No niin, nyt on tuolla pidennetyllä rustlerilla sen verta ajettu, et voi kokemuksia muutoksen vaikutuksesta kertoa. Autoa on siis jatkettu, akseväli on 40mm pidempi kuin vakkarissa.
Muutoksen pointina oli kokeilla saako tuosta ajettavampaa pirssiä tekemälläkään, ja turhat keulimiset vähemmälle.
Niin ja sekin oli vielä ajatuksena, ettei autoon tulis mitään sellaista mikä estäisi muuttamisen vakio kuosiin. Siinäkin onnistuin, tosin yksi ylimääränen reikä piti porata.
Iskarit hong nor M8 krossarin 13mm big boret modattuna ettei esim. max ulos joustoissa vetarit hinkkaa alatukivarsiin ja jousia lyhennetty. Edessä pituus 105mm takana 110mm.
Moottori onpi LMT basic 4200, akut: Max Amps 7,4v 6000 ja 8000mAh ja nopari Mamba Max.
Ja kylläpä siinä niin kävi, et nyt tuolla voi jopa ajaa. Keula ei ihan helposti paukaha taivasta kohti, kun akkukin on aika tarkasti keskellä autoa ja pitkä akseliväli. Tosin laparenkailla ja vastaladatulla akulla pitää olla hieman varovainen.
Iskaritkaan ei pohjaa, vaikka liemet ovat kohtuu löysät. Edessä 15w takana 20w. Iskareissa on niin tolkuttoman kokoset säiliöt
vakioihin ja plig plong iskareihin verrattuna, et noin löysiä pystyy käyttämään ja sopivan löysä setuppi mun mielestä parantaa
ajettavuutta tuolla soramontulla huomattavasti. Ei pojat pompi sinne tänne kovassa vauhdissakaan
Kovassa vauhdissakin uskaltaa renkaita kääntää ilman kuperkeikkoja, vakiorungolla noitakin tuli aikas tiheään.
Vauhtia nyt on aika vaikea sanoa mitä kerää, mut 25/87 tänään kokeilin hieman kostealla, kohtuu tasasella savi baanalla, arvioisin 60-65 mitä vois kulkea ja jos lisää voltteja laittas niin sitte ei keula kyllä tontissa pysys, tuollakin setupilla keula oli koko ajan siinä rajalla et ois ampunu pystöön. Mut siitä huolimatta 3s lipoa ajattelin kokeilla ihan vaan testin mielessä.
Katotaan sitte joko tarttee gyronkin, vielä ei tarvi
Suosittelen kaikille jotka vannovat rustyn nimeen tätä modausta, todella makea ajaa nyt.
Mieluusti laittasin jotain videon pätkää tänne, mut eipä oo oikein vermeitä millä vois kuvaa ottaa talteen.