Jos pituutta ja takakardaania kasvattais vajaan sentin, niin moottorin sais pötkölleen tuohon noparin paikalle, servon kääntäis pystyyn ja noparin heittäis servon taakse. Sillon alkais olla semmonen layout ettei enää noin isoilla akuilla parempaan pääsis. Tuo moottori painaa makkarakaupan mukaan 307g, eli melko kevythän tuo on. Nyt vaan innolla odottelen kuivempia kelejä, että pääsee kunnolla testaamaan. Johdotuksetkin siistiyty reilusti kun otin BECille virran noparin päästä, kun aiemmin tuli suoraan akkuliittimeltä. Samalla teippasin BECin noparin kylkeen.
Kännykkään kun tilasin pari viikkoa taaksepäin Deal Extremestä nippeliä, niin otin samalla 11kg/0,14s/6v halpisdigiservon (12€), saapa nähdä montako kääntöä kestää
. Nykyisessä ei kyllä mitään ongelmaa, mutta josko se kestäis tässä niin oishan se vähän nopeampi ja nykyisen hitaan sais 6kg:n heittää tuohon tuuppimonsteriin 3kg:n tilalle.
(EDIT: Servon merkki Towardpro
)
Tuosta alustageometriasta en sano mitään, kun en ole ennen kasikrossaria omistanut. Kuulemma kuiteskin ne merkittävimmät mitalit Ishimalla on ajettu perinteiseen tapaan sijoitetuilla iskareilla...