Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1097555 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1470 : 10.12.11 - klo: 08.28 »
Tollasta E-Maxxia on tehny mieli jo vajaat pari vuotta, mut en oo vaan raaskinu ostaa :embarrassed: Sais huoletta ajella tällasella märälläki kelillä ja monsteria oon halunnu neljä vuotta vanhan lazerin kaveriks jo pitkään :cheesy: Onko auto kestävä ja onko muuten tästä hyviä kokemuksia?
Mulla ollu useampi E-Maxx vuosien varrella ja voin suositella. Ihan peruskestävää Traxxasia,vara/optio osaa saa hyvin ja monesta paikasta.Helppo päivittää harjattomaksi versioksi myöhemmin jos mieli tekee enemmän voimaa.
Itse olen noihin laitellu harjattomia sähköjä,parempaa servoa,teräsvetareita,teräskardaaneita ym.hilpettä.Vakionakin kestää hyvin ainakin harjallisena.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1471 : 10.12.11 - klo: 12.18 »
Tollasta E-Maxxia on tehny mieli jo vajaat pari vuotta, mut en oo vaan raaskinu ostaa :embarrassed: Sais huoletta ajella tällasella märälläki kelillä ja monsteria oon halunnu neljä vuotta vanhan lazerin kaveriks jo pitkään :cheesy: Onko auto kestävä ja onko muuten tästä hyviä kokemuksia?
Mulla ollu useampi E-Maxx vuosien varrella ja voin suositella. Ihan peruskestävää Traxxasia,vara/optio osaa saa hyvin ja monesta paikasta.Helppo päivittää harjattomaksi versioksi myöhemmin jos mieli tekee enemmän voimaa.
Itse olen noihin laitellu harjattomia sähköjä,parempaa servoa,teräsvetareita,teräskardaaneita ym.hilpettä.Vakionakin kestää hyvin ainakin harjallisena.

Kiitoksia tiedosta! Taitaa lähtee tilaukseen tossa keväällä e-maxx, ku on lazer zx-5 ollu jo 4 vuotta ainoona autona  :smiley:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1472 : 05.02.12 - klo: 18.40 »
Moro.. Onko kellään noita BigJoe renkaita kiinni maxissa tai jotain vakiota isompaa ? Kuvia olis siisti nähä. Ja sitten voisitte kertoa toimiiko noi vakio servot noiden renkaiden kanssa ?  Harjattomasta versiosta kyse servojen osalta mutta harjallisestakin vois laittaa kuvia jos löytyy vakiota isommat renkaat alta :cheesy:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1473 : 05.02.12 - klo: 18.53 »
Tässäpä pari kuvaa omasta joka oli jokin aika sitten ja voin muuten suositella noita renkaita!


Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1474 : 05.02.12 - klo: 19.04 »
Toimiks noi vakioservoilla ihan hyvin, ettei tullu vääntö vastaan ? Noihan kai periaatteessa on kevyemmät kuin vakiot.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1475 : 05.02.12 - klo: 19.06 »
Toimiks noi vakioservoilla ihan hyvin, ettei tullu vääntö vastaan ? Noihan kai periaatteessa on kevyemmät kuin vakiot.
Kyl vakiservoilla pärjää ainaski talvella ja kesälläkin jos ei vaadi paikallaan renkaiden kääntymistä.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1476 : 05.02.12 - klo: 19.14 »
Toimiks noi vakioservoilla ihan hyvin, ettei tullu vääntö vastaan ? Noihan kai periaatteessa on kevyemmät kuin vakiot.
Kyl vakiservoilla pärjää ainaski talvella ja kesälläkin jos ei vaadi paikallaan renkaiden kääntymistä.

Ok.. Hyvä tietää. En lähe sitten vaihtamaan servoja  :smiley: Toki vielä vois lähettää kuvia tollasista seteistä  :cool:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1477 : 16.02.12 - klo: 23.24 »
Joo, mulla on ollu vanha e-maxxi ja nyt on tuo uusi, molemmat on kestäny hyvin. Nyt on kumminkin sellanen tilanne, että tarttis lisää tehoa autoon ja olen ajatellut ostaa tämän combon: http://fi.eurorc.com/product/1153/hobbywing-ezrun-sc-8-combo-120a-2700kv

ja ajattelin ajaa sitä yhdellä 3s akulla, toisin sanoen tällä: http://fi.eurorc.com/product/1176/gens-ace-4000mah-3s

Joten onko jollain kokemusta tuosta combosta tai akusta ja ehkä molemmista? Jos ei niin kertokaa mitä mieltä olette noista kamppeista. Ja sellanen vielä, että voisiko joku kertoa millä olette laittanut akut autoon kiinni jotka ei mahdu e-maxxin alkuperäisiin "akku klipseihin"?? Jos joku saisi laitettua vielä kuvan kiinnityksestä olisi kyllä hieno juttu. Kiitos jo valmiiksi  :smiley:
Traxxas bandit vxl

Poissa doggi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1478 : 17.02.12 - klo: 17.20 »
Ja sellanen vielä, että voisiko joku kertoa millä olette laittanut akut autoon kiinni jotka ei mahdu e-maxxin alkuperäisiin "akku klipseihin"?? Jos joku saisi laitettua vielä kuvan kiinnityksestä olisi kyllä hieno juttu. Kiitos jo valmiiksi  :smiley:
Itse olen laittanut akun kiinni pujottamalla niistä veden valumisreiistä rautalangan joka kulkee sekä ylä, että alapuolelta kotelon ympäri ja laittanut siihen tuommoiset http://www.modelsport.co.uk/fastrax-velcro-hook-loop-12x150mm-2pcs-/rc-car-products/37652 tarranauhat niiden omalla teippipuolella kaksinkerroin taittamalla kiinni. Tuossa vielä hieman kuvaa, mutta parempaa ei nyt ole kun auto ei ole käden ulottuvilla ja tuommoinen sattui löytymään. Siinä näkyy muuten myös noparin suojaussysteemi joka on ainakin itsellä toiminut hyvin lumesssa ajettaessa. http://aijaa.com/005519586426 Eikä se kuvan liittäminen tietenkään toiminyt, joten tuossa linkkinä.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1479 : 17.02.12 - klo: 17.39 »
Jos doggi kerkii irrottelee tuon suojuksen ja ottaa vähän fotoo tarkemmin miten toi tarra on kiinni ja muutenkin olis hyvä nähdä muidenkin virityksistä akkujen kiinnitysten suhteen. Tuossa kun korkeus ei anna kauheesti anteeksi ilman kikkailuja  :tongue: . Itellä vielä täysin perus ja siinä 2x2S ja 2x3S setit. Mutta jos aukeis hyvä patentti tolle korkeudelle niin sinne sopis paljon paksummatkin akut. Näin ollen valikoimakin kasvais.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1480 : 17.02.12 - klo: 18.46 »
Ja sellanen vielä, että voisiko joku kertoa millä olette laittanut akut autoon kiinni jotka ei mahdu e-maxxin alkuperäisiin "akku klipseihin"?? Jos joku saisi laitettua vielä kuvan kiinnityksestä olisi kyllä hieno juttu. Kiitos jo valmiiksi  :smiley:
Itse olen laittanut akun kiinni pujottamalla niistä veden valumisreiistä rautalangan joka kulkee sekä ylä, että alapuolelta kotelon ympäri ja laittanut siihen tuommoiset http://www.modelsport.co.uk/fastrax-velcro-hook-loop-12x150mm-2pcs-/rc-car-products/37652 tarranauhat niiden omalla teippipuolella kaksinkerroin taittamalla kiinni. Tuossa vielä hieman kuvaa, mutta parempaa ei nyt ole kun auto ei ole käden ulottuvilla ja tuommoinen sattui löytymään. Siinä näkyy muuten myös noparin suojaussysteemi joka on ainakin itsellä toiminut hyvin lumesssa ajettaessa. http://aijaa.com/005519586426 Eikä se kuvan liittäminen tietenkään toiminyt, joten tuossa linkkinä.
Mites sitte kun noparissa on tuuletin, niin tuommosta suojaussysteemiä ei varmaankaan voi tehdä, koska eihän se nopari saa silloin ilmaa???
Traxxas bandit vxl

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1481 : 17.02.12 - klo: 19.09 »
Saa se ihan riittävästi ilmaa ja talvellahan on muutenkin viileämpi niin ei pitäisi olla ongelmaa. Itse suojailen aina elmukelmulla auton ympäri ennen korin laittoa eikä sekään ole ollut ongelma ilman saannin/lämmön kanssa talvella vaikka on vielä tiiviimpi.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1482 : 17.02.12 - klo: 19.20 »
Saa se ihan riittävästi ilmaa ja talvellahan on muutenkin viileämpi niin ei pitäisi olla ongelmaa. Itse suojailen aina elmukelmulla auton ympäri ennen korin laittoa eikä sekään ole ollut ongelma ilman saannin/lämmön kanssa talvella vaikka on vielä tiiviimpi.
Asia selvä. Mitä mieltä olette tosta combosta ja gens acen liposta jotka mainitsin aikasemmin? Ja tietääkö kukaan onko tuohon 200€ hintaluokkaan jotain muuta hyvää harjatonta comboa, joka kävisi e-maxxiin? Sehän pitäisi tietty olla sellainen josta löytyy tehoa e-maxxin keulimaan saamiseen ja muutenkin kovaan menoon.  :smiley:
Traxxas bandit vxl

Poissa doggi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1483 : 17.02.12 - klo: 19.27 »
Itsellä ainakin autossa on tuo castlen combo ja siihen ollut tyytyväinen. Takuukin pelaa hyvin kun kesällä hajosi nopari, niin ei tarvinnut kuin lähettää ostopaikkaan niin sai uuden ilmaiseksi, mutta kai niita halvempiakin comboja on. Mutta se suojaus ei tosiaan ole kuumentunut liikaa, kun siinä on lunta ympärillä ja pienet tuuletusaukotkin ylhäällä, jotka tuskin asiaan suuresti vaikuttavat ja noparin tuuletin kumminkin pyörittää sitä ilmaa siellä sisällä. Ja niitä kuvia siitä akkutelineestä voin vaikka yrittää huomenna ottaa.

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1484 : 17.02.12 - klo: 19.36 »
Joo, oon kuullu että toi castlen mamba monsteri ois hyvä, mutta taitaa maksaa suomessa halvimillaan reilusti yli 300€ ja siihen ei budjetti ihan riitä kun pitäis vielä ostaa akutkin. Kerro/kertokaa ihmeessä jos sen combon jostain saa halvalla.
Traxxas bandit vxl

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1485 : 17.02.12 - klo: 22.33 »
Onko teillä joilla on harjaton versio tietoa, käykö Savage Flux HP:n korit suoraan E-Maxxiin ? Eli onko ne reiätkin molemmissa koreissa ihan samoissa paikoissa ?

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1486 : 17.02.12 - klo: 22.57 »
Mä just ostin tästä foorumilta Castlen 2200kv combon hintaan 152€ sis. pk.
Kyllähän noita välillä saa edullisestikin. Mulla on ennestäänkin yksi samanlainen combo, mutta se on rikki.
Lähetän sen jossain vaiheessa korjattavaksi Castlelle ja laitan sitten myyntiin.
Miksi ostat Suomesta, katselin että ebayssa on halpoja MMM:iä ja sitten yks kait ihan ok setti on tuo hobbywing 150a + 2200kv kone. Ellen olis saanu tuota mambaa halvalla olisin tilannut Hobbywingin.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1487 : 18.02.12 - klo: 13.48 »
Tilaan suomesta, koska ei oo oikeen kokemusta noista ulkomaisita liikkeistä jne. Millon lähetät combon korjaukseen? Meinaan että siinä voi mennä aikaa kun se korjataan ja saat sen takaisin. Mulla kun oli tarkoitus ostaa uusi combo 2 viikon sisällä.
Traxxas bandit vxl

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1488 : 19.02.12 - klo: 13.18 »
Tilaan suomesta, koska ei oo oikeen kokemusta noista ulkomaisita liikkeistä jne. Millon lähetät combon korjaukseen? Meinaan että siinä voi mennä aikaa kun se korjataan ja saat sen takaisin. Mulla kun oli tarkoitus ostaa uusi combo 2 viikon sisällä.

Castlen takuu kuulemma toimii hyvin mutta ei ole kovin nopeata toimintaa  :roll: korjatkaa jos olen väärässä  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Timitii

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1489 : 13.03.12 - klo: 01.28 »
Joo, oon kuullu että toi castlen mamba monsteri ois hyvä, mutta taitaa maksaa suomessa halvimillaan reilusti yli 300€ ja siihen ei budjetti ihan riitä kun pitäis vielä ostaa akutkin. Kerro/kertokaa ihmeessä jos sen combon jostain saa halvalla.

Itse tuli ajettua Summitilla tällä combolla:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10370__Hobby_King_150A_High_performance_Brushless_Car_ESC.html
+
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6678__KD36_74_09XL_1900kv_Brushless_Inrunner.html

sitä ennen MMM combolla.

Jos edullista etsit niin tuo pelittää varmaan hyvin E-Maxxissa myös. Kulkupuolellisesti ei tuo tuntunut MMM kalpenevan. Kestävyydestä ja laadusta voidaan olla sitten montaa mieltä. Omassa käytössä ei moitetta tai vikaa tuolla HK combolla, mutta takuut itse ainakin unohdan kun on HK tuotteista kyse. Ohjelmointi kapula must lisäostos.

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1490 : 13.03.12 - klo: 20.36 »
Joo, oon kuullu että toi castlen mamba monsteri ois hyvä, mutta taitaa maksaa suomessa halvimillaan reilusti yli 300€ ja siihen ei budjetti ihan riitä kun pitäis vielä ostaa akutkin. Kerro/kertokaa ihmeessä jos sen combon jostain saa halvalla.

Itse tuli ajettua Summitilla tällä combolla:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10370__Hobby_King_150A_High_performance_Brushless_Car_ESC.html
+
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6678__KD36_74_09XL_1900kv_Brushless_Inrunner.html

sitä ennen MMM combolla.

Jos edullista etsit niin tuo pelittää varmaan hyvin E-Maxxissa myös. Kulkupuolellisesti ei tuo tuntunut MMM kalpenevan. Kestävyydestä ja laadusta voidaan olla sitten montaa mieltä. Omassa käytössä ei moitetta tai vikaa tuolla HK combolla, mutta takuut itse ainakin unohdan kun on HK tuotteista kyse. Ohjelmointi kapula must lisäostos.
Tuo sarja olisi ollut varmasti toimiva, mutta ehdin ostaa jo tämän combon: http://fi.eurorc.com/product/1152/hobbywing-xerun-m1a-combo-18-car-sensorless
Traxxas bandit vxl

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1491 : 17.04.12 - klo: 22.19 »
Löytyi joku viikko sitten miltei käyttämätön harjallinen maxi sellaisella hinnalla ettei voinut kieltäytyä.
Pitää sanoa että hauskuuskerroin on tässä kohdallaan. Itse tykkään kikkailla vähän sellaista mönkimistä välillä ja tuo harjaton on niin tunnokas kaasulle vrt iso harjaton.

Eli kuumeisesti on selattu nettiä ja tarkoituksena olisi tehdä Uber brushched. jos homma etenee hyvin niin fluxi lähtee :)

Onko kukaan tehnyt 775 modia tai Dewalt modia. Lähinnä murheen on mistä sen dewaltin koneen saisi. pariin paikkaan olen jo laittanut kyselyitä.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1492 : 17.04.12 - klo: 23.47 »
Löytyi joku viikko sitten miltei käyttämätön harjallinen maxi sellaisella hinnalla ettei voinut kieltäytyä.
Pitää sanoa että hauskuuskerroin on tässä kohdallaan. Itse tykkään kikkailla vähän sellaista mönkimistä välillä ja tuo harjaton on niin tunnokas kaasulle vrt iso harjaton.

Eli kuumeisesti on selattu nettiä ja tarkoituksena olisi tehdä Uber brushched. jos homma etenee hyvin niin fluxi lähtee :)

Onko kukaan tehnyt 775 modia tai Dewalt modia. Lähinnä murheen on mistä sen dewaltin koneen saisi. pariin paikkaan olen jo laittanut kyselyitä.

Kershaw Designs <- Tuolta sä olet fiksuna poikana varmana kysynytkin?
http://kershawdesigns.com/ siellä on e-maxxiin tuo 700-HO conversion kit.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1493 : 18.04.12 - klo: 00.05 »
No joo olen käynyt tuolla monesti, mutta en hoksannut että myyvät sitä konetta pelkästään  :roll:
Kiitos!

Poissa puistokuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1494 : 18.04.12 - klo: 17.45 »
 Tarttee kyllä olla isompi reikä moottoripukissakin , jotta mahtuu.Itse tilasin juurikin tuon 700ho
konversion ei ihan hirveesti vakuuttanut painoa tuli väärään paikkaan lisää.Devaltia yritin kanssa
metsästää mutta pelkkää moottoria en löytänyt,  nykyään kiinni
harjaton tekniikka, ei edes pysty vertaamaan.

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1495 : 18.04.12 - klo: 19.08 »
Mitä olen selvitellyt, niin 700Ho on melko vastaava 775 titaniin.
kahta konetta en huoli, eli olisi saatava yksi motti keskelle. Silloin painopiste ja paino ehkä jotenkuten kasassa.

Oikeestaan tää on vähän semmoinen kokeilu juttu, kuitenkaan nuo harjalliset ei omaisuuksia maksa.

Tää on näitä vanhan miehen oivalluksia....

Poissa multitubest

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1496 : 29.04.12 - klo: 22.36 »
Mistä sais e maxxii hyvän harjattoman moottorin ja noparin :shocked:.


Ja myös hyvän akun mukaa


Mitä osii vois myös muuttaa emaxix

Poissa TomiR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« Vastaus #1497 : 02.05.12 - klo: 09.19 »
Joo, oon kuullu että toi castlen mamba monsteri ois hyvä, mutta taitaa maksaa suomessa halvimillaan reilusti yli 300€ ja siihen ei budjetti ihan riitä kun pitäis vielä ostaa akutkin. Kerro/kertokaa ihmeessä jos sen combon jostain saa halvalla.

Itse tuli ajettua Summitilla tällä combolla:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10370__Hobby_King_150A_High_performance_Brushless_Car_ESC.html
+
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6678__KD36_74_09XL_1900kv_Brushless_Inrunner.html

sitä ennen MMM combolla.

Jos edullista etsit niin tuo pelittää varmaan hyvin E-Maxxissa myös. Kulkupuolellisesti ei tuo tuntunut MMM kalpenevan. Kestävyydestä ja laadusta voidaan olla sitten montaa mieltä. Omassa käytössä ei moitetta tai vikaa tuolla HK combolla, mutta takuut itse ainakin unohdan kun on HK tuotteista kyse. Ohjelmointi kapula must lisäostos.
Tuo sarja olisi ollut varmasti toimiva, mutta ehdin ostaa jo tämän combon: http://fi.eurorc.com/product/1152/hobbywing-xerun-m1a-combo-18-car-sensorless
Oon ite myös ajatellu ostaa jonkun harjattoman mootori kombon mun E-Maxxiin tuli ite katottuu tätä. Näyttäis anakin toimivan hyvin HPI Bulletis ST/MT:ssä.

http://www.modelsport.co.uk/hpi-flux-shot-4300kv-brushless-motor/rc-car-products/363294
+
http://www.modelsport.co.uk/hpi-flux-reload-v2-waterproof-brushless-esc/rc-car-products/366008

Traxxas Rustler,Hobbywing,Savöks,Gens-Ace,RPM,Proline

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1498 : 02.05.12 - klo: 12.42 »
En suosittele tuota e-maxxiin. E-maxx on paljon raskaampi kun bullet ja tuo combo mitä katselit on 1/10 kokoluokkaan. Ei tule kestämään e-maxxissa.
Vähintään joku 120A nopari ja n.1800-2200kv motti.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa kape

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1499 : 02.05.12 - klo: 13.00 »
http://fi.eurorc.com/product/1151/hobbywing-xerun-m6b-combo-18-car-sensored-blue

tollanen itellä e-maxxissa ja 4s lipoilla meinaa liianki ärhäkkä omiin näppeihin..
traxxas e-revo 1/16, traxxas e-maxx,slash 2wd,e-revo