Tässäpäs nämä! tarviiko muka korjata jotain? Ei minun mielestä. Tulevalle Espoon radallekin muodostunee pito jahka viittii vähän aikaa ajaa, pinta kuluu ja pintaan jää "kumia". Näin kävi viime talvena ainakin jyväskylässä laattalattialle, vaikka ilman pitoja ajettiin niin alko varsin nopeasti muodostua pitävämpää linjaa.
viime talven säännöt kokonaisuudessaan ainakin täällä
http://www.rcm.fi/do?action=filesRenkaat ** 2wd (M2-10) 1/10-autoissa käytettävä takarengas Schumacher Mini Pin U6608 (yellow), eturengas vapaa. Insertti ja vanne vapaa. Kisoissa käytettävissä vain 1 pari takarenkaita.
** 4wd (M4-10) 1/10-autoissa käytettävä takarengas Schumacher Mini Pin U6608 (yellow), eturengas Schumacher Mini Pin U6607 (yellow). Insertti ja vanne vapaa. Kisoissa käytettävissä vain 1 kierros (4 kpl) renkaita.
**Täyteluokissa rengas, vanne ja insertti vapaa
** Renkaita saatavilla kisapaikoilla, tässäpä myös pari linkkiä, mistä niitä saa:
http://www.racing-cars.com/products.asp?recnumber=1041,
http://www.medasec.com/do?action=group&id=62**Aloitteleville kuskeille rengas on vapaa (kuitenkin vain 1 sarja kumirenkaita M4-10 -luokassa / 1 pari takarenkaita M2-10-luokassa). Aloittelevaksi kuljettajaksi määritellään seuraavat kuljettajat:
*Ei ole sijoittunut missään yksittäisessä sähkökrossin SM-kilpailussa vuonna 2008 parhaaseen kolmannekseen (esim 42 kisaajaa -> paras kolmannes = 14 parasta)
*Ei ole sijoittunut kaudella 2009-2010 missään WJ-sarjan osakilpailussa A-finaaliin
** Renkaiden käsittely muilla aineilla kuin vedellä kielletty
** Renkaita saa leikata (piikkejä pois), mutta ei liimata uudelleen (esim. takavetoon ei siis saa tehdä leikkaa-liimaa eturenkaita)
**Rikkoontuneen renkaan / vanteen tilalle saa leimata uuden renkaan kilpailun johdon luvalla