Tulipas vedettyä pois myynnistä koko härpäke, kun ei mennyt tarpeeksi nopeasti.. Tuli lennokki ostettua, mutta ei sähköjä tosin vielä.
Asiaan..
Briteistä tuli Kyosho Inferno GT koritolpat ja nehän meni ilman mitään modauksia kiinni!!! :lol:
Eteen laitoin ylätukivarsien/iskaritornien pidikkeen kiinnitysruuveihin ja taakse takasiipi pois ja niiden reikien paikalle meni että humps!
Tänään kävin ajelemassa sitten paikallisen mikroautoradan parkkiksella ajoharjoitusten jälkeen ja keräsi ihan mukavasti katsojia. Pari aikuista miestä siinä kehotti menemään radalle, mutta ei kehtaa näillä kantamilla. Ja viisi pikku poikaa tuli sitten siihen kyselemään ja katsomaan. Yksi heistä kertoi omaavansa jonkin Kyoshon maasturin
Ja oli muuten ensimmäiset kunnon ajot asfaltilla. Nyt sen vasta näki että kuinka julmetusti tuo kulkee, kun ei hiekka katoa renkaiden alta. Moottorin lämpötilakin pysyi alle 50c, vaikka tuli vedettyä kovia lähtöjä monta. Tosin ilma oli viileä (13c) ja hieman aiemmin oli tihuttanut vettä. Siinä viereisessä hiekkatiellä pääsin myös testaamaan BowTie renkaita, tiellä oli vähän irtokiviä ja pinta kovettunut. Tässäkin riitti julmetusti pitoa (siis siihen mihin olen tottunut). Diffien mömmöistä en mitään tiedä, mutta kaasulla joutui viemään, koska muuten tahtoi puskea. Alustalle varmasti kannattaisi tehdä jotain, koska tahtoo kipata herkästi ja keula nousee naurettavan paljon, kun ruttaa kaasua asfaltilla :mrgreen:
Alla oli dremelöity huono xb8 kori, joka oli maalattu mustaksi. Eteen tein 10*5cm ja taakse 10*5cm olevat jäähdytin reiät jotka oli peitetty hyttysverkolla, mitkä piti liat loitolla. Vaikka ei tuolla paljoa irtosoraa yms ollut.
Tässä muutama kuva koritolppien asennuksesta...
Täältä muutama kuva lisää...
http://s302.photobucket.com/albums/nn102/Tepanaattori/projekti/Pari ajokuvaa...
http://kuvablogi.com/blog/2197/11/1/Ja videota.. Kuullostaa ettei nuo rattaat enää kovin pahaa ääntä pidä. Saattoi olla, että alussa piti koska olivat uusia rattaita ja hakivat muotoaan?!
e: parempi laatuinen video lisätty. Nyt on 29ruutua/sekunti, kun viimeksi vahingossa olin editoinut 25r/s.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C3g_nILe1iofmt=18[/youtube]
e: Osaisiko joku kertoa mistä johtuu erikoinen häiriö..? Aina ei esiinny, mutta hyvin usein kun kääntää renkaita vasemmalle ja pitää kaasun tasaisena, niin auto rupeaa sätkimään ja jopa ryntäilemään. Oikealle kääntäessä häiriötä ei esiinny. Ja tosin syy voi johtua am-radioista :mrgreen: Lennokkipuolelle hommasin kyllä gigaset radiot, joten voi olla että nilläkin koitetaan esiintyykö häiriöt.