Kirjoittaja Aihe: Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta  (Luettu 79401 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #60 : 03.08.03 - klo: 21.06 »
ostin käytettynä.. mutta se on viime jouluna ostettu, et aika uusi, ja ainaki tuntu että edellinen omistaja on kyllä pitäny siitä huolta..
mutta kaikki on mahollista.
noista puristuksista en osaa sanoa, kun en ole muita polttiksia ikään käyntiin koittannu! kertokaas te että millaset puristukset pitäis olla?! ja kans samalla et miten teillä on se neularuuvi? ku mulla pitää olla n.1/4 kierros auki et kulkee hyvin.. ja manuska sanoo et n. 2 kierrosta.
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa Japoff

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Alpha 2
« Vastaus #61 : 04.08.03 - klo: 17.03 »
Itse sain alpha 2:n käyntiin kun neula oli 2 kierrosta auki.
Toi 1/4 tuntuu TODELLA vähältä!!!!
En tosin ajellut sillä juuri muutakuin sisään ajon.

Puristuksista vielä, et jos vertaan alphaa Duratraxx:sin Street Force GP:hen niin tuo Kyosho tuntuu sen rinnalla uutenakin ihan "väljältä".Eli aika vaikee kuvata alphan oikeeta puristusta noin käsivoimin...
Eipä alphasta juuri tarvii pitää vastaan kun käynnistää....

Et kai ole kiertänyt seosneulaa rikki kun oot kiertänyt sitä kiinnipäin?

PS Vaihdoin oman alphani yllämainittuun autoon...
Skoda RS Powah

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #62 : 04.08.03 - klo: 17.37 »
tilasin uuden neulan siihen.. pitää nyt odotella ens viikon alkuun!
siis tosi kummaa ku toi ei käy kunnolla jos on esim. 1½ kierrosta se neula ruuvi auki?!
paitsi että nyt se ei käy ollenkaan, vaikka ois neula ruuvi melkeen kiinni, heittää vaan löpöö putkesta, ja saa työntää sen vauhtiin! :lol:
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #63 : 08.08.03 - klo: 14.52 »
Mulla on vähän hassu ongelma kanssa... Kun yritän ajella täydellä kaasulla, niin moottori sammuu. Oon koittanu 2 kierrosta auki sitä ruuvia ja vaikka mitä mutta ei vaan tykkää tosta kaasupohjassa ajamisesta. :|

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #64 : 08.08.03 - klo: 14.59 »
Tosiaan.. Huomasin tossa just että mulla saattaa olla toi ruuvin pää katki..  :)  Noh joo kai tää tästä..

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #65 : 08.08.03 - klo: 19.53 »
No joo, ei se neula oo rikki... Kertokaas (jos jaksatte / haluatte) että minkätakia kone hyytyy ja sammuu kun ajelee ensin jonkun aikaa noin puolella kaasulla ja sitten nykäsee kaasun pohjaa. Sama asia tapahtuu vaikka laittaisi kaasun pohjaan hitaasti. Bensansyötössä ei pitäs olla mitään vikaa kun sitä tulee jopa putkesta jonkunverran. Neulan säätöjä oon koittanut laidastalaitaan. :(

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #66 : 08.08.03 - klo: 20.49 »
Kylmä kone, tai koita kuumempaa tulppaa.
Tyhjä

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #67 : 09.08.03 - klo: 13.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Rotavirus"
No joo, ei se neula oo rikki... Kertokaas (jos jaksatte / haluatte) että minkätakia kone hyytyy ja sammuu kun ajelee ensin jonkun aikaa noin puolella kaasulla ja sitten nykäsee kaasun pohjaa. Sama asia tapahtuu vaikka laittaisi kaasun pohjaan hitaasti. Bensansyötössä ei pitäs olla mitään vikaa kun sitä tulee jopa putkesta jonkunverran. Neulan säätöjä oon koittanut laidastalaitaan. :(


pistä neulaa pienemmälle, mulla ainaki autto se!
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #68 : 09.08.03 - klo: 15.58 »
meitsillä on taas ongelma.

meni se  veto käynnistin p*skaks, se ei enää palauta, se naru vaan roikkuu miten sattuu..
miten sen voi korjata, vai voiko korjata ollenkaan?
onko uusi kovin kallis vai kantsiiko vaan tilata uus?
katoin tossa et pitääkö ottaa koko kone pois et saa sen käynnistin homman pois? nyt kaikki neuvot on tervetulleita!!
voiko kyosholta tilata suoraan?
ku jos esim kärkkäiseltä tilaa, nii ne vaan pistää tilauksen kyosholle!
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa jonipyka

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #69 : 09.08.03 - klo: 16.19 »
jollain sivulla oli ohjeet ton käynnistimen korjaamiseen !

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #70 : 09.08.03 - klo: 16.49 »
Lainaus käyttäjältä: "alpha"
meitsillä on taas ongelma.

meni se  veto käynnistin p*skaks, se ei enää palauta, se naru vaan roikkuu miten sattuu..
miten sen voi korjata, vai voiko korjata ollenkaan?
onko uusi kovin kallis vai kantsiiko vaan tilata uus?
katoin tossa et pitääkö ottaa koko kone pois et saa sen käynnistin homman pois? nyt kaikki neuvot on tervetulleita!!
voiko kyosholta tilata suoraan?
ku jos esim kärkkäiseltä tilaa, nii ne vaan pistää tilauksen kyosholle!


ite tossa just korjasin ton vetarin, kun se naru rispaantu. sen pystyy ihan helposti korjaamaan ku löytää vaan oikeen paksusen narun. saattaa ehkä joutuu tappelemaa sen jousen kanssa, jos se hyppää ulos sieltä.
HPI Nitro MT2

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #71 : 10.08.03 - klo: 21.44 »
samokaas et kuin useesti teillä on pure teni rikki? mulla on nyt siitä asti ku oon saanu ni ollu joka ilta rikki jotenki! toi on vissiin joku maanantai kappale, kun on aina rikki. vaikka onhan toi käytetty.
tänää laitoin taja vedoks tuon, nii onko muilla ollu, ja kestääkö se, eihän se haittaa mitään? paitsi et pirun vaikee ajaa hietikolla, heti jäällä.
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #72 : 11.08.03 - klo: 08.11 »
Kuule, pidä se nelivetoisena ellet satu omistamaan Kyoshon viriosina toimitettavia diffinrattaita. Takaveto syö niitä vakiorattaita aika tehokkaasti!!! Ihan vain noin kokeneempana vihjaillen  :lol: !

No, alussa mullakin oli Alpha rikki aika usein. Pääasiassa aloittelijan kommähdyksiä, kuten kaasu hirtti kiinni tai patterit loppuivat radioista jne, ja seurauksena puu, pensas, hiekkakasa tai pieni tai vähemmin pieni kivi. Kunhan opit ajamaan rauhallisesti ja olemaan ryskyttämättä autoa niin kauheasti niin johan rupeaa kestämään.
Viime talvena ajoin joululoman jokaisena päivänä eikä mennyt hajalle kuin kerran, vasemman puolen Turnbuckle hiukan halkesi, mutta sekin korjaantui pikaliimalla! Eli kannattaa hioa niitä ajolinjoja ja väistellä pahimpia kuoppia ja kiviä, sillä tämähän ei ole maasturi/monsteri!!!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #73 : 11.08.03 - klo: 15.02 »
juu pitää rajottaa tuota kauheeta kiihyttelyä, ja asfaltilla pyörittelyä...
jospa sitte alkais kestään..

joo koorjaan nelivedoks. sain ton taka veto idean ku jouduin irrottaan sen veto akselin, ku sen päästä oli se vaahtokumin pala ihan rikki et se akseli heilu miten sattuu ja rengas ei pyöriny. korjaan tuon kuntoon, nii sittehän ei ole enää mitää, paitsi se moottori.
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #74 : 12.08.03 - klo: 18.54 »
Aarggh... Kun sais alphaan viripalikoita, niin vois alkaa kisaamaankin... Jos löytyy tarpeeksi innokkaita "alphisteja" niin voitaisiin laittaa kilpailu pystyyn vaikka ihan vakioautoina! Joskus vaikka jonnekin minne kaikilla on suht' koht sama matka. Ehdotuksia.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #75 : 12.08.03 - klo: 21.20 »
Noh juu ei varmaan huonompi idea... Ainoo ongelma on tosiaan että kun ihmisiä on ympäri suomea, niin se paikka voi olla aika vaikee löytää.  :D  Ja kun nyt edes sais ton koneen skulaan kunnolla.
Tilasin just atalasta "vilposia" tulppia jos ne vaikka auttas asiaa kun noi lämpimät lopettaa toimintansa about. puolentoista tankillisen jälkeen.
En tiedä mikä tossa koneessa syö tulppia, oisko tolla viripillillä jotain osaa asiaan? Ei voi tietää...  :roll:

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #76 : 12.08.03 - klo: 21.35 »
voiko kyosholta tilata ''suoraan'' mitään osia, ku tarttis sen jutska rattaan mikä pyörittää sit niit renkaita, ja paljon se suunnilleen maksaa onko tietosia? nyt tää on tärkeetä, ku mahollisimman äkkii pitäis saada se tilaus menee..
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Mika R

  • Vieras
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #77 : 12.08.03 - klo: 22.07 »
Ei voi, sun pitää katsoa ohjekirjan osaluettelosta koodi ja sitten tilata se jälleenmyyjän kautta. Jos ohjekirjaa ei ole ja/tai jälleenmyyjä on avulias, hän voi varauksella etsiä osan sulle heidän luetteloistaan.

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #78 : 13.08.03 - klo: 16.29 »
joo kärkkäinenhän myy noita ja sen kautta oon jo kerran tilannukki, mut on niin hemmetin hidasta touhua että...
onko muita kauppoja jotka myy kyoshoa että sais varastosta suoraan tuon osan? nii ja paljokohan tuo veto ratas (ei se mikä tulee moottorista suoraan) maksaa?
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #79 : 13.08.03 - klo: 16.41 »
Kyosholla on useita jälleen myyjiä suomessa.. Katso rc-netin linkeistä!

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #80 : 13.08.03 - klo: 19.52 »
Atalassa saattais olla varastossa... Sielä on ainakin yleisestiottaen erittäin nopeet toimitukset. (ainakin mulla on tullu aina parinpäivän sisään) Tänään tuli sitten uudet vilposemmat tulpat postissa ja pitäs varmaan mennä nykäseen tässä illalla pökötti käyntiin  :)
Jospa toi rottelo ei tälläkertaa polttas tulppaa puolentoista tankin jälkeen...

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #81 : 13.08.03 - klo: 22.20 »
Noniin  :D  Nyt on sitten tankillinen taas päristelty ja käyntihäiriö (sammuminen) kovilla kierroksilla kuittaantu vilposemmalla tulpalla.
Ja sitten tulikin seuraava ongelma, toi kerpeleen juttu missä tuo seosruuvi ja bensaletku on kiinni alkoi heilumaan taas. Kun olis kunnon työkaluja.. :evil:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #82 : 14.08.03 - klo: 07.06 »
Siis kaasari?! Vaiko vain sen pää? Kiristä siitä seosruuvista painamalla niin että pysyy kiinni, niinkuin silleen työntämällä sitä ikäänkuin kiinnipäin...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #83 : 14.08.03 - klo: 07.32 »
Siis tuota... Vähän vaikee selittää. Se on se palikka mihin ruuvataan seosruuvi ja mihin tulee gasoletku kiinni. Se aina löystyy ja rupee heilumaa, kun mulla ei just tällä hetkellä löydy tarpeeks ohutta lenkkiä kiristään sitä. Se pitäs niinkun kiristää sen kaasarin ja seosruuvin välistä, sieltä ihan juuresta.. Hohhoh, mahtava selittely ja ymmärsit varmaan melkein  :D

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #84 : 14.08.03 - klo: 17.25 »
Siis, juu. Ymmärsin kyllä. Ajattelin vaan, että et tarvitse lenkkiä vaan työnnät siitä seosruuvista niinkuin kääntäisit lenkistä! Ymmärsitkö?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #85 : 15.08.03 - klo: 14.14 »
Ymmärsin kyllä joo jotenkuten,  :D mutta siinä on semmonen hassu juttu että sillä tyylillä en saa sitä tarpeeksi kireelle ja sitten se löystyy kokoajan ja saan jatkuvasti kristellä sitä.

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #86 : 15.08.03 - klo: 15.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Rotavirus"
Ymmärsin kyllä joo jotenkuten,  :D mutta siinä on semmonen hassu juttu että sillä tyylillä en saa sitä tarpeeksi kireelle ja sitten se löystyy kokoajan ja saan jatkuvasti kristellä sitä.

ite kiristin sellasilla koukku pihdeillä!
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #87 : 15.08.03 - klo: 17.26 »
Humm... Kokeiles ruuvilukitetta, kaikkein miedointa... Ettei jumita kokonaan kiinni...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #88 : 15.08.03 - klo: 18.37 »
Niihän mun pitäs laittaakkin se lukitteella. Kun nyt ensin saa tän budjettivajeen kuosiin  :D  No juu, sain ostettua semmoset pirun ohuet kärkipihdit millä sen sai kiristettyä kunnolla.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #89 : 16.08.03 - klo: 08.34 »
:!: Ja katsos myös ettei pääse ottamaan kiinni mihinkään liikkuvaan osaan ajossa :!: Siitä voi koitua lompakolle laihdutuskuuri jos niin pääsee tapahtumaan. Nimittäin kokemusta siitäkin on...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!