Kirjoittaja Aihe: Kyosho Ultima DB  (Luettu 161795 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #330 : 08.02.12 - klo: 22.23 »
Omasta mielestä selkee kopio :angry: renkaat ja kori lähes samanlaisia.
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #331 : 09.02.12 - klo: 22.03 »
ja moni muukin paikka kun noita kuvia katsoo.
pöö

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #332 : 10.02.12 - klo: 17.07 »
Lol täytyy valittaa tonne USA:han :P
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #333 : 10.02.12 - klo: 23.28 »
Mitäpä sitä halvasta valittamaan! :)
Itse ainakin aion ostaa tuon Turnigyn tekeleen, ei varmaan paha ollenkaan, ja hintakin sopiva! (Kerrankin)
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #334 : 11.02.12 - klo: 10.48 »
Lol täytyy valittaa tonne USA:han :P

USAhan ? miksi sinne?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #335 : 11.02.12 - klo: 13.00 »
Ja onhan tuo Turnigy tehny/tekee muitakin autoja kuten tuo vasta Hobbykingin sivuille ilmestyny: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18765__1_16_Brushless_4WD_Mini_Rally_Extreme_Edition.html

Ainakin on hienon näkönen ja näyttäs olevan samat sähköt kuin muissakin 1/16 Turnigyissä. Sori OT.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #336 : 13.02.12 - klo: 17.23 »
Lol täytyy valittaa tonne USA:han :P

USAhan ? miksi sinne?
no siellähän tuo hobbyking on USA:ssa
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #337 : 13.02.12 - klo: 19.24 »
Ihan Kiinassa on hobbykingi.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #338 : 13.02.12 - klo: 21.20 »
On niillä varastot kyllä myös USAssa Australiassa ja Saksassa. Mutta tuo international warehouse on kyllä Kiinassa.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #339 : 14.02.12 - klo: 18.21 »
No sori oikeest  :wink:
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #340 : 14.02.12 - klo: 21.25 »
Älä ota pahalla :wink:. Saattaahan tuo lähetys mennä nopeemmin usaan kuin Kiinaan. Empä tiedä.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa resistance

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #341 : 15.07.12 - klo: 00.03 »
ostinpa tuossa ultiman ja nyt laitettu kiinni castle sidewinder+5700kv kone  :azn:

sutii pintakaasulla noilla originaali kumeilla! asfaltilla.

kun löytäis pitävät renkaat asfaltille niin HOBLAA  :grin:

2s lipolla ajelin.

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #342 : 15.07.12 - klo: 00.50 »
Tehoa löytyy  :grin: Kannattaa hommata se parempi musta idleri kun se hajoaa.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa resistance

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #343 : 15.07.12 - klo: 20.04 »
rupes pitoo löytyy axialin crawler kumeilla  :grin:

kuvassa vieressä alkuperänen vertailun vuoksi.

Poissa resistance

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #344 : 15.07.12 - klo: 22.11 »
kyosho ultima db brushless

testiä noilla renkailla eikä akussakaan ollut kun puolet virtaa.

lopussa annoin kaasua liian kovassa vauhdissa joten keuli ympäri ja kori irti+iskari  :azn:

En ajanu vakio koneella kun 10min :)

Ei tee sitten yhtään mitään. Uni tulee kun ajelee  :laugh:
« Viimeksi muokattu: 15.07.12 - klo: 22.56 kirjoittanut resistance »

Poissa resistance

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #345 : 17.07.12 - klo: 20.46 »
Tuossa tuli taas koitettua eri renkaita.

KYOSHO ULTIMA DB BRUSHLESS 2

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #346 : 23.07.12 - klo: 18.26 »
Onko kellään muulla kun mulla ollut vakio moottorin kanssa ongelmia niin että kuumenee liikaa ?
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #347 : 23.07.12 - klo: 18.32 »
Ei minulla ainakaan, tarkista että auto rullaa herkästi, ja mitkä välitykset?
pöö

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #348 : 23.07.12 - klo: 19.36 »
Vakio välit ja rullaa nätisti just tänää katoin välitykset ettei oo liian löysällä tai kireellä mut ei ollu ja laitoin viel jäähytys siilenkii mut moottori nousee yli +60 asteeseen :D ja pitää hirveetä hajua ku lämpenee :P
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #349 : 23.07.12 - klo: 22.51 »
Ei mullakaan lämpene kun korkeintaan että pystyy pitämään sormea 4 sekkaa. vaikka motin sisältä lähteny jäähdytys lapoja irti.Eilen koitin jopa grillata motin kun onhan tuo aika huonossa kunnossa ja toinen motti löytyy.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #350 : 24.07.12 - klo: 08.31 »
mulla on niin et mulla on jäähdytys lapoja sulanut motista ja diffi pitää outoa raksutusta oisko se syynä ?
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #351 : 24.07.12 - klo: 16.53 »
Hajos tänää eka osa :P etupyörän akseli meni poikki ku mälläsin sivuluisun takia kukkapenkin kivetykseen :P nii saisko sabesta sopivia, ku täl viikolla sabesta tilaan osia. ni sais samalla, eikä viittis kahesta eripaikkaa tilailla postimaksujen takia :P
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #352 : 24.07.12 - klo: 18.04 »
mulla on niin et mulla on jäähdytys lapoja sulanut motista ja diffi pitää outoa raksutusta oisko se syynä ?
Kannattaa se diffi kattoo mulla kun piti raksutusta olivat tehtalla pistäneet ruuvit liian kireelle.
Hajos tänää eka osa :P etupyörän akseli meni poikki ku mälläsin sivuluisun takia kukkapenkin kivetykseen :P nii saisko sabesta sopivia, ku täl viikolla sabesta tilaan osia. ni sais samalla, eikä viittis kahesta eripaikkaa tilailla postimaksujen takia :P
Ei muuten rcjkl:ästä tule kun 2e kulut kirjeellä.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #353 : 24.07.12 - klo: 18.08 »
katoin ei ollu veikkaan et moottorista se lämpeneminen :P mut mikä harjaton combo euro rc:stä kannattais laittaa ku mul viel noi vakio sähköt :P sais kulkee sen 65+ ja sit viel jotkuu lipot ja laturi niille ja kaikki muu tarvittava :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa Toma98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #354 : 21.08.12 - klo: 16.35 »
http://www.racersrcshop.com/etronix-photon-sbs-v20-110th-sensorless-brushless-combo-p-1170.html Mitäs sanotte tästä? käviskö ultimaa ja toimisko kun ultima tulee ensiviikonloppuna ja siihen on eka menossa summitin tekniikka mutta nopiaan ois tarkotus päivittää harjattomaks  :smiley:


Edit: tai tämä http://www.hobbypartz.com/07e-c-combo-m1.html
« Viimeksi muokattu: 21.08.12 - klo: 16.57 kirjoittanut Toma98 »
Traxxas E Revo 1/16 VXL & Kyosho Ultima DB

Poissa XLi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #355 : 21.08.12 - klo: 19.31 »
http://www.racersrcshop.com/etronix-photon-sbs-v20-110th-sensorless-brushless-combo-p-1170.html Mitäs sanotte tästä? käviskö ultimaa ja toimisko kun ultima tulee ensiviikonloppuna ja siihen on eka menossa summitin tekniikka mutta nopiaan ois tarkotus päivittää harjattomaks  :smiley: [/url]
Tuo on ainakin ihan hyvä näistä edullisista komboista. Minulla on FTX Vantage Buggy, jossa tuo setti on vakiona (moottori tosin 9.0T/4370KV:n sijaan 10.0T/3930KV) ja hyvin se on pelittänyt kokonaisuudessaan.

Poissa Toma98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #356 : 22.08.12 - klo: 15.56 »
http://www.racersrcshop.com/etronix-photon-sbs-v20-110th-sensorless-brushless-combo-p-1170.html Mitäs sanotte tästä? käviskö ultimaa ja toimisko kun ultima tulee ensiviikonloppuna ja siihen on eka menossa summitin tekniikka mutta nopiaan ois tarkotus päivittää harjattomaks  :smiley: [/url]
Tuo on ainakin ihan hyvä näistä edullisista komboista. Minulla on FTX Vantage Buggy, jossa tuo setti on vakiona (moottori tosin 9.0T/4370KV:n sijaan 10.0T/3930KV) ja hyvin se on pelittänyt kokonaisuudessaan.


Okei. mutta muo vähän vaa häirittee ku tuo on 1/10 autoon ja ultima on ns.1/8 niin voi olla että kone kovilla ja sitten vielä että missä autolla tarkotus ajaa  :undecided:
Traxxas E Revo 1/16 VXL & Kyosho Ultima DB

Poissa XLi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #357 : 22.08.12 - klo: 18.06 »
Virallisestihan tuo taitaa olla 1/9 auto, mutta tosiaan 1/8-nimitystä näytetään usein käytettävän.

Tämä olisi ainakin varma valinta: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9127__Turnigy_Brushless_1_8_Scale_Car_Power_System_2000KV_150A.html

Poissa Toma98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #358 : 22.08.12 - klo: 20.58 »
Virallisestihan tuo taitaa olla 1/9 auto, mutta tosiaan 1/8-nimitystä näytetään usein käytettävän.

Tämä olisi ainakin varma valinta: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9127__Turnigy_Brushless_1_8_Scale_Car_Power_System_2000KV_150A.html



No niinhän se on 1/9 virallisesti, ja katsoin samaa komboa mutta liian kallis minulle koska olen vasta 14 (eli ei työtä ei rahaa) ja kun tämän harrastuksen itse maksan niin budjetti on n.130e
Traxxas E Revo 1/16 VXL & Kyosho Ultima DB

Poissa XLi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Ultima DB
« Vastaus #359 : 22.08.12 - klo: 21.09 »
No niinhän se on 1/9 virallisesti, ja katsoin samaa komboa mutta liian kallis minulle koska olen vasta 14 (eli ei työtä ei rahaa) ja kun tämän harrastuksen itse maksan niin budjetti on n.130e
Tuo toinen kombohan, jonka mainitsit aiemmassa viestissäsi, on vielä kalliimpi (lähes $222).

Mutta toivotaan, että joku, jolla tämä auto on, tulee kertomaan piisaako tuon edullisemman setin tehot. Hyvät harjattomat 1/8-kombot taitavat olla tuon budjetin ulottumattomissa.

EDIT: Näistä ehkä saisi budjettiisi sopivan setin rakennettua:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14632
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14635
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14631
Yhteensä $127.79 + postit ja verot.
« Viimeksi muokattu: 22.08.12 - klo: 21.27 kirjoittanut XLi »