ok, kiitti!
ja sitten vähän tarinointia miten on päälle puoli vuotta toi DST käyttäytyny.
-Ihan aluks kun ostin auton siinä oli jo tukivarsi poikki, Atalasta tilattiin ja tuli vähän yli kuukaudessa
.
-Seuraavaks varmaan menikin kytkimen jousi.(En tiedä oliko alkuperäinen.)Meni onneks aika päästä poikki et saatiin väännettyy takas paikalleen.
-Sitten oli taka vetarin vuoro mennä rusetille, tilattiin uus, tuli päälle viikossa.
-Talven ajan on ollu suurimman osan ajasta keräämässä pölyä hyllyllä, mutta ne kerrat mitä talvella ajoin oli aika tuskaisia... Kun toi motti (muista en tiedä) ei lähde käyntiin jos on ehtinyt ulkona jäähtyä minuutinkin.
-Sit meni iskareita... Yks hienoimpia tapoja oli kun olin kaverin kanssa koulun pihalla ajamassa (kaverilla ei ole autoa) ja ajoin hänen pyöräänsä päin
(siis vahingossa.) ajoin kantaman ulkopuolelle ja auto ampas suoraan pyörän takahaarukkaan, vasen etu iskari edellä tietenkin... Onneks ei muuta kuin iskari öljyt pärskähti ulos puoliympyrän puolen metrin säteellä.
-Sitten seuraava mäjäys oli eilen kun täräytin sellaista noin 30 senttiä leveään, puoli metriä korkeaan "kaivon kanteen" perä edellä. Sellainen muovinen puikko taka tukivarren takaa poikki, varaosapussista löytyi onneksi uusi.
-Sen kun sain korjattua huomasin autoa startatessa, että vetoakseli keskidiffistä etudiffiin oli vääntynyt... Kaikki p*ska autosta irti... (moottori, tankki ja keskidiffi.) akseli irti ja vasara auttoi suoristuksessa.
-Sitten eiliselle tuli näyttävä lopetus. Olin laittantunt moottorin niin kauas päärattaasta, että moottorin akselissa kiinni oleva ratas söi päärattaasta hampaat pois puolelta mitalta.
Että sellaisia tällä kertaa.