Kirjoittaja Aihe: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2  (Luettu 383061 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #360 : 27.08.09 - klo: 17.54 »
Kyllä liikkuu kun tekee piikkirenkaat tai laittaa laparenkaat alle.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa RCJanne

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #361 : 27.08.09 - klo: 17.58 »
Oon kahen vaihella! 2wd vai 4wd ! Hintakin ois parempi tossa 2wd mut silti en tiiä ! Auttakaa  :grin:  :cry:

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #362 : 27.08.09 - klo: 17.59 »
Makuasia.. Jos itte kuitenkin nyt ostaisin auton niin nelkkua kehiin  :smiley:
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #363 : 27.08.09 - klo: 18.00 »
Sanoisin että ostat 2wd, on vähemmän kulutus osia ja helpompi aloittelijalle verratuna 4wd:seen :wink:
sinä toki päätät lopputuloksen.

  Niin no molemmissa on hyvät puolensa...4wd on helpompi hallittava
-tauolla-

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #364 : 27.08.09 - klo: 18.16 »
Osta B4 ja moottorin tehot alkuun pienemmiksi. Opit auton hallinnan ja säätämisen. B4 on helppo huollettava verrattuna nelkkuun.

Poissa RCJanne

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #365 : 27.08.09 - klo: 19.27 »
Kait se 2wd pitää ottaa. Ajattelin vain ajopaikan takia. Sisäajopaikoista ei tietoa vaikka näin kuvan joka näytti tutulta sisäpaikalta(Joensuu)

Mutta asfalttiahan täältä löytyy ja hiekkakenttiä. mutta asiaan:

Onko 5700kv liian huono tehoinen vai liian tehokas? Löytyy omasta takaa.

Mikäs servo kannattaisi hommata ? Tuohon Team Associated B4 Team  205.00 sitä ehdottivat ? Sanokaa mielipiteenne!

http://www.rcpiste.fi/do?action=group&id=85

Poissa ma-de

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #366 : 27.08.09 - klo: 19.50 »
Sensoripiuhalla oleva moottori ja nopari takavedossa hyvä, koska takavedossa tarkka kaasu tuntuma on tärkeää.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #367 : 27.08.09 - klo: 23.51 »
jep, takatuupparia vain, on helpompi huoltaa ja tulee myös halvemmaksi huoltaa. On ehkä alussa hieman kinkkinen ajaa, mutta harjoittelua vaan. Muutenkin takaveto kysyy taitoa aikalailla, haastava. Itse auto on pomminvarma, jos Teamin ostat niin päivitä auto titaanivanteilla.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa RCJanne

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #368 : 27.08.09 - klo: 23.59 »
Entäs kun joku tarjosi samaan hintaan Kyosho Lazer ZX-5 FS 4wd autoa.
Onko siitä mitään hajua kestääkö samalla lailla?
En löytänyt tuosta autosta topicia, Oli vain tavan lazerista..

Btw.
Olen Parin auton vaiheilla:

Asson B4 2wd
Asson B44 4wd
Academyn SVB2 4wd
Academyn GV2 sama mutta 2wd
Kyosho Lazer ZX-5 FS 4wd

Mieluiten suosisin itselle 4wd.

Tuntuu että melkein samoista autoista puhutaan ? Onko noissa edes paljoakaan eroa ? Huhhuh  :grin: :roll:

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #369 : 28.08.09 - klo: 00.01 »

Tulleeko noissa sähköjä mukaan.

RTR:ssä on sähköt

Mikähän mahtaa olla ''kunnon'' servo.

Meillä on esim. tollanen: Futaba S9550 (Pisteessä 99€)
Kuski on kiitellyt kovasti sitä.... nopea, metallirattailla, joka on ensimmäinen edellytys "kunnon servolle.

Sanwalta löytyy vastaavia.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #370 : 28.08.09 - klo: 07.23 »
Servon virkaa toimittaa todella mainiosti myös Savöx SC-1257TG 10kg/0.07, edullinen, vääntävä ja nopea. Meillä on jo neljässä autossa Savöxit ja ei voi muuta olla kuin tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen.
Kylätason RC-kuski.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #371 : 28.08.09 - klo: 17.37 »
Asso B4 vai B44? Kumpi on parempi, helpompi jne.?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa RCJanne

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #372 : 28.08.09 - klo: 17.41 »
Itseasissa mulle on tarjottu hyvillä tarjouksilla  :wink: Kyosho lazer FS kisa mallia ja tuota b44 Molemmat melkein samanhintaiset, Nyt pitää päättää kumman ostan.. Kyosho tuntuu olevan kestävämpi mutta mutta..  :roll:  :grin: :grin:

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #373 : 28.08.09 - klo: 17.43 »
Hmm oletko lukenut foorumin Kyosho Lazer -topikkeja? Tietääkseni ZX-5 ei ole minkään kestävän auton maineessa, B44 on kisakrossariksi kyllä todella kestävä ja muutenkin Kyoshoa etevämpi joka asiassa.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #374 : 28.08.09 - klo: 17.58 »
Lazer topikit kannattaa lukea!

B44 on varmasti parempi kuin lazer, mulla on itellä BJ4(muuten samanalainen kuin B44 mutta eri valmistajalta) ja se kestää, on tultu linkoista alas vaikka minkälaisissa asenoissa eikä mitään ole mennyt rikki.Ja halvat osatkin on jos sattuu menemään rikki.

Minulta ääni B44.

-Jarkko

Poissa RCJanne

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #375 : 28.08.09 - klo: 18.02 »
Ei se Rtr malli lazerilta, Se on kisaversio Lazer ZX-5 FS. Se on kuulemma kestävä kanssa, Kysyin B44 mieheltä ja kehui myös Lazerin FS mallia.En mä nyt mitään tavan lazeria meinannut -.-  :roll:

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #376 : 28.08.09 - klo: 18.10 »
Tuossa kun oon selannu noita B44 topicceja niin jos sen hankit niin kannattaa katsoa työkalupakki että siellä on tuumakoon avaimet tai hankkia noi jenkkimitoilla olevat systeemit.
Ja se akkukotelokin on vähän erilainen kuin näissä ihan perusvehkeissä, semmonen kolmenrivin laitos.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #377 : 28.08.09 - klo: 18.16 »
Satula-akut on sekä B44:ssä että ZX-5 FS:ssä. Tuo Kyoshon paras malli on kyllä ihan hyvä kisoihinkin, mutta Assolla esim. paljon parempi varaosapalvelu ja tuki Suomessa.

Jos on B44:stä vielä jotain kysyttävää niin kysy tuolla: http://rc10.fi/index.php?topic=37248.0

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #378 : 28.08.09 - klo: 19.07 »
Kun nyt sanoit tuon satula-akun niin koitin RC10 haulla niin tuli tasan kaksi osumaa, google antoi enemmän mutta ei oikein selvinnyt mikä idea siinä on? Voisin arvata että joku kisakuskien juttu. Sorry jos kyselen tyhmiä...
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #379 : 28.08.09 - klo: 19.29 »
koitappa "saddle pack"
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #380 : 28.08.09 - klo: 19.48 »
Jep, selvis.
Saddle Pack delivers incredible power and gives you triple the run time.

Eli jos enkku ei taivu niin suomeksi--->

Satula-akku tarjoilee täysin uskomattoman voiman ja kolminkertaistaa suddailut......
Kisoissa voisin kuvitella olevan ok juttu

Anteeksi OT ja vinkiksi muille niin tämähän oli B4 topikki niin ei rönsyillä tämän enempää :azn:

   
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #381 : 28.08.09 - klo: 19.56 »
Kai tää oli vitsi? Jos ei ollut niin tuossa kuva saddlepackista: http://www.rctech.net/forum/attachments/electric-off-road/370063d1221219367-yeah-racing-lipo-saddle-pack-3300-5000mah-yr_saddle_pack.jpg eli se on siis täyspitkä paketti keskeltä pätkäisty kahteen osaan. Käytetään yleensä autoissa missä on akut takana ja välistä menee hihna/kardaani.

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #382 : 28.08.09 - klo: 20.09 »
Pakkohan se on huumoriksi vetää jos ei tietoo mistään löyty :grin:
Ei näin perjantaina jaksa aina olla niin vakavana.
Hyvä että korjasit :wink:
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #383 : 29.08.09 - klo: 15.05 »
Asso B4 vai B44? Kumpi on parempi, helpompi jne.?

B4 on varmasti helpompi ja halvempi ainakin mekkausmielessä. Sitä ei voi sanoa kumpi on parempi, sen päätät sinä itse. B4 takatuuppari B44 neliveto eli aivan erilaiset autot ajaa. B4 vähemmän liikkuvia osia joten helpompi pitää kunnossa ja edullisempi
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #384 : 29.08.09 - klo: 22.01 »
B4 on varmasti helpompi ja halvempi ainakin mekkausmielessä. Sitä ei voi sanoa kumpi on parempi, sen päätät sinä itse. B4 takatuuppari B44 neliveto eli aivan erilaiset autot ajaa. B4 vähemmän liikkuvia osia joten helpompi pitää kunnossa ja edullisempi

Mielestäni nykypäivänä valinta pitäisi tehdä sen perusteella, että haluaako ajaa taka- vai nelivetoa.

Tämä läppä, että takaveto on halvempi, kestävämpi ja helpompi mekata taitaa olla jo aikansa elänyt näiden uusien nelivetokrossareiden suhteen. Autojen kestävyys on erittäin hyvä nykyisin muutenkin, joten ainakaan korjauksen yhteydessä mekkauksessa ei ole suuria eroja. B4:ssä vaan tuppaa aika usein rikkoutumaan muoviosat; takasilta, iskarituet, siipiteline, tukivarret etc etc... Moisia osia taas ei B44:stä taas saa rikki kovin helpolla.

Mutta kuten sanottu, tehkää päätös sen mukaan, mitä haluaa ajaa.
---

Poissa RCJanne

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #385 : 30.08.09 - klo: 00.00 »
Nelkkuun päätös meni! Kiitos kaikille avusta ja infosta.

-Janne

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #386 : 30.08.09 - klo: 10.41 »
Joo, mietin vain, että B4 helpompi (tämmöiselle tunarille  :laugh:) Mut nelkku kiinnostais kovasti. Lähinnä mietin, että miten vaikeasti diffit aukeaa, ettei miljoonia ruuveja tarvi olla availemassa, jos haulaa esim. etudiffin näkyviin...
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa RCJanne

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #387 : 30.08.09 - klo: 11.03 »
Joo, mietin vain, että B4 helpompi (tämmöiselle tunarille  :laugh:) Mut nelkku kiinnostais kovasti. Lähinnä mietin, että miten vaikeasti diffit aukeaa, ettei miljoonia ruuveja tarvi olla availemassa, jos haulaa esim. etudiffin näkyviin...

Ei niitä nyt varmaankaan joka ajon jälkeen tarvitse availla..

Poissa atarauskis

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #388 : 30.08.09 - klo: 11.26 »
Se on kiini moottorin tehosta ja kuinka piukalla pidät sliperyä?
Ne diffin rattaat ovat heikoin lenkki tossa autossa(minusta)
Nyt kun olen ajanut b4:lla ei tuota ongelmaa ole tullut vastaan :wink:
B44 on vittumaisen hyvä ajaa,mutta niin on B4:kin,kun jaksaa vaan treenata.
BC5 2wd cup mestari 2015 / Rc Jokkis Suomenmestari 2016 / 2022

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #389 : 30.08.09 - klo: 11.47 »
Ajoin kesällä 8 kisaa ja tulikohan mekattua B44:n diffit jopa 2 kertaa kesän aikana, toisella kertaa oli pakko kun rakensin uuden auton  :wink:

Slipperin ja diffit kun säätää oikein ja ajaa järkevillä moottoreilla (5cell 4,5t) niin hyvin kestää diffit vakiokuulilla.