Jokseenkin pistää noi suojaus viritykset/yritykset jälleen kerran miettimään trx:n insinöörien päänahkaa? Normi käyttöä varten tarttee moisia... kyllä luulis, että päitä on tippunut ketä on päästänyt moisen läpi tuotantoon. Varsinkin kun kysymyksessä on juuri kuuluisa merkki kestävyydeltään ja RTR maineeltaan.
NIINPÄ! Nämä "viritykset" tehty radalle joka on pelkkää hiekkaa, eli se tappavin kaiketi.
Esim. mitä Ulvilan radalla testaillut, niin ei ole ollut mitään ongelmia kestävyyden suhteen,
toki kardaanin etu- ja takapäässä on ollut "tilkettä".
Kesän ajelin vaihtelevalla alustalla ja auto kesti hyvin, mutta kun ajetaan "hiekkarannalla", niin
kyllähän se vaatii paljon miltä vaan autolta ja juuri ko. käyttöön olen tiivistyksiä tekemässä.
Luojan kiitos siis että esim spurri ja pinioni ovat jo valmiiksi kannen alla.
Kaiken kaikkiaan olen 4x4 Slashiin erittäin tyytyväinen koska se kestää aivan älyttömästi pommitusta.
Niin ja olenhan "sen" kanssa ollut suihkussakin pari kertaa...
Velineon tuntuu myös keräävän tosi vähän pskaa sisälleen. Puhaltimen kanssa ei paljoa lämpene vaikka olisi
sisäkori päällä (näillä keleillä). 2kpl näitä nyt on tallissa ja tulee myös olemaan. Tosiaan pelkkää "hiekkaan upotusta"
ei kestä loputtomasti kuten ei varmaan moni muukaan merkki...
EDIT: Juu, kardaanin suunnittelu voisi olla parempi.