Kirjoittaja Aihe: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3  (Luettu 254588 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #450 : 27.08.14 - klo: 15.53 »
Minä käytän. Pro-kuskeilla näyttää olevan kumppakin käytössä.
Selvä, kiitoksia.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #451 : 28.08.14 - klo: 17.22 »
Oletteko jättäneet sen pohjalevyn teipin pois?
« Viimeksi muokattu: 05.09.14 - klo: 14.24 kirjoittanut tulijyrä »
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #452 : 09.09.14 - klo: 05.46 »
Oletteko jättäneet sen pohjalevyn teipin pois?

Ei missään nimessä. Uutta suojakalvoa paikalleen kun vanha menee rikki/riekaleiksi. Joku suoja on aina hyvä olla tai hiilaripohja on kohta entinen. Ja toi on kestävin,  http://www.rcm.fi/varaosat/team-associated-varaosat/team-associated-b44/b44-2-precut-chassis-protective-sheet-2246-2-pcs.html

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #453 : 09.09.14 - klo: 06.16 »
Pitää laitella takaisin, nyt on poistettu korjausten takia.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #454 : 06.10.14 - klo: 19.16 »
44.2 kaikki isot laakerit menee vaihtoon,  miten kestäviä pienemmät laakerit on?
Ajattelin jättää pienet vaihtamatta kun tuntuvat ehjiltä.

Ajelen vain sisällä.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa peltimikko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #455 : 07.10.14 - klo: 17.37 »
ajat sisällä tai ulkona,ni laakerit vaa menee ajan kanssa "kuluvia osia"

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #456 : 14.10.14 - klo: 12.45 »
Keppi is back!

| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #457 : 14.10.14 - klo: 20.41 »
Laitahan fiiliksiä kasauksesta ja ajotuntumasta
Ospa Rc

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #458 : 14.10.14 - klo: 21.04 »
Laitahan fiiliksiä kasauksesta ja ajotuntumasta

Tää oli eka nelkku assolta jonka kasasin ja uutta ihmeteltävää oli paljon vaikka konsepti on jo ollut pitempään olemassa... Kasaus oli ylipäänsä helppoa niinkuin asson autosta saattaa odottaa. Osat tuntuivat myös viimeistellyltä ja laadukkailta. Huomion arvoista oli uudet diffit, niiden tiivistys oli hyvä ja niistä sai herkät. Diffien rattaat olivat hienolla jaolla ja oli huomattavan tasaisen tuntuiset aikaisempiin kokemuksiini nähden... Iskarit oli myös loistavat, vaihdoin niihin x-renkaat ja kullitetut varret -> smooth! Pari muutakin bling osaa piti laittaa  :afro:

Pari asiaa oli mihin kannattaa kiinnittää huomioata:
-Diffien ulostulon simmaus, manuaali sanoo 2+2 simmit. Otin kuitenkin ulkoa yhden pois, jotta ovat viimeisen päälle herkät. Sisältä ei kannattanut ottaa, koska rattaiden välystä olisi ollut liikaa...
-Diffien laakeri vs. ulostulon shimmit. Shimmien ulkohalkaisija hieman reilu verrattuna laakerin sisähalkaisijaan. Helpoimmalla pääsee asettamalla laakeri ensin.
-Kardaanien päähän tulevan pikku rattaan kiinnitys. E-clipsi hieman haastava saada paikalleen. Talttameisselillä varovasti painaen saa sen sujautettua ahteeseen tilaan...

Ajotuntumasta en vielä voi hirveästi sanoa, kun surkeissa olosuhteissa ja +5C lämmössä testasin. Tehas setuppi oli kiinni ja tietysti öljyt aika jäykät noissa lämmöissä. Se kuitenkin kävi ilmi, että auto tuntui hyvältä ja aika valmiilta olosuhteista huolimatta. Mielessä on muutamat asiat mitkä tuosta aika suurella todennäköisyydellä muutan. Muutokset ovat hienosäätöä ja samaan suuntaisia millä isot pojat ajaa. Keskidiffin vaikutuksen huomasi selkeästi ajossa ja se on parhautta.  :azn:
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #459 : 14.10.14 - klo: 21.13 »
Laitetaas muutamia fiilistely kuvia.











| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Vanha Patu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #460 : 15.10.14 - klo: 19.27 »
B44.3 ja B5M. Näillä kisataan sisäkausi  :azn:

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #461 : 15.10.14 - klo: 20.21 »
Hazella unohtunut kasata paremmilla pallokupeilla  :cool:
Ospa Rc

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #462 : 16.10.14 - klo: 07.54 »
Hazella unohtunut kasata paremmilla pallokupeilla  :cool:

Ei ollut vielä parempia käsillä... Nuo on niitä asson flow friction, jotka vaikutti ihan hyville, ehkä väljää voisi olla napsun vähemmän. Vaihdan jossain vaiheessa varmaankin RPM:n kupit.

PS. eilen tuli titskuu ja alumiinia autoon  :cool:
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #463 : 20.10.14 - klo: 10.59 »
Onkos muut vielä testailleet kolmosta, hauska olisi kuulla mielipiteitä ja mihin suuntaan on säätöjä viety?


Omia johtopäätöksiä pienehköltä sisäradalta, jossa pinta laattaa ja medium pito. Lähtötilanne manuaalin setuppi.

Takapää:
*Öljy 35 -> 27,5w (30w toimii hyvällä pidolla ja helle lämmöissä).
*Männän reikä sama 1.7mm, mutta ft flat koneistettu, johon porattu 1.7mm.
*Silver vakaaja.
*Jousi green -> black. Vihreä oli mielestäni turhan lineaarinen. Musta vain napsun löysempi, mutta jonkin verran progressiivisempi.

Keula:
*Öljy 35 -> 32,5w (35w toimii hyvällä pidolla ja helle lämmöissä).
*Mäntä 1,5mm -> 1.6mm ft flat koneistettu
*Accerman yhdellä eteenpäin, JC keskimmäinen.
*Jousi red -> Avid red / (AE blue). Vakio yyber jäykkä medium pidolle. Avid vs. AE; Avid on progressiivisempi ja tuntui kuin oisi luonut pitoa paremmin sekä luonteva ajaa. AE:n harmaata en kokeillut, kun tuntui että sinistä löysemmäksi ei voi mennä. AE:n etujouset tosi lineaarisia ja parasta tuntumaa keulaan en niillä saanut... Avidin purple pitää vielä testata kun niitä saan, ne ovat pykälän rediä jäykemmat.

Diffit:
*Etu 5k tuntuu hyvälle (ulkona tai high pidolla luultavasti 7,5-10k hyvä)
*Taka 5k tuntuu hyvälle (ulkona tai high pidolla luultavasti 7,5-10k hyvä)
*keski 60k -> (100k). 60k oli hankala ajaa tai varsinkin jarruttaa, irrotti liikaa perää sekä kiihdyttäessä ehkä vähän laiska. 100k helppo ajaa kaikin puolin ja lähtee räjähtävästi, mutta voisi kaivata pikkasen vikkelyyttä, joten meinasin tehdä seoksen 85-90k ja testata  :azn:
« Viimeksi muokattu: 20.10.14 - klo: 11.48 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #464 : 23.10.14 - klo: 19.56 »
Mitä kannattaa huomioida kun avaan ja huollan diffit?
Paljonko rasvaa laitetaan diffikuulille, tippa per kuula vai vähemmän?
44.2
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #465 : 23.10.14 - klo: 20.11 »
Laita tapilliseen ulostuloon diffilevy paikalleen (uusi tai hiottu) ja diffiratas ilman kuulia päälle. Täytä rattaan kuulareiät diffirasvalla ja laita kuulat sitten paikalleen. Lopuksi vielä ihan vähän rasvaa joka kuulan päälle ja toinen ulostulo (uuden tai hiotun) levyn kanssa paikalleen. Diffipultin kireyteen ohje: kiinni, eli jousi kasaan ja noin 1/8 kierrosta aukipäin, kunnon sisäänajo ja sitten kokeilet tarvitseeko kiristää. Tärkeää on olla huolellinen ja puhdistaa kaikki osat kunnolla kliinerillä.
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #466 : 23.10.14 - klo: 20.57 »
Laita tapilliseen ulostuloon diffilevy paikalleen (uusi tai hiottu) ja diffiratas ilman kuulia päälle. Täytä rattaan kuulareiät diffirasvalla ja laita kuulat sitten paikalleen. Lopuksi vielä ihan vähän rasvaa joka kuulan päälle ja toinen ulostulo (uuden tai hiotun) levyn kanssa paikalleen. Diffipultin kireyteen ohje: kiinni, eli jousi kasaan ja noin 1/8 kierrosta aukipäin, kunnon sisäänajo ja sitten kokeilet tarvitseeko kiristää. Tärkeää on olla huolellinen ja puhdistaa kaikki osat kunnolla kliinerillä.

Kiitoksia.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #467 : 24.10.14 - klo: 13.23 »
Onkos muut vielä testailleet kolmosta, hauska olisi kuulla mielipiteitä ja mihin suuntaan on säätöjä viety?


Omia johtopäätöksiä pienehköltä sisäradalta, jossa pinta laattaa ja medium pito. Lähtötilanne manuaalin setuppi.

Takapää:
*Öljy 35 -> 27,5w (30w toimii hyvällä pidolla ja helle lämmöissä).
*Männän reikä sama 1.7mm, mutta ft flat koneistettu, johon porattu 1.7mm.
*Silver vakaaja.
*Jousi green -> black. Vihreä oli mielestäni turhan lineaarinen. Musta vain napsun löysempi, mutta jonkin verran progressiivisempi.

Keula:
*Öljy 35 -> 32,5w (35w toimii hyvällä pidolla ja helle lämmöissä).
*Mäntä 1,5mm -> 1.6mm ft flat koneistettu
*Accerman yhdellä eteenpäin, JC keskimmäinen.
*Jousi red -> Avid red / (AE blue). Vakio yyber jäykkä medium pidolle. Avid vs. AE; Avid on progressiivisempi ja tuntui kuin oisi luonut pitoa paremmin sekä luonteva ajaa. AE:n harmaata en kokeillut, kun tuntui että sinistä löysemmäksi ei voi mennä. AE:n etujouset tosi lineaarisia ja parasta tuntumaa keulaan en niillä saanut... Avidin purple pitää vielä testata kun niitä saan, ne ovat pykälän rediä jäykemmat.

Diffit:
*Etu 5k tuntuu hyvälle (ulkona tai high pidolla luultavasti 7,5-10k hyvä)
*Taka 5k tuntuu hyvälle (ulkona tai high pidolla luultavasti 7,5-10k hyvä)
*keski 60k -> (100k). 60k oli hankala ajaa tai varsinkin jarruttaa, irrotti liikaa perää sekä kiihdyttäessä ehkä vähän laiska. 100k helppo ajaa kaikin puolin ja lähtee räjähtävästi, mutta voisi kaivata pikkasen vikkelyyttä, joten meinasin tehdä seoksen 85-90k ja testata  :azn:

Kolmonen saanut taas peliaikaa ja keski diffin asetuksia tullut testailtua. Hieman yllätyksenä tuli se, että kuinka merkittävä tuo yksi muutos on auton balanssiin. Mielestäni mikään muu yksittäinen muutos ei vaikuta läheskään niin paljon balanssiin kuin tuon keski diffin muutaminen.

Kokeilin tehdä seoksia noista AE:n öljyistä ja siitä ei tullut oikein mitään järkevää aikaiseksi... No sitten oli kokeiltava UR:n öljyjä joita löytyy esim. 60k, 70k, 80k, 90k, 100k ja 150k. Noiden pitäisi olla suhteellisen lähellä AE:n öljyjä jäykkyydeltään, jos jompaan kumpaan suuntaan, niin sanoisin että ihan ilman ohueasti notkeampia... Pakista löytyi 80k ja 90k, joten vaihdoin AE 100k -> UR 90k. Vaikutus oli mieluisa ja sain sitä vikkelyyttä lisää ilman huomattavaa kiihtyvyyden huonontumista sekä balanssi oli vielä parempi kuin aikaisemmin. Balanssi oli itseasiassa aika täydellinen, nimittäin thorttle/drag brake/brake vaihtelussa auto ei alkanut aliohjaamaan tai yliohjaamaan vaan suoritti sitä mitä pitikin.  :azn: Auton sai myös neulansilmässä hallitusti jarrulla "heitettyä", niin että pito säilyi ja siitä pystyi luotettavasti kiihdyttämään viereiseen hyppyriin... Itse käytän aika reilusti automaattijarrua periaatteella, että auto ei saa rullata hetkeäkään radalla, vaan aina on joko vetoa tai jarrutusta. Tästä syystä kiinnitän paljon huomiota auton käyttäytymiseen jarrutustilanteessa, kun välillä menen jopa mutkan sisään automaattijarrulla tai jarrulla, jossa vaihdan vedolle... Jos balanssi ei ole kohdillaan, niin ajo vaikeaa ja tökkivää. Säätimen drag braken olen ohittanut ja säädän tätä Ko Propon radiosta, jolloin se toimii säätimen varsinaisen jarrun alueella ja saa hyödynnettyä kierrosluvun mukaan muuttuvan jarrutehon myös drag brakessa  :azn:

Kuulostaa ehkä turhankin hyvältä ja mainos puheelta, mutta noin tuo nyt toimii noissa olosuhteissa. Tästä päästäänkin näppärästi siihen, että tulevaisuudessa tulen varmaan tekemään useamman keski diffin esim. 80k, 90k ja 100k. Syynä tähän, että pidon muuttuessa eri olosuhteissa myös balanssi muuttuu ja tuon hienosäädöllä on helppo hakea se takaisin kohdalleen, varsinkin kun peruslähtökohta löytynyt. Öljynvaihto noin jäykillä litkuilla hieman työläs kesken ajojen... Kova pitoisille radoille (mini pin + matto) hihasta ravistettuna sopiva öljy voisi löytyä 100-200k välistä...

Keski diffiin vielä semmone tipsi, että teflon rasvalla saa sen hyvin tiivistettyä, kun mulla tuppasi vähän vuotamaan. Etu ja taka diffi ei vuoda jämäköiden vastinpintojen ansiosta...

Bumb steerinkiä tullut myös vähän säädettyä, kun se ei ollut JC:n aluminum steering bellcrankin jäljiltä ihan kohdillaan. Tuossa tulee mukana 4mm shimmejä, jotka pyydetään kaikki laittamaan. Muutin niin, että laitoin hiilarilevyyn 2mm+0,030`ja ohjauspalaan eli linkin ulkopäähän 0,030´.

Testattavaa olisi vielä: etudiffi 5k->7k, musta etuvakaaja, etu Avidin purple jousi ja takana Avidin jouset white ja yellow. Jännä nähä...

Kertokaahan nyt muutkin kokemuksia!!
« Viimeksi muokattu: 24.10.14 - klo: 20.24 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #468 : 24.10.14 - klo: 16.00 »
Jöy!
Itsellä jäi keskidiffi testit aika vähäisiksi. Laitoin suoraan 100k paikalleen kun tuon kasasin,muutamat kiekat omalla radalla ja muutama tunti reeniä ennen ekaa WJ:tä tikkurilassa. Omalla radalla huomasin jo että hyppyihin tulo ja mutkista kiihdytys tuottaa ongelmaa tuolla keskidiffillä. Tikkurilan matolla tuon asian huomasi vielä selkeämmin johtuen radan pidosta. Ei vaan saa terävästi kiihdytettyä! Olisin halunnut kokeilla vielä 150-200K keskidiffiin mutta meillä päin näitä autoja on muutamia ja kun kaverilta meni spurri niin jätin  keskidiffin osalta homman siihen. Ja lainasin omasta spurrin tulevalle kisakuskille ettei jää reenit väliin :laugh: Noo, Weejiin jälkeen otin taas tämän härpäkkeen käsittelyyn ja modasin siihen B44.2:sen slipperin. Täytyy sanoa vaikka en mikään ROO äijä olekkaan niin auto muuttui totaallisesti ja vielä parempaan suuntaan :cool:
Kiihdytykset/jarrutukset/hypyt sujuvat todella sulavasti nyt.

 Eilisen 6.5h reeni setin jälkeen päädyin seuraavaan:
-Kasattu shortylle
-Paino 1750g ajovalmiina :shocked:
-Diffi ölpät 6/6 ae.
-Männät etu 1.6/37.5W ja takana 1.7/32.5W ja asson öljyillä tietty :azn:
-Jouset takana AE White ja Edessä AE Blue.
-Taka vakaaja,silver.
-Tänään vaihdoin huvin vuoksi ja ajankuluiksi B5:sen pallot ja linkit.(ei vielä testattu)
-Esim B44.2:seen verrattuna auto on ketterämpi ja ottaa hypyt smoootisti
- Noilla mennää nyt ainakin hetki :wink:

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #469 : 24.10.14 - klo: 17.02 »
En ole päässyt kokeilemaan B44.3 keskidiffiä, niin en tiedä kuinka herkkä se on.
Voi olla että kannattaisi kokeilla jopa reippaasti jäykempiä öljyjä että löytyy se sweet-spot. Vertailun vuoksi, XB4 2015 autoa on ajettu 1M diffiöljyllä, osittain siksi että sen keskidiffi on erittäin herkkä.
« Viimeksi muokattu: 25.10.14 - klo: 16.22 kirjoittanut APK »
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #470 : 25.10.14 - klo: 11.28 »
Onkos tässä kolmosessa jo milliset ruuvit vai tuumaset?
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #471 : 25.10.14 - klo: 11.40 »
Onkos tässä kolmosessa jo milliset ruuvit vai tuumaset?

Tuumaiset.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #472 : 29.10.14 - klo: 22.10 »
Drescheriltä tuli Assotiimin setupit Puolan EOS-kisasta, tässä alkupaloiksi Joonan setuppi (B44.3).

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #473 : 09.11.14 - klo: 00.27 »
Mun autot ovat olleet hyllyssä pölyttymässä jokusen vuoden. Siellä näyttäisi olevan B44  ja Jconcepts BJ4. Nyt on vähän uutta kipinää ja vois laittaa autot ajokuntoon.
Löytyykö näihin vielä hyvin osia? BJ4:n ei ehkä, mutta B44:n suhteen olen toiveikas. Mikä suomalaisista kaupoista myy nykyään Assoa?
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #474 : 09.11.14 - klo: 08.55 »
Mun autot ovat olleet hyllyssä pölyttymässä jokusen vuoden. Siellä näyttäisi olevan B44  ja Jconcepts BJ4. Nyt on vähän uutta kipinää ja vois laittaa autot ajokuntoon.
Löytyykö näihin vielä hyvin osia? BJ4:n ei ehkä, mutta B44:n suhteen olen toiveikas. Mikä suomalaisista kaupoista myy nykyään Assoa?

Eiköhän B44:ään saa osia hyvin. BJ4:ään ei niinkään...

Assoa myy www.rcm.fi

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #475 : 09.11.14 - klo: 11.30 »
B44 on edelleen kova kampe radalla. Ajoon vaan ja harrastuksen pariin takaisin.
Ospa Rc

Poissa kksaffy

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #476 : 02.12.14 - klo: 22.32 »
Minkä kokoiset työkalut tarttee b44.3:seen.. Siis kaikki työkalut..
HOBBYFACTORY ASSOCIATED

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #477 : 02.12.14 - klo: 23.11 »
Minkä kokoiset työkalut tarttee b44.3:seen.. Siis kaikki työkalut..

Hex drives: .05", 1/16", 3/32", 5/64"
Nut drives: 3/16", 11/32", 1/4"

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #478 : 03.12.14 - klo: 08.07 »
Minkä kokoiset työkalut tarttee b44.3:seen.. Siis kaikki työkalut..

Hex drives: .05", 1/16", 3/32", 5/64"
Nut drives: 3/16", 11/32", 1/4"

Jos en nyt väärin muista, niin eikös diffeihin tarvinnu myös 1,5mm Hex drives.
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #479 : 03.12.14 - klo: 08.43 »
Tässä Amerikkalaisen perusharrastajan näkemys B44.3 autosta ja Asson nyky tilasta.

https://www.youtube.com/watch?v=Lsrq2KkESvs&list=UUBDZVt_cCOfMhZSjsZh5Tnw