Taitaa olla sama ongelma kuin Rustlerissa, että keventää erityisesti sisäkaarteen puoleista eturengasta, nostamalla sen jopa ilmaan ja puskee kovasti. Omassa Rustlerissa tuo tuntui johtuvan ulkokaarteen puoleisen takapyörän jousituksen painumisesta sisään kaarteissa. Siihen ratkaisuna periaatteessa auttaa jousituksen ja iskunvaimennuksen jäykistäminen, mutta siinä voi helposti mennä liian jäykkään setupiin ennenkuin auto alkaa kääntyä.
Sisäradalle melkein sanoisin, että pudota sitä autoa vakiosta reilusti alemmas jousituksesta ja siirrä takaiskareiden alapään kiinnitys uloimpaan reikään, jos se ei jo ole siellä. Tarvitsee ehkä vähän jäykempää jousta, mutta ainakin tuo tarvitsee jäykemmät öljyt takaiskareihin. Joku 70wt voisi jo alkaa toimia, riippuen siitä mikä mäntä iskarissa on. Yksi tai enintään kaksireikäinen mäntä sopinee tuohon. Etupää on Banditissä tosi kevyt, niin siellä voi jopa vakio 30wt (Traxxas) öljy olla ihan ok.
Takarenkaille voisi olla tarpeen laittaa aurausta, mikä ei onnistune (helposti) kuin vaihtamalla 4-Tecin takahubit, joissa kiinteästi 1,5° aurausta. Toimii kuitenkin, vaikka vaatii myös säädettävät ylälinkit. No toisaalta, jos auto on muovisilla ylälinkeillä, niin kannattaa vaihtaa ne sekä eteen että taakse, jotta mistään säätämisestä tulee mitään ja auto pysyy missään säädöissä ajaessa. Myös Camber-kulman lisääminen taakse voi olla paikallaan, vakiona renkaat ovat aika pystyssä ja kaarteissa kaatuvat jo yläreunasta ulospäin.
Jos auto oli käytetty, niin katsoisin myös diffin sisään, ettei siellä ole mitään turhan jäykkiä rasvoja. Slipperi kannattaa tarkistaa käyttöohjeen mukaiseen setuppiin joka tapauksessa oli auto uusi tai vanha. Uusissa on tehtaan jäljeltä slipperi kiristetty aivan tappiin eli se pitää löysätä kaikissa näissä aiheen mukaisissa autoissa.
Painoja en lähtisi kovin helposti lisäämään, mielummin vaikka etsii ratkaisuja siirtää olemassa olevaa painoa eteenpäin. Ei vaan taida Banditin korin alla olla paljon tilaa. Etenkin uudemmissa malleissa painopistettä on nostettu turhan korkealle, kun nopari ja vesitiivis vastarikotelo on nostettu akun päälle. Painopisteen alentaminen tavalla tai toisella parantaa tämänkin auton ajettavuutta. Jos sitä painoa samalla saa siirrettyä edemmäs, niin tuskin se ajettavuutta ainakaan heikentää.