Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1909882 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7080 : 29.10.10 - klo: 09.52 »
HIENO! Ei voi muuta tehdä kuin hattua nostaa. Milläs leikkasit tuon alumiini rungon ja kuinka paksu se on? Entä minkä muotoinen? Vielä kori päälle niin ai ai.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7081 : 29.10.10 - klo: 13.25 »
No tuostahan tun muodon näkee ja 3,5mm on runko: "pohjalevy ja ylädekki on kumpikin 3,5 mm alumiinilevystä"  :angel:
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7082 : 29.10.10 - klo: 21.58 »
Meni tänään rustlerin vakio vanne halki ja nyt tarve uudelle setille vanteita ja renkaita, olisin kiitollinen vinkeistä ja linkeistä edullisiin vanteisiin ja sora-ajoon sopiviin renkaisiin.
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7083 : 29.10.10 - klo: 22.13 »
Vielä kori päälle niin ai ai.

Ihan on tavoiteltu Rustlerin vakio muotoja ja mittoja. Korikin on vakiokori, vaikka hyllyssä kyllä maalaamattomana myös Desert Rat. Ei siis korin kanssa pahemmin näytä vakiosta poikkeavalta.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7084 : 02.11.10 - klo: 11.53 »
On tässä ylimääräistä aikaa kun varaosia odottelee niin aikanikuluksi rakensin pikaisesti alumiinilevystä alusta rustleriin, painoa alustalla 60g enemmän kuin vakiolla alusta on 3mm alumiinilevyä. askartelin myös etu ja takaiskaritolpat 5mm alumiinistä ei pitäsi hajota niin helposti kuin muoviset. Tämä on nopeasti väsätty evo 1 ja suunnitelmissa tehdä läjiaikoina pidennetty versio paksummasta alumiinista johon leikkaa sitten kevennysreikiä. Autossa kiinni 5800mah 3s 30c lipo.  Niinkuin kuvista näkyy edestä puuttuu osia niitä odotellessa että pääsisi kokeilemaan/hajottamaan taas jotain muuta.  :azn:




Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa Gurvus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7085 : 02.11.10 - klo: 16.26 »
Ostin tuon Velineon 3500kv moottorin Stampedeen, mutta en tiedä miten ne johdot pitää nopariin yhdistää kun siinä ei kerran ole mitään merkintöjä. Vanhassa Speed Passionissani oli laitettu tarrat kunkin johdon kohdalle. Eli "Mot A", "Mot B" jne. tai jotain sinne päin. Vai onko sensorittomissa ihan sama minkä johdon yhdistää mihinkin. 

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7086 : 02.11.10 - klo: 16.28 »
Eiol väliä... Jos menee väärään suuntaan niin 2 johtoa ristiin (ihan sama mitkä 2).

Poissa Gurvus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7087 : 02.11.10 - klo: 16.33 »
Ok.

Poissa Heidi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7088 : 07.11.10 - klo: 18.36 »
Poika onnistui hajoittamaan sisäradalla Rustleristaan takaa alatukivarren ja varaosia etsiessä menin vähän sekaisin. Räjäytyskuvan mukaan osanro on 3655. Saben sivuilta osia katsoin, niin siellä tuon osanumeron kohdalla lukee korvattu osalla 3655X, joka on tekstin mukaan 4x4 Slashin osa. Käykö se myös Rustleriin? Kumpaakaan ei tosin nettikaupan varastossa Sabella ole, mutta voisin etsiä sitä jostain muusta nettikaupasta, jos tuo Slashin osakin on käypä.

Toimiiko Saben puhelinpalvelu muuten ihan ok? Yritin aiemmin soitella sinne parinakin päivänä puhelinpalveluaikaan, mutta koskaan ei kukaan vastannut. Onko se kovinkin ruuhkainen, vai mistähän oli kyse?

Poissa OzKi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7089 : 07.11.10 - klo: 18.43 »
http://cgi.ebay.com/3655x-Traxxas-Suspension-Arms-Slash-4x4-Rustler-Stamp-/130448772731 Tuolta ainakin ymmärtäisin että 3655X kävisi myös Stampedeen.
HoBao Hyper 7, HoBao.21|Traxxas Rustler, Lrp 6900kv

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7090 : 07.11.10 - klo: 19.07 »
Toimiiko Saben puhelinpalvelu muuten ihan ok? Yritin aiemmin soitella sinne parinakin päivänä puhelinpalveluaikaan, mutta koskaan ei kukaan vastannut. Onko se kovinkin ruuhkainen, vai mistähän oli kyse?
On se ruuhkainen,todellakin!!
Jos kärsivällisyys riittää niin eikun vaan yrittää,lopulta sieltä yleensä tavoittaa jonkun.
Mut jos tietää mitä haluaa niin sähköposti kannattaa kun siihen ne vastaa kohtuu nopsaan.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7091 : 07.11.10 - klo: 20.19 »
Tulipa tehtyä melko "hasardi" koe vanhan mallisella VXL-3s noparilla talven tuloa odotellessa (vaikka saisi tosin olla tulemattakin :azn:). Kyseessä siis se ensimmäinen versio, missä vielä naaras-banaanit sojottaa itse noparista. Noparissahan on melkein joka rako tiivistetty jo tehtaalla, mutta vedenkestävyyttä ei missään määrin luvata. Noh nopari moottoreineen irti autosta ja ilman virtoja (siis akkua myöten virrat pois) paineruiskulla n. litra vettä eri suunnista päälle. Tämän jälkeen nopari auki ja kattomaan paljonko vettä meni sisään. Vastaus oli: ei pisaraakaan :grin:. Noparin sisällä ei ollu sitten minkäänlaista kosteutta. En silti suosittele tällä vanhalla mallilla ajamista ilman suojauksia enkä itsekkään aio ajella ilman, mutta aika mielenkiintoista, että noin hyvin piti. Varmuudeksi (vaikka olikin turhaa) nopari "kuivui" tunnin saunassa. Ja kaikki toimii edelleen. Tiedän, mahdollisuus oli hajoittaa nopari ja jälkeenpäin tuo ei enää tunnu kovinkaan järkevältä testiltä. Hetkellisellä aivopierulla vain syntyy joitain tyhmiä ideoita.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7092 : 07.11.10 - klo: 21.37 »
Poika onnistui hajoittamaan sisäradalla Rustleristaan takaa alatukivarren ja varaosia etsiessä menin vähän sekaisin. Räjäytyskuvan mukaan osanro on 3655. Saben sivuilta osia katsoin, niin siellä tuon osanumeron kohdalla lukee korvattu osalla 3655X, joka on tekstin mukaan 4x4 Slashin osa. Käykö se myös Rustleriin? Kumpaakaan ei tosin nettikaupan varastossa Sabella ole, mutta voisin etsiä sitä jostain muusta nettikaupasta, jos tuo Slashin osakin on käypä.

Toimiiko Saben puhelinpalvelu muuten ihan ok? Yritin aiemmin soitella sinne parinakin päivänä puhelinpalveluaikaan, mutta koskaan ei kukaan vastannut. Onko se kovinkin ruuhkainen, vai mistähän oli kyse?

Luulin näiden vehkeiden olevan pomminkestävät. Pojalle laitettiin juuri tulemaan Bandit.

Pikaisen googletuksen perusteella näyttäisi tosiaan siltä, että 3655x kävisi myös Rustleriin. Esimerkkinä vaikkapa tämä myynti-ilmoitus:
http://cgi.ebay.com/3655x-Traxxas-Suspension-Arms-Slash-4x4-Rustler-Stamp-/130448772731

Yllä olevan ilmoituksen myyjä ei näköjään toimita USAn ulkopuolelle, mutta LiquidRC:llä näyttäisi olevan tavaraa hyllyssä. Heiltä löytyy muutenkin paljon Traxxasin osia.

http://www.liquidrc.com/index.php?zenid=cdmm5307th2pk0q7uon19ft1g6&main_page=advanced_search_result&keyword=3655&search_in_description=1&categories_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=11&pfrom=&pto=&dfrom=&dto=&x=30&y=6

Lähetyskulut ovat aina $1 ja toimitusaika yleensä 5-7 päivää.

Hyvällä tuurilla saatat löytää Jyväskylästä RCM:ltä Traxxasin osia. Ainakin kesällä niitä vielä oli runsaasti. Kaikki tuskin ovat verkkosivuilla, joten soitto tai käynti liikkeeseen lienee parempi. Myös RacingFactory myy Traxxasia, ehkä heiltä löytyy myös varaosia.

Itse en ole enää pitkään aikaan saanut Sabesta ketään puhelimeen. Mutta sähköposteihin vastaavat lähes poikkeuksetta saman päivän aikana.

Tomi
« Viimeksi muokattu: 07.11.10 - klo: 21.47 kirjoittanut Tomy »

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7093 : 07.11.10 - klo: 22.38 »
Luulin näiden vehkeiden olevan pomminkestävät. Pojalle laitettiin juuri tulemaan Bandit.

Ei nämä sentään ihan ole :grin:. Itsekin hajoitin nyt vkl:n aikana alkup. takahubit. Kestivät sentään lähes 3 vuotta. Mutta kyllä näitä aika huoletta saa paiskoa suuntaan jos toiseen.

Takatukivarret nyt ei mielestäni kuulu niihin heikoimpiin, mutta ainahan saattaa olla se kuuluisa maanantaikappale. Enpä muuten tiedä milloin nuo tukivarret on muuttunut noihin X-malleihin sillä ainakin itsellä ne on sellaiset ja auto vm. 2008. Näin siis ainakin kuvien perusteella.

Mielestäni nämä pakkiin jos Rustlerilla ajaa: takaiskaritorneja (3638), caster-paloja (3632), etu- ja takahubeja (3736+3752) ja ehkä jos siltä tuntuu, niin yksi pari vetareita kokonaisuudessaan ("yoke"+vetari+akseli eli 4628R+1951+2753X). Näillä kattaa yleisimmät vauriot eikä ajot keskeydy. Stampedella voi mielestäni jättää takaiskaritornin pois.

Kumpaakaan ei tosin nettikaupan varastossa Sabella ole, mutta voisin etsiä sitä jostain muusta nettikaupasta, jos tuo Slashin osakin on käypä.

Ainakin Hobbylinnan nettivarasto näyttää vihreää joten sieltäkin voisi koittaa :azn:.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7094 : 08.11.10 - klo: 01.52 »
Slash 4x4:n ja Stampede 4x4:n tukivarret käyvät myös näihin tuuppeihin. Samoin käy taka hubi ja vetarit, mutta vetarit vain jos myös tukivarret on vaihdettu, sillä nelkkujen vetari ei mahdu pyörimään kaikissa jousituksen asennoissa tuupin tukivarren kanssa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7095 : 08.11.10 - klo: 07.01 »
3 viikkoa ajannut Rustlerilla ja ehkä hiukan pettynyt tiettyjen osien kestävyyteen. Ajelu pääasiassa hiekkamontulla ja kentällä revittelyä. Tähän mennessä hajonnutta

-etu ja takaiskaritornit.
-kaikki iskarit.
-vakio caster blokit ja rpm caster blokit
-takavanne halki
-vetoakselit
-tasauspyörästö (sain takuuna traxxasilta uuden)

Olikohan tuossa kaikki, olin kyllä lukenut että näistä suurin osa kannattaa hankkia suoraan alumiinisina joten nyt kun kokeilin jo rpm muoviosienkin kestävyyttä  (ei kestänyt vakioita enempää)niin kaikki on korvattu alumiinilla, tällä viikolla pitäisi tulla vielä teräs vetarit ja alumiini iskarit joten sen jälkeen odotellaan että mistä seuraavaksi hajoaa =)
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa primeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7096 : 08.11.10 - klo: 08.58 »
3 viikkoa ajannut Rustlerilla ja ehkä hiukan pettynyt tiettyjen osien kestävyyteen. Ajelu pääasiassa hiekkamontulla ja kentällä revittelyä. Tähän mennessä hajonnutta

Suht hyvin olet revitellyt. Itsellä on ollut Rusty noin pari kuukautta, ja ainakaan vielä ei ole hajonnut muuta kuin takapyörien kumi hiukan. Välillä siihen malliin pyörinyt ja kierinyt, että on kauhulla menty tarkastamaan, mitä hajosi.
Itse näin ollen olen hyvinkin tyytyväinen osien kestävyyteen.
Xray 808e | Venom Creeper | Chevrolet Silverado 2007 "axial"scale | Turnigy Talon V2
http://prmr.1g.fi

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7097 : 08.11.10 - klo: 09.28 »
Alkaa vaikuttaa jo käyttäjän virheiltä enemmän kuin huonolta autolta. Sen verran hirveitä pommeja on tullut Rustlerilla nähtyä ilman mitään vaurioita, että siihen nähden tuskin tulee sinun käyttöä kestämään, mikään auto, millään osilla.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Heidi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7098 : 08.11.10 - klo: 09.38 »
Kiitos kaikille vastauksista! Käynkin tänään RCM:ltä kysymässä, josko osa löytyisi ja saisi auton heti ajoon.

Itse olen kyllä ollut tyytyväinen auton kestävyyteen. Poika on ajanut autolla nyt pari kuukautta ja meno on ollut välillä tosi rajua esim. hiekkamontulla. Auto alkoi hajoilemaan oikeastaan vasta sisäradalla. Tuo Jyväskylän rata tuntuisi olevan aika vaativa ajettava aloittejille :smiley: Alatukivarsi hajosi, kun poika ajoi radan korkeimmasta hyppyristä pitkäksi ja auto jäi roikkumaan takarenkaastaan radan reunukselle. Alatukivarsi repesi sisäpään kiinnityksestä.

Laitankin tuon SepiMiehen varaosalistan ylös ja hommaan niitä pakkiin. Noita etuhubeja jo löytyykin - sellainen hajosi ekalla kerralla sisäradalla.

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7099 : 08.11.10 - klo: 09.47 »
Alkaa vaikuttaa jo käyttäjän virheiltä enemmän kuin huonolta autolta. Sen verran hirveitä pommeja on tullut Rustlerilla nähtyä ilman mitään vaurioita, että siihen nähden tuskin tulee sinun käyttöä kestämään, mikään auto, millään osilla.

Joo ajotyyli ei ehkä kaikkein hienovaraisin ja en syytäkkään muuta kuin itseäni rikkoutuneista osisa (paitsi tasauspyörästön rattaat) mutta muutama esimerkki hajoamisista.

tasauspyörästön rattaat hajosivat muutaman minuutin ajon jälkeen paketista otettua vakio akulla.

etuiskaritolppa hajosi ojasta ylösajettaessa auto keuli ympäri jolloin iskaritolpasta halkesi pala irti

vanne halkesi noin 10 kuperkeikan ryökytyksessä hiekkamontulla (ei ihmetytä)

takaiskaritolppa hajosi volttia tehdessä, laskeutuminen takarenkaille nurmikolla iskunvaimennus pohjasi repäisi taskaiskaritolpan juuresta irti, samassa hajosivat myös takaiskarin yläpäät.

caster blokit on menneet kun auto on lähtenyt heittämään voltteja ja tullut eturengas edellä maahan, huomasin etteivät kestä edestäpäin tulevaa iskua paljoakaan, alumiiniset ovat kestäneet.

Vetoakselit kuluivat  väljiksi jonka jälkeen repesivät kiinnityksistään.  (muovi ei kestä)

Tässäpä näitä kokemuksia. akkuna 3s lipo joten auto liikahtaa kyllä kiitettävästi joten varmaan myös vauhdilla/voimalla osuutta rikkoutuneisiin osiin.
« Viimeksi muokattu: 08.11.10 - klo: 09.52 kirjoittanut Speed79 »
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7100 : 08.11.10 - klo: 10.01 »
Itse olen kyllä ollut tyytyväinen auton kestävyyteen. Poika on ajanut autolla nyt pari kuukautta ja meno on ollut välillä tosi rajua esim. hiekkamontulla. Auto alkoi hajoilemaan oikeastaan vasta sisäradalla. Tuo Jyväskylän rata tuntuisi olevan aika vaativa ajettava aloittejille :smiley: Alatukivarsi hajosi, kun poika ajoi radan korkeimmasta hyppyristä pitkäksi ja auto jäi roikkumaan takarenkaastaan radan reunukselle. Alatukivarsi repesi sisäpään kiinnityksestä.

Mielestäni JKL:n sisärata on tänä vuonna erittäin onnistunut 1/10 autoja ajatellen. Hypyt ovat matalia ja pyöreitä kaikkiin suuntiin. Mitään rajuja vastapalloon hyppimisiä on lähes mahdotonta tehdä. Rataa reunustaa vielä ohut joustava vaneri. Luulen, että suurin haaste osien kestävyyden kannalta on saada kuljettajat ajamaan omiin taitoihinsa nähden sopivalla vauhdilla. Tätä joutuu itselleen ainakin muutaman minuutin välein muistuttamaan, kun nopeammat pyyhältävät radalla ohitse.

Tomi 

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7101 : 08.11.10 - klo: 10.35 »
Itse olen kyllä ollut tyytyväinen auton kestävyyteen. Poika on ajanut autolla nyt pari kuukautta ja meno on ollut välillä tosi rajua esim. hiekkamontulla. Auto alkoi hajoilemaan oikeastaan vasta sisäradalla. Tuo Jyväskylän rata tuntuisi olevan aika vaativa ajettava aloittejille :smiley: Alatukivarsi hajosi, kun poika ajoi radan korkeimmasta hyppyristä pitkäksi ja auto jäi roikkumaan takarenkaastaan radan reunukselle. Alatukivarsi repesi sisäpään kiinnityksestä.

Mielestäni JKL:n sisärata on tänä vuonna erittäin onnistunut 1/10 autoja ajatellen. Hypyt ovat matalia ja pyöreitä kaikkiin suuntiin. Mitään rajuja vastapalloon hyppimisiä on lähes mahdotonta tehdä. Rataa reunustaa vielä ohut joustava vaneri. Luulen, että suurin haaste osien kestävyyden kannalta on saada kuljettajat ajamaan omiin taitoihinsa nähden sopivalla vauhdilla. Tätä joutuu itselleen ainakin muutaman minuutin välein muistuttamaan, kun nopeammat pyyhältävät radalla ohitse.

Tomi 

Kyllähän nämä nimenomaan kestää ihan hirveetä pommitusta.. tuo oma Slash on perustekniikaltaan samainen auto, ja aika säälittä sitä tulee ajettua.

Takatukivarsi rikkoutuu yleensä sen seurauksena että sisäpään kiinnitystappi pääsee löystymään, jonka seurauksena tukivarsi on vain toisesta laidasta kiinni. Noiden kiinnipysymistä kannattaa seurata.

ps. kannattaa seuraavan kerran nykästä minua hihasta radalla niin katellaan autoa vähän. (t. Miro=mustalla sc autolla ajava sankari)

edit: sabelta yleensä saa osat kyllä nopeasti, puhelimeen vastailevat pikkasen sattuman varasesti (taitaa olla vähän resurssipulaa)

edit2: tukivarsihan on tämä TRA2555 eikä TRA3655, joka on varmaan 1cm leveempi
« Viimeksi muokattu: 08.11.10 - klo: 11.03 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7102 : 08.11.10 - klo: 10.58 »
Taitaa tosiaan sulla Speed79 tuo vauhti aiheuttaa osien hajoilua :grin:. Jos tosiaan ajelet 31 pinjonilla ja 76 spurrilla ja vielä 3s:llä, niin autohan yltää lähes 100km/h. Voisin melkein vannoa, että mikään 1/10 auto ei kestä siitä vauhdista tapahtuvia voltteja/kuperkeikkoja/kolareita yms. Nuo muutamat hajoamiset kyllä ovat niitä "häh, menikö toi rikki?" tapauksia.

Teräsvetareista sen verran, että ovat mielestäni heikommat kuin alkup. muoviset. Lisäksi tahtoivat olla huonot pysymään kupeissaan. Ne "nastat" murtuivat parin kuukauden jälkeen.

PS. Ja noilla tehoilla ei olisi pahitteeksi pitää slippiä ainakin hiukan luistavana :wink:.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7103 : 08.11.10 - klo: 11.34 »
Taitaa tosiaan sulla Speed79 tuo vauhti aiheuttaa osien hajoilua :grin:. Jos tosiaan ajelet 31 pinjonilla ja 76 spurrilla ja vielä 3s:llä, niin autohan yltää lähes 100km/h. Voisin melkein vannoa, että mikään 1/10 auto ei kestä siitä vauhdista tapahtuvia voltteja/kuperkeikkoja/kolareita yms. Nuo muutamat hajoamiset kyllä ovat niitä "häh, menikö toi rikki?" tapauksia.

Teräsvetareista sen verran, että ovat mielestäni heikommat kuin alkup. muoviset. Lisäksi tahtoivat olla huonot pysymään kupeissaan. Ne "nastat" murtuivat parin kuukauden jälkeen.

PS. Ja noilla tehoilla ei olisi pahitteeksi pitää slippiä ainakin hiukan luistavana :wink:.

Kentällä ja asfaltilla spurri 76 ja pinion 31, montulla yleensä vakioilla, joo jotkut osan hajoamiset on ollut silleen että eihän ton nyt pitäis hajota mutta paljon on myös sellaisia voltteja takana että oon ollut ihan varma että meni jotain rikki mut auto silti ehjä.

Slipin säätöihin en ole koskenut voi olla tietysti että se pidentäsi vetareitten elinkaarta jos se vähän luistaisi mutta luulin että se on tehdas asetuksena hyvä mutta täytyykin tutustua siihen tarkemmin.

Rustler on muuten kyllä hauska laite ajella varsinkin nyt kun alumiinialustalla ajettavuus/hallittavuus parani huomattavasti.
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7104 : 08.11.10 - klo: 14.21 »
Kokemus on osoittanut, että sen alumiinialustan kanssa sitä osaa vasta alkaakin mennä, jos oikein railakkaasti laskee menemään. Se kun ei anna periksi verrattuna muovirunkoon.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7105 : 08.11.10 - klo: 14.34 »
Voi voi, eksyin tänne pitkästä aikaa. Tuli omaa rustleria ikävä, oli se isojen muutoksien jälkeen sen verran mukava ajettava. Voarsinkin tuon penguinin auton näkeminen nosti tunteet pintaan  :lol: Tosin mulla ei ollu koko runko alua.
Pitää jossakin välissä vissin hommata takasin.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7106 : 08.11.10 - klo: 14.56 »
Tehdäänkö sullekin tuollainen alu-Rustler?  :smiley: Mulla olis pari ylimääräistä aihiota, joita Stampedeksi kutsutaan, joista on ollut ajatuksena tehdä Rustler tai Slash tuolla samalla konseptilla.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Skeidarutto

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7107 : 08.11.10 - klo: 16.22 »
Tehdäänkö sullekin tuollainen alu-Rustler?  :smiley: Mulla olis pari ylimääräistä aihiota, joita Stampedeksi kutsutaan, joista on ollut ajatuksena tehdä Rustler tai Slash tuolla samalla konseptilla.

paljonkos tommonen runko kustantaa mulle vois tehä yhen jos sopuhinnassa pysytään.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7108 : 08.11.10 - klo: 18.28 »
Mikä minulla on rikki stampedesta voi onko mitään jos rengasta kun pyörittää toinen rengas ei pyöri vastapäiseen suuntaan mutta sitten kun pidän vaikka spurrista kiinni niin sitten pyörii. Moottori ja pinioni on kiinni.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa Trxsummit

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7109 : 08.11.10 - klo: 19.00 »
Luulen että jotain vaihteistossa tai moottorissa, kannattaa muten avaa vaiheisto ja katooa onko kaikki kunnossa.
Jotain jossain on jumissa.