Kiitoksia kehuista
Käyttelin ensimmäisen tankillisen äsken...korvat soi vieläkin
Tässä vähän kuvausta koekäytöstä:
Polttoaineena Nesteen 4T pienkonebensa ja Panolin Off Road 2T öljy 5% seoksella, johon oli lisätty aavistus öljyä eli lopullinen seos oli toivottavasti luokkaa 6 %.
Ensimmäinen havainto kun konetta rupesi käynnistelemään oli että polttoaineletkut oli väärin päin tankissa, yllätys...mitäpä tuossa ei olisi kasattu päin p...ä
No ne piti vaihtaa tai siis se upposuodatin vaihtaa toisen letkun päähän tankissa.
Muutamia nykäisyjä ilman mitään, sitten rupesi yskimään ja pärähti käyntiin. Sammui pari kolme kertaa kunnes jäi käyntiin.
Käyttelin ensin pukin päällä jonkun aikaa ja seurailin että kierroslukumittari toimi ja myös lämpömittari pelasi, hyvä.
Motti kävi kohtuu hyvin tyhjää heti ja petrasi lämmetessään. Lämmöt asettuivat sinne 88 - 97 C välille Sanwan lämpömittarin mukaan ja tyhjäkäyntikierrokset ovat n. 3300 - 3500 i/min.
Pari kertaa kierrätin hetkellisesti 10 000 i/min tuntumaan, muuten käyttelin sellaista 5000 - 8000 i/min pikkusen kaasutellen...kytkin tuntui ottavan kiinni n. 7500 i/min.
Ajoin varovasti pihalla pintakaasulla muutaman lyhyen lenkin jolloin lämmöt nousi n 95 - 97C ja kone tuntui pelaavan ihan hyvin, ulkoilman lämpötila oli n. 29C toisen anturin mukaan, ei käy minusta kuumana...
Kaasuun vastaa todella ärhäkästi ja meteli on sanoin kuvaamaton tuolla "Domilla" = naapurisopu on taattu jos tuolla nurkissa rupeaa ajamaan
Killerikin tuntuisi pelaavan, sammuttaa auton kuten pitääkin, vielä kun tuon Sanwa MT4 radion osaisi ohjelmida toimimaan niin että Killeri toimisi vain yhdestä painonapista ON - OFF - ON.
Tulppa oli täysin puhdas kun katsoin, elektrodien kärjissä ihan aavistus tummaa josta näki että oli käynyt.
Siinä ensikokemukset tuosta, kohtuu hyvin tuntuisi toimivan ja ite väsätty kierroslukuanturikin tuntuu pelaavan Sanwan radion kanssa, tarkkuudesta en tosin osaa sanoa.
Kierroslukuanturista iso kiitos nimimerkille
moska