Itsellä ainakin pro malli tuosta säätimestä kadotti ennakonsäädöt (suoravauhti katosi) kun sitä ajoi sensorittomana. Eikös tuo ennakko kuitenkin perustu siihen että nopari tietää tarkalleen roottorin asennon ja näinollen pystyy antaamaan tarkasti ennakkoa.
Miten sitten selität sen että sensorittomissakin säätimissä on jo iät ja ajat ollut ennakon säätö ja se vaikuttaa jo pienessä mamba setissä... ja ihan ilman sensoria.
Sitä en tiedä miten ihmeessä se on toteutettu, mutta vaikutus sillä eniveis on.
Olen ajanut ihan jopa ilman sensorijohtoa ja krossari kipitti lähestulkoon kuin ennenkin...
5.5T moottori ja ennakot tapissa.
Ainut ero oli että kaasu ei tosiaan vastannut samoin.
Eli esim alavääntö väheni ja muutenkin mentiin kuminauhamaisemmin kuin sensorin kanssa.
Tämäkin tapahtui samaisessa kisassa mistä alunperin mainitsin... "en ehtinyt vaihtamaan sensorijohtoa kun oli niin ahdas paikka... piti sit ajaa ilman.
Ja kovaahan se durga eteni.
Siitä ei sitten ole käryäkään onko jossain välissä vaihdettu softaa tuon ennakon suhteen...
Itsellä kokemus vähän vanhemman pään LPF säätimellä missä ei koskaan ole softaa vaihdettu.