kande kauheesti ihmetellä tai tuhlata aikaa tuohon kun ovat vaan tollasia nou TRX:n omat. Jos sitten kasvaa otsaan liian iso niin liimaa ne kynsilakalla. Saat ne kuitenkin sillon vielä auki tarvittaessa.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1514 : 09.04.13 - klo: 09.16 »
Itse ehdotan kans tota uusien pinnien ostamista. Maksaa noin 4€/4kpl.   
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Sailyketolkki

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1515 : 21.05.13 - klo: 18.47 »
Morjenstas

Eli kohtuu uus rc autoilija ja nyt ois uusien renkaitten hommaaminen eessä eli 1/10 revo ois alla.... ja siihen mielellään erillään olvet kumit ja vanteet, jotka ois hyvät soralla/hiekalla/nurmella..... Vanteet mielellään valkoset ku tarkotus ois ne maalata vähä erilaisiksi :D....

Edittiä: mieluiten suomen puolelta
« Viimeksi muokattu: 21.05.13 - klo: 18.56 kirjoittanut Sailyketolkki »

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1516 : 21.05.13 - klo: 20.21 »
Ihmeellistä totta tosiaan.... ruuvilukitteet on testattu!!!!
Jotain pitäis keksii...!!!!
Sun ajot nähneenä ei ole saumaakaan että noi vakio hexit sulla ei löystyis  :grin: Ellet sit laita jollain kuumennettavalla ruuvilukitteella kiinni tai sit vaiha hexejä  :wink: Jätkällä näytti olevan suht sama raivo siinä ajamisessa kun mulla. Siksi itse vaihdoin hexejä et pysyis kiinni  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa -Make80-

  • Tulokas
    • Profiili
E-Revo brushless hajotti akun
« Vastaus #1517 : 07.06.13 - klo: 11.25 »
Osaisiko joku auttaa? Revo on nyt hajottanut kaksi akkua, toinen oli uusi linnaproducts 5300mah 35/70c 2s pullistui täysin ja rfi 5000mah 25c 2s kiehus täysin muodottomaksi (varmaan puhkesi) molemmat olivat vasemmalla puolella. Myös nihmeillä vasen puoli kuumenee huomattavasti enemmän???

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1518 : 07.06.13 - klo: 15.23 »
Mites sulla nopari kuumenee, oliko se(kin) vasemmalla?
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa -Make80-

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1519 : 07.06.13 - klo: 16.16 »
en huomannut kokeilla noparia  :embarrassed:, on se siinä päällä. moottorin lämpö ei ollut kuin 60 astetta

Poissa Pellefant

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1520 : 02.07.13 - klo: 17.18 »
Olen miettinyt että ostaisin tämän auton mutta budjetti ei riitä harjattomaan niin pitäisi ostaa tuo harjallinen versio, niin onko siinä mitään järkeä. Tietysti käytettynä saisi harjallisenkin samaan hintaan ellei jopa halvemmallakin mutta uusi on tietysti uus.i :roll:
« Viimeksi muokattu: 04.07.13 - klo: 14.09 kirjoittanut Pellefant »
Eiku menoks...

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1521 : 02.07.13 - klo: 20.53 »
Harjallisen saa päivitettyä harjattomaksi. Omani hankin aikana, jolloin harjatonta ei vielä ollut saatavissa ja harjattomat sähköt taisi tulla hankittua muutaman kuukauden ajeluiden jälkeen, joten lämpimästi suosittelen harjatonta.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Pellefant

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1522 : 02.07.13 - klo: 21.53 »
Paljonko tuo päivitys noin tulisi sitten maksamaan. Pitäs kyllä sitten vielä lipot ja lipolaturi hommata niin ei taida kovin halpa juttu olla... :roll:
Eiku menoks...

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1523 : 02.07.13 - klo: 22.08 »
se vähän riippuu, kiinasta saat varmasti alle 100€ ja vähän parempi esim. castle, tekin, HobbyWing 200-400€
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Pellefant

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1524 : 02.07.13 - klo: 22.17 »
« Viimeksi muokattu: 04.07.13 - klo: 14.10 kirjoittanut Pellefant »
Eiku menoks...

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1525 : 02.07.13 - klo: 22.52 »
jep. mulla just toi säädin summitissa ja hyvin on toiminut. tuon säätimen saa aika edullisesti ulkomailta, tais olla 80$ rcecho.comissa.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Aeced

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1527 : 09.11.13 - klo: 15.43 »
varmasti tästä on ollut keskustelua mutta onko isokin homma muuttaa harjallinen revo harjattomaan moottoriin? tossa ois vaihtoilmoitus mun hpi:n trophy truggystä kyseiseen peliin. jos on isokin homma (ja kallis) niin sitten käännytään savage fluxin puolelle
JQ The CAR E-conversion* losi ten-scte tlr*

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1528 : 09.11.13 - klo: 16.22 »
Ei tarvitse muuta kuin harjattoman moottorin ja säätimen. Ja eivät ole älyttämän kalliita. 200€ saat jo hyvän paketin, esim: http://www.eurorc.com/product/1151/hobbywing-xerun-m6b-combo-18-car-sensored-blue#.Un5Ew_kvVTg
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Aeced

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1529 : 09.11.13 - klo: 16.35 »
mutta eikös harjallisessa ole 2kpl titan moottoria? tarviiko rattaita vaihdella, moottorilevyä ostaa? vai vaan pelkkä mosa ja nopari?
JQ The CAR E-conversion* losi ten-scte tlr*