Alumiiniset diffikuoret on ihan must, muoviset kestää sen 30min. Ruuvien alle ei tarvi niitä o-renkaita, ne hajoaa ensimmäisessä kiristyksessä. Ristiinkiristys on hyvä juttu ja se iso o-rengas kannattaa pitää siinä hammasrattaassa, mulla ainakin on onnistunut näin. Kannattaa puhdistaa bräkleenillä ne ruuvin reiät(alu diffissä) ja kun olet laitanut uudet diffiöljyt niin kun rupeat kiristämään ruuveja niin laita kunnon loraus ruuvilukitetta niin se tiivistää ruuvin kannanalta hyvin. Itselläni diifit täysin vuotamattomat viimeviikonlopun kisojen jäljiltä.
Tässä vielä setuppi millä voitettiin Eestin mestaruus.
Iskarit, etu + taka 1000 ultimatea
Diffit etu 250 000, keski 500 000, taka 30 000
Takaylätukivarsi, pisin mahd.
Etuylätuki, keskireikä
Taka-auraus 2 ast.