Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1910058 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Joo-o
« Vastaus #180 : 27.03.04 - klo: 14.09 »
Jos sulla ei karmeeta ennakkoo oo koneessa, niin eiköhän toi 15/87 pitäs olla ihan ok.. Ehkä voisit kokeilla isompaakin pinjonia. Tuo 12/87 sopii lähinnä johonkin kalliolla rämpimiseen, lujaa sillä ei pääse.

Täytyy nyt kattoo, millä autolla tässä kesällä ajetaan, mutta eiköhän jotain meetingiä voida järjestää oli auto mikä tahansa. :wink:
Lahti Rock City

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #181 : 27.03.04 - klo: 21.19 »
Njoo ihan kohtuu tosin siihen kyllästys jo hiukan ennen puolta välii.
Musiikki no se oli sitä jotain...  eli aivan p***aa! Laitoin omat musat winampista ja mykistin videosta niin sitten oli parempi.  :P

Kouluarvosana: noin. 7-

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #182 : 28.03.04 - klo: 21.41 »
Offtopic: Ajelin tänää skeitti rampeilla mun autolla tuli ihan komeita hyppyjä välillä katolleen ja välillä ei...  Auton koppa lohkesi hiukan tässä kuva: http://www.sunpoint.net/~piisku12/kuva5.htm
Ja sitten parin hypyn jälkeen hävisi pakki ja avasin kopan ja yks osa oli haljennut tässä kuva: http://www.sunpoint.net/~piisku12/kuva6.htm
Ens viikolla saan kummiski uuden korin eli se ei haittaa.
Mutta toi toinen osa juttu nii mitä mun pitäis ostaa et saisin toimimaan taas pakin. Toinen kuva tosta haljenneesta lähempää osasta se valkonen osa on se.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Stampede
« Vastaus #183 : 28.03.04 - klo: 22.18 »
Niinpä niin, nyt saa sitten jäädä tuo "tehomotti" eläkkeelle Stampedesta.
"Slippery" kytkinkin nauku jo viimesiään kun ne pienet "tapit" oli jo loppuun palaneet vaikka oli kiristetty reilusti.
Tänään päivällä vähän hyppyyttelin (Siis oikeesti vähän! :D) ja Stampede tuli kaasu pohjassa maahan perä edellä takarenkaat suurentuneena kuin mummon munkkirinkulat ja naps, renkaat kun saivat tukevan otteen maasta niin uusi vetari katkesi.  :cry:  
Onneksi kerkisin korjata akselin ja vaihtaa moottorin ennenkuin "Jankka" tuli hakeen "ajeleen".   :lol:
Yhteen vetona tästä voi vain sanoa että turha hankkia sitä tehokkainta moottoria "spedeen" (Saatika kahta, katso E-Maxx juttu jossa on kuvassa kaksi Lehneriä) jos ei halua korjata voimansiirtoa jatkuvasti, tämä viesti koskee varsinkin niitä jotka "kuolaavat" näiden tehomyllyjen perään!
Mielestäni nuo tehokkaimmat mallit sopivat parhaiten noihin "näyttelyvehkeisiin" jolla otetaan "luulot pois" kaverilta, tai esitellään kirjahyllyssä. :D
Muuten tuo harjaton on mainio peli, onhan se huoleton ja ajo aikaa saa +20% ilmaseksi paremmasta hyötysuhteesta johtuen.
Vääntöäkään ei voi moittia (Nyt pinjoni 18 ja spur gear 84) ja pienemmälle "spurrille" olisi tarve koska sutii kuivalla asfaltillakin iloisesti (Nyt siis kiinni tuo "pienin" Lehner).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Stampede
« Vastaus #184 : 28.03.04 - klo: 22.30 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Offtopic: Ajelin tänää skeitti rampeilla mun autolla tuli ihan komeita hyppyjä välillä katolleen ja välillä ei...  Auton koppa lohkesi hiukan tässä kuva: http://www.sunpoint.net/~piisku12/kuva5.htm
Ja sitten parin hypyn jälkeen hävisi pakki ja avasin kopan ja yks osa oli haljennut tässä kuva: http://www.sunpoint.net/~piisku12/kuva6.htm
Ens viikolla saan kummiski uuden korin eli se ei haittaa.
Mutta toi toinen osa juttu nii mitä mun pitäis ostaa et saisin toimimaan taas pakin. Toinen kuva tosta haljenneesta lähempää osasta se valkonen osa on se.


Toimiikos sulla kaikki nopeudet, siis on muutakin kuin yksi asento kaasussa?
Ja jos pelaa niin tuo keramiikan halkeaminen ei pitäisi vaarallista olla, jos nyt ei vastus lanka pääse polttamaan mitään.
Todennäköisesti sulla on vikaa tuossa "nopeudensäätö kiekossa", voisit aukaista sen ja katsoa ettei ole kiviä ym muuta ylimääräistä siellä.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Traxxas Stampede
« Vastaus #185 : 28.03.04 - klo: 22.37 »
Speeder suosittelen vaihtoa elektroniseen nopariin eli nopeuden säätö on portaaton ja säästää virtaa. itse tuskailin ihan liian kauan mekaanisella noparilla :)

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #186 : 29.03.04 - klo: 14.46 »
Aion nyt varmaa valittaa iskälle että se elektroninen nopari alkaa olee pakollinen jos saisin sen sitte.  8)  Mutta ajattelin että jonkun ajan päästä aion ostaa myös tehokkaamman moottorin mutta en vielä joten
voinko ostaa jo hiukan ennakkoon paremman noparin vanhalle moottorilleni ja se toimii sittenkin kun olen ostanut uuden moottorin. (tulevaisuudessa)

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Traxxas Stampede
« Vastaus #187 : 29.03.04 - klo: 14.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
voinko ostaa jo hiukan ennakkoon paremman noparin vanhalle moottorilleni ja se toimii sittenkin kun olen ostanut uuden moottorin. (tulevaisuudessa)


Kyllä näin voi tehdä, ja on ehkä jopa kannattavaakin.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Stampede
« Vastaus #188 : 30.03.04 - klo: 21.03 »
Taas on varaosaa, tuli Hobby Peoplen tilaus tänään.
Nyt on jo viisi idle gearia varalla laatikossa, kaksi muovista ja kolme alumiinista.
Riittävät varmaan vähäksi aikaa, no ei tämä ollut se asia miksi piti kirjoittaa vaan se että pääsin testaamaan 25 "hampaisella" pinjonilla juuri tuota stampedea.
Yllätys oli suuren suuri koska se lyö "suttua" edelleenkin yhtä vaivattomasti sekä kovalla hiekalla että sepelipinnalla.
Puhtaalla safaltilla, kostealla tosin sutii siinäkin kivuttomasti (Kuivaa keliä odotellessa).
Nyt on siis moottorina tuo pienempi 260W malli ja välityksinä, pinjoni 25 sekä spur gear 84!  :twisted:
Elikä moottorin väänto on aikas järkyttävää luokkaa, kiertäähän se vain 2100rpm/v, kuinkahan olisi "kulkenut" tuolla tehokkaammalla mallilla!  :lol:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Traxxas Stampede
« Vastaus #189 : 31.03.04 - klo: 20.20 »
Jaahas Spedessä on nyt sitten 18/81 välitykset ja kyllä kulkee :D suhahtaa kun suihku moottori kun laittaa täydet kaasut :) Nyt vaan alumiininen idleri lähti tilaukseen meni meinana yks muovinen tolla 12t pinjonilla vedätellessä.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #190 : 01.04.04 - klo: 09.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"



Mistä tollenen motti on kotoisin? En nytten jaksa kaivella vanhoja topicceja missä olis linkkiä joten jos viitsit niin linkitä. Kiitos

Kuina pieni tehoisia harjattomia on saatavila?  Meinaan Ultiman voimansiirtoja.  :lol:  Sori pieni OFF tpocci.  :|
Team crushermania

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Traxxas Stampede
« Vastaus #191 : 01.04.04 - klo: 15.40 »
Joo tota Hermanni voi ite vastata tarkemmin tossa on kuvia ja videoo Hermannin spedestä http://www.sisulan.net/stampede/

Motti on kai max. 700W. Muun voi kertoa Hermanni.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #192 : 01.04.04 - klo: 17.17 »
Joo videon olen ajat sitten jo katsonut, iloisesti näytti keulivan.  :)  
Ajattelin vain tässä välissä kysyä et kuinka pieni tehoisia harjattomia löytyy, jos joskus olis vähän ylimääräistä rahaa niin Ultimaan sellanen.  :mrgreen:
Team crushermania

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jep
« Vastaus #193 : 01.04.04 - klo: 17.53 »
Hermanni voi sitten kertoa lisää..

Mutta, Valdemar, ota huomioon, että tarvitset harjattomalle oman säätimen. Yhdestä moottorityypistä saattaa olla versioita monellekin eri tehoalueelle, eikä saman merkkisissä/tyyppisissä, mutta tehoiltaan reilusti eriävissä moottoreissa välttämättä ole isojakaan hintaeroja, jos ollenkaan. Näin olen itse käsittänyt harjattomien hintoja katsellessani (lähinnä lennokkeihin olen kattellut..).

Mutta, eikös tuo Hermannin eka, kevyesti ylitehoinen paketti kustantanut reilut 200e saksasta, moottori + säädin. Paljoa sen alle ei pääse.
Lahti Rock City

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
OFF Topiccii
« Vastaus #194 : 01.04.04 - klo: 19.15 »
Ööhh... Kyse ei ole hinnasta, vaan Ultiman voimansiirrosta.  :wink: Tosin tuskin mikään siinä rotiskossa kestäis yli 50kmh vauhtia.  :?

Joo tiedän että tarvitsee erillisen noparin, Ja että ne maksaa siinä 120-200e välillä. Eli mahdollisimman pieni tehoista joka vääntäis korkeilla kierroksilla, ainahan voi vaihtaa pienemmän pinjonin.

Mutta alkaa meneen jo vähän OT joten jos vain joku kertois kuinka pienitehoinen tai no sopivan tehoinen motti löytyy? Ja tiedoksi että akut ei ole mitään maailman parhaita. :lol:
Team crushermania

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #195 : 01.04.04 - klo: 20.00 »
Ajattelin päästä halvemmalla niin onko Associated Pulse R12T Double moottori yhteen sopiva Duratrax Intellispeed nopariin ku ajattelin et sit olis ainaki autos tehoo.  :wink:
Ultimaan tulis noi osat. Hobbylinnasta löytyy kyseiset tuotteet.
Sori offaus...

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Joo
« Vastaus #196 : 01.04.04 - klo: 20.17 »
Speeder: Jatka keskustelua jossain muualla. Ja laita sinne urlit, harva tietää tollasia tuotteita.

EDIT: Jaha, olen puusilmä, olihan tossa hobbylinnaan viittaus..=)
Lahti Rock City

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #197 : 01.04.04 - klo: 20.19 »
Ok sori.  :oops:  
Mutta mainitsin nimet
oikein ja että ne löytyvät sieltä osoitteesta niin kyllä ne sitten tietää.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Re: OFF Topiccii
« Vastaus #198 : 01.04.04 - klo: 22.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
Ööhh... Kyse ei ole hinnasta, vaan Ultiman voimansiirrosta.  :wink: Tosin tuskin mikään siinä rotiskossa kestäis yli 50kmh vauhtia.  :?

Joo tiedän että tarvitsee erillisen noparin, Ja että ne maksaa siinä 120-200e välillä. Eli mahdollisimman pieni tehoista joka vääntäis korkeilla kierroksilla, ainahan voi vaihtaa pienemmän pinjonin.

Mutta alkaa meneen jo vähän OT joten jos vain joku kertois kuinka pienitehoinen tai no sopivan tehoinen motti löytyy? Ja tiedoksi että akut ei ole mitään maailman parhaita. :lol:


No jos alotetaan siitä mikä on pienitehoisin harjaton niin se löytyy Razor Mororsilta, on kylläkin tarkoitettu 1/18 kokoluokan autoille.
Mutta nämä 1/10 ja 1/8 kokoluokkiin sitten löytyykin enemmän välikoimaa, itse päädyin Lehneriin sen vuokis että käämitys oli max kahdeksan kennoa.
Esim Hacker Masterin moottorit kun oli Max 12 kennoa jonka sovittaminen Stampedeen alkaa jo olla mahdoton urakka.
Tosin niiltäkin on tullut parempi malli autokäyttöön joka on 6 kennolle käämitty, toisin oli vielä "tovi" sitten kun omaani hankin.
Sitten löytyy valmistajista vielä Kontronik jolla on kanssa autokäyttöön sopivia malleja, hinta on vai kova koska Kontronikia pidetään parhaana harjattomien valmistajana.
Tosin niiltä löytyy myös paraalla hyötysuhteella olevat moottorit, sekä säätimissä ne ovat muita valmistajia edellä (Esim säädin tarkkaillee kuormaa ja kierroksia jatkuvasti ja säätää ennakkoa "lennossa" parhaan tehon/hyötysuhteen saavuttaakseen).
Pienitehoisin 540 kokoluokan moottori löytyy tällä hetkellä Novakilta, tosin se tarvitsee täysin oman säätimensä ja hinnassakin on aikas paljon "Novaklisää" (Hintasekseen huono ostos).
Itsekin olen hankkimassa testettavaksi Hacker Masterin Car säädintä, mutta sitä kun ei tunnu saavan tällä hetkellä kuin "jenkeistä" ja Japanista mikä on sinällään ihmeelistä koska emoyhtiö on Saksalainen ja säädin valmistetaan Tsekeissä (Jetin valmistama).
Mutta tästä lisää kun saan säätimen "käsiini".
Toiseksi "pienin" vaihtoehto on tämä mikä itselläni on nyt, eli Lehner Basic 2100, siitä irtoaa kahdeksalla kennolla noin 260W (90% hyötysuhteella).
Väännön kanssa tuolla Lenerin moottorilla ei ole ongelmaa niinkuin aiemmin täällä kirjoitinkin, menee hyvin vielä 25 hampaisella pinjonilla!  :twisted:
Jälkiviisaana olisin ehkä sittenkin ostanut tuon pykälää tehokkaamman version eli 2400 Basicin, no toisaalta auto kulkee nytkin ajettavuuden rajoilla ja mikä paresta paikatkin kestää.
Moottorin ja säätimen ostin Saksasta Hobby-Landista, siellä maksu onnistuu ainakin masterilla ja visalla. http://shop.hobby-land.de/
Koko paketille tuli postikuluineen hintaa noin 230€, ja sai "noutaa" omasta postilaatikosta.
Jos tilaatte Hobby-Landista niin huomatkaa että tilaus vahvistus tulee sähköpostilla johon pitää vastata jotta tilaus kästellään.
Tässä loppuun vielä edellämainittujen valmistajien sivustoja.
Lehner http://home.t-online.de/home/lehner-motoren/p00index.htm
Hacker Master http://www.hackerbrushless.com/motors_c40.shtml
Kontronik http://www.kontronikusa.com/
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Traxxas Stampede
« Vastaus #199 : 02.04.04 - klo: 20.10 »
Jaahas nyt on sitten ajeltu noilla uusill välityksill hyvin seurauksin jonkin aikaa. Nopeutta ja tehoa on todella riittavästi nyt aletaan menee just niillä ajettavuuden rajoilla eli hauskaa on kun pääseen kerrankin oikein ajamaan vaikka suora tie ;) Eli koneena on Integy 15t nollan ennakolla ja välitykset on aikas pitkät hiilelliselle koneelle eli 18/81  mutta kone jyrrää vapaasti eikä kollektori näytä huonoja merkkejä eli jatkan samaan malliin :) Akkuna toimii 8.4v 1700mha Sanyo :) Taitaa vielä jäädä aikatavalla Hermannin Spedellä mutta kyllä tämä hiilelliseksi menee mielestäni tarpeeksi.


ja linkkiä tässä: http://koti.mbnet.fi/autosivu/videoit/spede_uutta.wmv

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Stampede
« Vastaus #200 : 02.04.04 - klo: 23.03 »
Stampeden virittelystä kiinostuneille löysin pari kiinostavaa linkkiä!
Teräksinen diffi http://www.coldfusionracing.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=5
GPM Racingin alumiiniosaa http://www.gpmracing.us/index.cgi?c=73
Jaahas nyt tiedän mihin parin seuraavan kuukauden "ylimääräiset" rahat menevät!  :mrgreen:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #201 : 03.04.04 - klo: 09.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Lassi"
ja linkkiä tässä: http://koti.mbnet.fi/autosivu/videoit/spede_uutta.wmv


Jaahas kiinnoistais tietää miltä renkaat näytti ajon jälkeen.  :)  Ihan pierteästi kulkee!
Team crushermania

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Traxxas Stampede
« Vastaus #202 : 03.04.04 - klo: 10.18 »
Tota renkaat ei juuri kulu kun ovat vakiot ne on niin pirun kovat. Mutta onhan niistä kai jotain kulunu on sillä sen verran ajeltu asfaltilla :D

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #203 : 03.04.04 - klo: 10.29 »
No ilmankos se sutiikin noin paljon asfaltilla, kun on kovaa kumia alla. RBeen vakio kumit meni noin parissa kuukaudessa sileiks ja sitten ajo kelvotomiksi, kun ei pito enään riitä! Nykyiset kumit on vähän kovempaa tavaraa, mutta nappulat on jo pyöristyneet.  :?  Et kohta taas rengas ostoksille.
Team crushermania

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Traxxas Stampede
« Vastaus #204 : 03.04.04 - klo: 10.33 »
Lassi: Paljonko toi sun spede kulkee nyt?
Oletko harkinnut Harjatonta mottia?

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Traxxas Stampede
« Vastaus #205 : 03.04.04 - klo: 10.43 »
Joo kyll on tullu kokeiltuu noit trackerin kumeja mutta silti suti vaikka kuinka takas eli vaihoin noihin vakioihin. Trackerin kumit on ihan pehmeetä kumia. Ja alkovat heti kuluun niin vaihoin noihin ;D


Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Lassi: Paljonko toi sun spede kulkee nyt?
Oletko harkinnut Harjatonta mottia?


Ei oo tullu harkittuu viel harjatonta hinnan takia ajelen tällä kunnes saan rahaa ;) Kyllä se varmaan 60km/h menee.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Traxxas Stampede
« Vastaus #206 : 03.04.04 - klo: 10.43 »
Laitampa tämän kysymyksen tänne.. Jos haluaa auton keulimaan, vaatiiko se vääntävän koneen, vai nopean koneen? tai siis silleen nopean  :D

Sori OT

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Traxxas Stampede
« Vastaus #207 : 03.04.04 - klo: 11.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Lassi"
Joo kyll on tullu kokeiltuu noit trackerin kumeja mutta silti suti vaikka kuinka takas eli vaihoin noihin vakioihin. Trackerin kumit on ihan pehmeetä kumia. Ja alkovat heti kuluun niin vaihoin noihin ;D


Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Lassi: Paljonko toi sun spede kulkee nyt?
Oletko harkinnut Harjatonta mottia?


Ei oo tullu harkittuu viel harjatonta hinnan takia ajelen tällä kunnes saan rahaa ;) Kyllä se varmaan 60km/h menee.

Ihan kivasti kulkee... :shock:

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Stampede
« Vastaus #208 : 07.04.04 - klo: 23.26 »
No niin tuli tulliin asiaa kun Hacker Masterin säädin piti sieltä noutaa.
Nopeasti nuo "japanin pojat" tavaran toimittavat, meni kokonaista viisi päivää kun tullista lappu tuli kotiin.
Niin tämä Hackerin säädin on huomattavasti erilainen luonteeltaan, lähdöt ovat paljon rauhallisempia = ei saa enään keulimaan nykyisellä moottorilla.
Tosin etupyörät ovat noin sentin kaksi ilmassa kiihdytyksessä (Siis puhtaalla asfaltilla), toinen huomio on kun on esim irtosoralla niin ei meinaa sutia kunnolla vaan ikäänkuin tunnustelee pitoa jatkuvasti.
Tämä "sutimisen esto" saikin vahvistuksen kun painoin auton nokan päin seinää ja runttasin kaasun pohjaan, lähti takapyörät vaivalloisesti sutimaan.
Lehnerin warrior sätimellä ei ollut moista ominaisuutta vaan sora lensi iloisesti, tosin tällä säätimellä on kiihdytykset esim mutkassa paljon helpompia.
Tämä ominaisuus kieltämättä ärsytti minua, juuri kun oli oppinut ajamaan asfaltilla reilussa "sladissa" kaasun turvin niin ei enään meinaa onnistua "tehottomuuden" takia.
Moottori jarrutus on kieltämättä pikkuisen "äreämpi" tuolla Hackerin säätimellä, se kun hetkellisesti "nyppää" pyöriä lukkoon.
Loppujen lopuksi kun tuon sätimen hintakin on noin tuplat (220€ kuluineen) verrattuna Lehnerin säätimeen niin arvannette kumpi on parempi ostos. :D
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Stampede
« Vastaus #209 : 09.04.04 - klo: 22.11 »
Niinpä niin jotain on saatu aikaseksi, eli parit videot.
Joskaan ei laatu päätä huimaa, tälläkään kertaa.  :oops:
Ensimmäisessä parit stampedet, tässä punaisessa "Spedessä" siis "mopoin" Lehneri kiinni. http://www.sisulan.net/stampede/kumin_valitusta.asf
Toisessa sitten lyhyt videon "tynkä" jossa Janin E-Maxx on varustettuna Lehnerin harjattomalla. http://www.sisulan.net/stampede/janin_e-maxx.asf
Tällä ajotyylillä saan kylläkin parissa kolmessa päivässä takarenkaistani sliksit. :D
Videossa rengas puree erittäin hyvin kiinni, löytyi kerrankin täysin puhdas asfaltti (Katsatuskonttorin takaa)!
Muutama lätäkkö on tuolla koeajolenkillä, mutta renkaan kastuessa vähänkin pito suorastaan katoaa alta!
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.