Noh:
- keskipakokytkin.
- tehopaino suhde on realistisempi kuin pienissä. (pelkkä moottori "apulaitteineen" painaa saman kun 1:8 krossari ajokunnossa)
- riippuu moottorista/sen sisuskaluista/pakoputkesta/kytkimestä että millaisia ominaisuuksia haetaan ja mitä saadaan.
- ja mäntämoottori ei ole sähkömoottori.
Ja kyllähän penkkilapuista nähdään se, että onko sitä alavääntöä vai ei.
Esim sjossin viimesimmässäkin videossa kytkin luistaa, mutta nostetaan kytkimen stallia ylöspäin ja purevat palat, niin siirtyyhän se vääntö tiehenkin.
Mutta kyllähän se lähtee kun "tykin suusta", jos sikseen haluaa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JT8_lwtwQT0[/youtube]
Omani tällä hetkellä hieman laiskasti vääntää alhaalta, mutta sitten kun vehkeet nousee piikille, niin meneehän se nätisti keula pystyssä laparenkailla.
Näiden tunkkaamiseen pätee samat perusteet kuin kaikkien 2t moottoreiden, siihen löytyy kirjastostakin jos jonkinmoista aapista.