Kirjoittaja Aihe: Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro  (Luettu 70570 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Nova Rossi
« Vastaus #90 : 02.07.03 - klo: 13.36 »
Mitäs tästä olette mieltä? Nova Rossi .12 Turbo



"vain" .12 ja paino vain 215g mutta tehoa 1.55 HP (38.000 rpm)

Nyt ihmettelette miten tää liittyy FW04:ään  8) kerronko

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #91 : 02.07.03 - klo: 16.50 »
Älä kuule vaan sano, että ostat/ostit tuon koneen FW:hesi!!! Tommosen vois ostaa pure ten alphaan!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #92 : 02.07.03 - klo: 17.21 »
Kerro Mika, kerro!  :D

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #93 : 02.07.03 - klo: 18.45 »
Mika, mäkin inhoan sellaista pitkää McLaren F1 GTR:ää, lyhyempi on siistimpi katuversio. Toi mun kori on sitä lyhyttä mallia, mutta koska leveyttä on 300mm, WB 329mm ja pituutta sellaiset 560mm, niin toivoisin ehkä hieman pidempää perää sittenkin. Se on vaan niin siistin leveä, kun se tulee matalana kohti asfaltilla, mutta sitten näyttää vähän töpöltä, kun ajaa ohi :?
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #94 : 02.07.03 - klo: 22.12 »
Wau! Niin tosiaan, niitähän on kahta mallia Kyosholtakin, ja eiks sulla ollut tuo Suprakin, miltäs se tuntuu? taitaa olla ihan jees sekin.

No niin tosta motista, pakkohan se on kertoa vaikka Jussin kommentin jälkeen en taida viitsiä  8) no ei nyt ihan niin, mutta pitkällisen tuskailun jälkeen menin sellasen tilaamaan tosiaan Superiin..! Mun oli pakko hankkia tohon toiseen Lamboon italialainen motti u know, eihän se muuten Lambo ole vai mitä?!

No joo, kyllä mä asiaa pähkäilin monelta kantilta, mutta päädyin siis "vain" tuohon .12 Nova Rossi Turboon enkä johonkin isompaan .15 tai jopa .21 koneeseen, jotka nyt on niin kovasti muodissa. Tehossa nää moottorit ovat kuitenkin menneet viime vuosina niin hitosti eteenpäin että tollasesta pienestäkin motista saa aivan sikana ulos, 1.55 HP!

Erityisen mielenkiintoista tehojen lisäksi on toi koko, sehän on varsin pieni kooltaan ja siis siten suht kevyt, vain 215g, jopa 100g kevyempi kuin jotkin vastaavantehoiset .15 motit. Eli CG:ssä luulis tuntuvan ja siten kaarreajossa jne. Myös mitä kevyempi auto, sitä parempi huippunoperus ja kiihtyvyys. Motin fiitserilista on muuten aika komeeta luettavaa:

*Cooling head is aluminium light alloy material, purple colored
*The sleeve is made with a special brass alloy and it is chromed,rectified and lapped.
*Piston is constructed of aluminum alloy.
*Crankcase has the piping throat and the exhaust under the shaft.
* Molded inner ports with round rear exhaust port (16mm outer diameter)
*Crankshaft diameter is 11mm, superchecked and tested by roughness  control on the pin (standard-shaft type).
*Con rod is made with a new alloy of very high quality, ultra-sound checked and CNC machined.
*The bushings are made with a new special alloy suited to endure high heat at fast running.


RX:ssähän - joka on aivan loistava motti - on "vain" 1.3 HP ja siis se menee todella kovaa, vaikka auto on kuitenkin melko painava kaikkinensa. (Johtuuko sitten paremmasta väännöstä, saapa nähdä..)

Tää on siis mielenkiintoinen experimentti (ja kallis$$) .. kun saan sen asennettua ja testattua, niin kirjoitettelen siten loput tästä raportista. Mitä ootte mieltä, meneekö taalat (liirat) hukkaan..?

ps. itse asiassa en uskaltanut tilata tätä enää yhtään tiukempaa mottia, koska en oikeesti usko että auto kestäis hirveen pitkään (erityisesti vakiodiffit ja 2-vaihdelaatikko)

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #95 : 02.07.03 - klo: 22.19 »
Eiks nois novarosseis oo kaikis tommonen .21 kaasari vakiona??
Hpi nitro rs4 3, Micro

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #96 : 02.07.03 - klo: 22.20 »
useimmissa taitaapa olla kyllä

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #97 : 02.07.03 - klo: 22.38 »
jees, laita YV kun toi on sulla autos kiinni ni mennään ajaa:) ja btw. kantsii käydä ajelee hyvinkäällä kans; ei likaannu auto ja on jopa pitoakin.
---

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #98 : 02.07.03 - klo: 22.55 »
Supra toimii tosi hyvin, tosin ei ole vertailukohtaa eri korien välillä.

Nyt vaan kun pääsis ajelemaan radalle (Tattikselle), niin vois kokeilla maavaraan alle senttiin (1/8-autolla). Ois tosi muhkee toi Mäcci 8)

Ja varmasti myös toi motti on hintansa väärti. Kai se jaksaa vääntää tarpeeksi kuitenkin vähän painavampaa autoa kuin noi 1/10:t yleensä ovat. No onhan niitä heppoja eikä 2-tahtiset rc-motit väännöllään loista, kierroksillaan vain. Kytkinpaloja kevyemmiksi ja varmasti kiihtyy.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #99 : 03.07.03 - klo: 07.43 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
jees, laita YV kun toi on sulla autos kiinni ni mennään ajaa:) ja btw. kantsii käydä ajelee hyvinkäällä kans; ei likaannu auto ja on jopa pitoakin.


Jees, heti kun saan sen. Loma alkaa viikon päästä joten sillon vois ehtiäkin jo paremmin. Mutta ei nää säätkään ole häkäisseet, sade estänyt ajamista aika usein vai mitä ainakin tietty viikonloppuisin.
Jos sulla on uus vaihde? Hyvinkää kiinnostaa kyllä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #100 : 03.07.03 - klo: 07.52 »
Lainaus käyttäjältä: "zzs"
Supra toimii tosi hyvin, tosin ei ole vertailukohtaa eri korien välillä.

Nyt vaan kun pääsis ajelemaan radalle (Tattikselle), niin vois kokeilla maavaraan alle senttiin (1/8-autolla). Ois tosi muhkee toi Mäcci 8)

Ja varmasti myös toi motti on hintansa väärti. Kai se jaksaa vääntää tarpeeksi kuitenkin vähän painavampaa autoa kuin noi 1/10:t yleensä ovat. No onhan niitä heppoja eikä 2-tahtiset rc-motit väännöllään loista, kierroksillaan vain. Kytkinpaloja kevyemmiksi ja varmasti kiihtyy.


Yes, sanos muuta, onko muuten Hyvinkää sua lähempänä yhtään?
Joo, saapa nähdä, onneksi painoa on ehkä kuitenkin tällä setupilla arviolta vain noin 300-400g enemmän joten eiköhän. Joo, kytkinpaloja kevyemmäksi ja säätöä välityksillä, eiköhän lähde.
Jos ei niin, sitten myyntiin esim jollekin V-One-R tai Asson omistajalle. Ossin myymä pakokäyrä on kuitenkin tehty vastaavalle Ossin 12TR mallille (1,1HP) FW04:ää varten, joten kuulostais siltä että maailmalla näitä .12 Supereita on muillakin.

On se kyllä hurjaa millasiin tehoihin olis päässyt jollain RB:n tai jonkun italialaisen .15 mallilla, siinä kyllä auto joutuu koville ja osien kuluminen, erityisesti renkaiden, on sitä luokkaa että saa jatkuvasti varmaan juosta kaupassa. .21 on sitten jo niin paljon isompi ja painavampi että auton säätäminen alkaa mennä vaikeeks, .15 koneenkin kanssa tekee jo tiukkaa (RX). En usko että sitä isompaa voi oikeesti edes hankkia FW04:ään tai ylipäätänsä mihinkään touringiin (sehän on Big Blockina varmaan tollasta .18 kokoa). Ja kun sellanen on jo toisessa autossa, niin eihän sitä nyt toista samanlaista..

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #101 : 03.07.03 - klo: 11.11 »
No ei nää .21:t paina niin hirveästi, 300-330g.

Hyvinkää on kyllä yli tunnin matkan päässä, että aika tasoihin menevät. Hesaan on muutenkin helppo mennä ja olla pidempäänkin ja Tattis sijaitsee niin lähellä veljen asuntoa.

Mua kiinnostais kyllä hommata joku .21 RB, koska toi 2,45 hv:n Ossi ei nyt kuitenkaan ihan hirveästi ole tehoillansa säväyttänyt. kyllähän se auto kulkee, mutta...
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #102 : 03.07.03 - klo: 12.44 »
Niin sulla on tossa LandMaxissa sellanen ? Kumma juttu, luulis että menis hyvin. Onko se iskussa? - kyllä luulis siitäkin saavan riittävästi ulos.. toi RX 1.3 HP menee kyllä Superissa jo niin kovaa ettei sillä oikeastaan kovempaa voi enää ajaa missään olosuhteissa, edes parkkiksella. Paljon toi LM painaa? Siinä on tietty ilmanvastustakin jo paljon enemmän, isompi koko ja korin malli. Nissanin korilla toi Superi RX:llä oli selvästi hitaampi.

Joo, koneen koko on suhteellinen juttu, teho versus paino ja CG. Vaikka tehoa olis riittävästi ja ylikin, niin ajettavuus ratkaisee viime kädessä; jos auto on huono ajettava ei tehoista ole mitään hyötyä paitsi suoralla ehkä koska ei pysy käsissä. Mutta katotaan, jos teho ei riitä, niin motti vaihtoon sitten. Autoista en luovu  :D

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #103 : 03.07.03 - klo: 17.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Niin sulla on tossa LandMaxissa sellanen ? Kumma juttu, luulis että menis hyvin. Onko se iskussa? - kyllä luulis siitäkin saavan riittävästi ulos.. toi RX 1.3 HP menee kyllä Superissa jo niin kovaa ettei sillä oikeastaan kovempaa voi enää ajaa missään olosuhteissa, edes parkkiksella. Paljon toi LM painaa? Siinä on tietty ilmanvastustakin jo paljon enemmän, isompi koko ja korin malli. Nissanin korilla toi Superi RX:llä oli selvästi hitaampi.

Joo, koneen koko on suhteellinen juttu, teho versus paino ja CG. Vaikka tehoa olis riittävästi ja ylikin, niin ajettavuus ratkaisee viime kädessä; jos auto on huono ajettava ei tehoista ole mitään hyötyä paitsi suoralla ehkä koska ei pysy käsissä. Mutta katotaan, jos teho ei riitä, niin motti vaihtoon sitten. Autoista en luovu  :D

Ei Landmaxissa, vaan EB-4:ssa (Mäcci). Ilmanvastusta ei kyllä voi moittia, auto ei ole kuin alle 15 senttiä korkea ja hyvin virtaviivainen. Se painaa ajokunnossa varmaan jotain 3,5 kg. Sitä en tiedä, onko kone iskussa, nollasin noi säädöt USAn poikien ohjeiden mukaan ja nyt yritän säätää kohdalleen.

Tiedoksi, että 1/8 krossit ja ralliautot painavat yleensä sen 3,5 kiloa, parin sadan gramman marginaalilla. Rata-autoista en tiedä.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #104 : 03.07.03 - klo: 21.38 »
Okei, hyvä tietää. Se on selvä että se vaatii jo melkein 2x sen mitä 2 kiloinen Super eli about 2,5 - 3 HP koulumatikalla.
Ja crossareissahan ei ole edes vaihteita eiks niin.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #105 : 03.07.03 - klo: 22.04 »
Eipä juu ole, mutta Landmaxissapa on! Hö, huomenna piti just ajella kahdella rata-autolla vastakkain, mutta Ossipa päätti sutaista kytkinkellosta ratasosan halki! Nii-in, 2-portaisen vaihteen kellon (väliaikaisesti testissä EB-4:ssa, koska siinä on 2. vaihteen ratas 17T eikä multa löydy 1-vaihteista kelloa kuin 14T) rataspinta halkesi paikoiltaan ja irtosi kokonaan. Ihmeellistä, kun ei tehdä tollaisia värkkejä kestämään kunnon vääntöä. No, sitten vain 14T kiinni ja radalle! Auto kiihtyy nollasta sataan, tai noin 55 km/h:iin, paikoiltaan vajaassa 50 metrissä, sitten vauhti loppuu kesken, ei huva. Isompaa kelloa peliin ja kevennystä kytkinpaloihin.

Ja peruin viime hetkellä tilauksen vastaavanlaisesta Duratraxin 2-vaihteen kellosta. Pitää tilata Kiisholta maanantaina. Tupla-hö. :(
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #106 : 03.07.03 - klo: 22.15 »
Perin harmillista! No, kyllä se siitä..

Joo, LM:n tunnen silleen aika hyvin että tsekkailin sitä "autokandidaattina" ennenkuin sitten touring kuume iski.
Siten tiedän että 2-vaihteinen löytyy.. myyjä, Pro Hobby,  oli silloin eri mieltä sen tarpeellisuudesta (kumma juttu, vaikka sähän tosiaan sanoitkin ettei siihen löydy kuin yhdet välitykset..)

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #107 : 03.07.03 - klo: 22.21 »
No kyllä siihen saa kahta eri kokoa olevaa kelloa: 13/16T tai 14/17T. Vakiona on tuo pienempi, mutta mullapa olikin se isompi! Taitaa olla muuten harvinaisempi toi isompi, tietty, kun juuri sellaisen tarvitsisin :wink:

Saahan noihin krossareihinkin vaihteet jos lainaa esim. LM 2:n vaihteen MP 7.5:een jne. Tai ihan eri merkinkin.

Eli Pro Hobbystäkö sanottiin, ettei vaihteet kannata??
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #108 : 03.07.03 - klo: 22.40 »
Nii, just pinjoneita vaihtamalla onnistuu.

Niinno, silloin 3 v sitten kun kattelin sitä LM Alfaa tai jotain ja kyselin vaihdelaatikosta, niin kauppias piti asiaa turhana että kulkee se auto ilmankin niin kovaa että. Olihan hän tavallaan oikeassa mutta eihän se yks kuitenkaan vaihde riitä jos tarjolla on kaksi ..

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #109 : 03.07.03 - klo: 23.03 »
Mullekin jostain liikkeestä sanottiin, että kulkee ihan tarpeeksi kovaa. Olin nimittäin vaihtamassa vakiokonetta Kyoshon luettelossa virimoottoriksi luokittelemaan mottiin (varmaan joku OS). No olihan se GS21R ihan sopiva aloittelumotti, joskin kaikenlaisia ongelmia oli sen kanssa johtuen Kyoshon omatakeisesta suunnitttelusta (ei pilot shaftia, neulaventtiilin kiristysruuvi, tulppaongelmat, eli kaikki ongelmat, jotka rokottivat mun rahamassia). Mutta kyllä odotin kai Ossilta liikaa, ei se kuitenkaan niiiin hyvä motti ole. Odotin, että sen kun iskee autoon kiinni, niin kaasua hipaistessa asfaltilla pyörät lyö tyhjää ja täysillä ohiajaessa jakausta pitää korjata  :D  Edellinen onnistuu kyllä hiekalla, muttei asfaltilla. Huomenna porailen kyllä reikiä kytkimeen ja vaihdan LM:äänkin Rossi-kisakoneen YKSIvaihteisena. Pääsee sentään jotenkuten ajelemaan autoilla kisaa.

Harmi, että nämä Landmax-aiheiset keskustelut tulivat tänne Supertenin osioon, kun vain voisi siirtää ne oikeaan osoitteeseen... Pysyttäis paremmin aiheessa. :wink:
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #110 : 03.07.03 - klo: 23.22 »
Ei sillä nyt niin väliä ole, kun muutenkin keskustelu puuttuu forumista lähes kokonaan, onpas tässä edes jotain.. yleensähän se on vain "mikä on hyvä motti/auto" tai "miksi ei käynnisty"  8)

Joo, ei ne Ossinkaan motit kaikki aivan terävintä kärkeä ole vaikka yleensä käytettävyydessä ja tehossa kyllä hakkaavatkin Kyoshon sportti motit mennen tullen. Mikä .21 OS toi olikaan?

Samalla muistetaan kuitenkin että on niillä hyviäkin kuten uudet 12TR mallit ja nyt jo vanhempi (ja edullinen) 15RX on-road puolella ja off-roadissa toi just maailman mestaruuden voittanut Deganin käyttämä buggy motti.  Ossin arvostus on kuitenkin maailmalla hyvä.

Silti, mitä olen viime aikoina seuraillut niin kaikkein kireimmät kisakoneet tuntuvat tulevan kuitenkin etupäässä italiasta (ja RB ranskasta). Tosin en ole tämän(kään) alan täydellinen asiantuntija.
Ja helppojahan nuo itskut eivät välttämättä ole.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #111 : 03.07.03 - klo: 23.35 »
OS RZV01B. Kovin krossimotti OS Engines'ltä. Kyllähän ne Kyoshon motit hakkaa!! Kaveri, jolta Ossin ostin EB-4:n mukana sanoi, että ei se RB:itä päihitä, mutta tuota ei tarvitsekaan säätää joka kerta radalle mennessä kuten RB:n koneita kuulemma tarvitsee. Eli siis sellainen perusvarma motti. Tehokas ja luotettava. No eipä kaikkea voi vaatia yhdeltä motilta. Ei tuossa mitään vikaa ole, päin vastoin, ihan mukavahan se on. Kiihtyvyys on kyllä hyvä noin 10km/h vauhdista eteenpäin (johtuu painavista kytkinpaloista), mutta 40000 kierrosta ei jaksa kuljettamaan välityksellä 10,89 autoa yli 60km/h (arvio). Tietenkin välitys 8 tai 8,5 saisi auton kulkemaan jo yli 80km/h. Mutta arvoituksena on senhetkinen kiihtyvyys. Kai se jaksaa... Kun ei oikein jaksa alle 40 metrin kiiihdytyksen jälkeen ajella jo täysiä, kun olisi tilaa vielä kiihdytellä 8)
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #112 : 04.07.03 - klo: 00.08 »
Ok!

Säätää voi tietty aina vähän piikimmälle sääolosuhteista riippuen.

Pikkasen ongelmallistahan toi on kun pinjoneita ja päärattaita on vaan ilmeiseti hieman rajoittuneesti. Muutenhan voisit gearata alhaalla vähän lyhyemmäks (tai jättää siihen missä on) ja ylhäältä piikin-pari pidemmäksi --> suurempi huippunopeus
Nyt on vissiin vähän kompromissi eli jompaa kumpaa (kiihtyvyys vs huippunopeus)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #113 : 04.07.03 - klo: 00.12 »
Lainaus käyttäjältä: "zzs"
No kyllä siihen saa kahta eri kokoa olevaa kelloa: 13/16T tai 14/17T. Vakiona on tuo pienempi, mutta mullapa olikin se isompi! Taitaa olla muuten harvinaisempi toi isompi, tietty, kun juuri sellaisen tarvitsisin :wink:

Saahan noihin krossareihinkin vaihteet jos lainaa esim. LM 2:n vaihteen MP 7.5:een jne. Tai ihan eri merkinkin.

Eli Pro Hobbystäkö sanottiin, ettei vaihteet kannata??


Ai niin, tohon piti kysyä että vaihteet ovat vissiin crossareissa harvinaisempia johtuen likaantumisalttiudesta ja kisoissa jopa kiellettyjä vai miten?

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #114 : 04.07.03 - klo: 12.26 »
Kisoissa joo kiellettyjä, eihän krossissa niillä ole mitään arvoa.

Kyllähän ne voi rikkoontuakin liasta, mutta ehkä siinä painaa enemmän se, että hiekalla ajettaessa vaihteet vaihtuisivat edestakaisin turhaan. Eikä kone varmaan siitä tykkäisi, varsinkaan kiertokanki.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #115 : 04.07.03 - klo: 12.52 »
aivan. no on-roadissa tätä ongelmaa ei ole

Mika R

  • Vieras
Uusi Lambo
« Vastaus #116 : 06.07.03 - klo: 16.36 »
Tollanen tuli duunattua tossa aamun tunteina





Kuvat on otetettu DV videokameralla, joten kuvan laatu huonohko; yritän saada parempia kuvia Kerminatorin digikameralla lähiaikoina.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #117 : 06.07.03 - klo: 16.43 »
Siis ton väsäsit? Toi on sairaan makee!!! Mäkin haluun alphaan tommosen korin! Paljonko maksoi? Kokonaisuudessaan siis!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #118 : 06.07.03 - klo: 16.47 »
tänks, joo, leikkailin ja maalailin ja teippasin. Toi on HPI:n Super Size kori HobbyLinnasta about 50 egee, eli 1/9 (280mm), Alphan 1/10 korit on jossain 25 euron tienoilla. kts. www.hpiracing.com ja sieltä 190mm tai 200mm bodyt.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #119 : 06.07.03 - klo: 16.49 »
joo, semmosta bemarin koria olen ajatellut olikos se nyt M5 tai jotain. Ei ollut edes pahan hintainen. HPI on muutenkin aika laadukas merkki. Alphasta pitäisi nyt yrittää saada kilpailukykyinen katusportti...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!