Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1097547 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1530 : 18.06.12 - klo: 18.34 »
Minkäslaisia 3s ja 2s akkuja porukka on maxxissa käyttäny? Kuvia omista akunkiinnitys virityksistä vois laittaa.
Traxxas bandit vxl

Poissa niinkö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1531 : 20.06.12 - klo: 17.41 »
Siatana ton maxxin kaa nyt hajos jo se alkuperänen iskaritorni :angry:. Ja mcly: en osta enää alkuperäsiä "traxxas" osia, tää poikaa tilaa rpm:mää :tongue:
KTM 125 exc, Traxxas e-maxx, axial scx10 honcho.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1532 : 21.06.12 - klo: 12.00 »
Siatana ton maxxin kaa nyt hajos jo se alkuperänen iskaritorni :angry:. Ja mcly: en osta enää alkuperäsiä "traxxas" osia, tää poikaa tilaa rpm:mää :tongue:
Juuri näin  :evil: Noi vakiohilkkeet ei kestä yhtään kovempaa ajoa.. Maksaahan toki ne RPM:t enemmän mutta iteltä ei ole mennyt noi kertaakaan rikki joten ovat kyllä olleet hintansa väärtti.  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa niinkö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1533 : 24.06.12 - klo: 12.19 »
Siatana ton maxxin kaa nyt hajos jo se alkuperänen iskaritorni :angry:. Ja mcly: en osta enää alkuperäsiä "traxxas" osia, tää poikaa tilaa rpm:mää :tongue:
Juuri näin  :evil: Noi vakiohilkkeet ei kestä yhtään kovempaa ajoa.. Maksaahan toki ne RPM:t enemmän mutta iteltä ei ole mennyt noi kertaakaan rikki joten ovat kyllä olleet hintansa väärtti.  :wink:

No se hinta on pieni tosta kestävyydestä  :laugh:
KTM 125 exc, Traxxas e-maxx, axial scx10 honcho.

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1534 : 24.06.12 - klo: 14.41 »
Siatana ton maxxin kaa nyt hajos jo se alkuperänen iskaritorni :angry:. Ja mcly: en osta enää alkuperäsiä "traxxas" osia, tää poikaa tilaa rpm:mää :tongue:
Juuri näin  :evil: Noi vakiohilkkeet ei kestä yhtään kovempaa ajoa.. Maksaahan toki ne RPM:t enemmän mutta iteltä ei ole mennyt noi kertaakaan rikki joten ovat kyllä olleet hintansa väärtti.  :wink:

No se hinta on pieni tosta kestävyydestä  :laugh:
Niimpä, kunhan pääsis itekki hakemaan ne kaikki osat (mm. RPM iskaritornit eteen ja taakse) hobbypeoplesta. Mutta on niin pienet aukioloajat, että ei meinaa ehtiä.
Traxxas bandit vxl

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1535 : 25.06.12 - klo: 18.45 »
Mitäs eroa näillä kahdella on http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=3927
onko toinen korkeammalle akulle, jos on niin kuinka korkea akku siihen mahtuu?
Traxxas bandit vxl

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1536 : 29.06.12 - klo: 11.40 »
Mitäs eroa näillä kahdella on http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=3927
onko toinen korkeammalle akulle, jos on niin kuinka korkea akku siihen mahtuu?
Noi on eripaksusille akuille.
Muistaakseni toinen pidike on 23mm tai 25mm ja toinen 21mm tai 28mm.
« Viimeksi muokattu: 29.06.12 - klo: 11.44 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1537 : 29.06.12 - klo: 15.17 »
Ok, hyvä tietää. Vois kokeilla löytään noihin 28 sopivia akkuja, niin ei tarvis muokata runkoon omia juttuja.
Traxxas bandit vxl

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1538 : 10.07.12 - klo: 18.52 »
Onko kukaan Maksin omistaja vaihtanu Spool diffejä eteen tai taakse ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1539 : 10.07.12 - klo: 21.57 »
on, sekä eteen että taakse.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1540 : 12.07.12 - klo: 08.21 »
on, sekä eteen että taakse.
Miten on sun mielestä parantanu ajoa tai pitoa ? Eli oliko virhe vaihtaa vai mentiinkö selkeesti parempaan suuntaan ? Itellä nyt tulossa myös 2kpl noita kun selkeesti 95% ajosta on hiekalla tai muulla pehmeellä alustalla  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1541 : 12.07.12 - klo: 10.06 »
no onhan se oikee 4-veto nyt. Ainakin ryöminnässä ero on kuin yöllä ja päivällä. Ja kottero kiipee kuin orava pitkin kiviä ja ojanpenkkoja. Sitten kääntyvyydessä on pieni miinus. auto kyllä kääntyy hiekalla hyvin etenkin kun auttaa kaasulla, mutta kun kaikki kummit sutii niin auto poistuu mutkasta hieman vikuroiden.
Eli mitä pehmeempi alusta sitä parempi, ja asfaltilla ihan hanukasta.

Koitin myös 500k diffiöljyjä ja niilläkään ei oikein saa kunnon pitoja diffiin, kun niitä rattaita on vaan 2 diffissä ja rengas on kuitenkin aika iso halkaisijaltaan.

Jos haluat ajaa "vauhtiajoa" niin sitten esim 500k voisi olla sun valinta, se on kuitenkin melko luistava tässä vehkeessä ja mutkassa käytös on rauhallisempi.

tietty vielä kestävyys juttu, mulla on nyt 775 summitin moottori modi paikallaan ja 2-vaihteinne laatikko kömpimiseen ja ei ole ollu ongelmia kestävyydessä. Omaan käyttöön olen ollut tyytyväinen (wannebe summitti).
Jos harjaton MMM niin löysä diffihän päästää tehot karkuun luistavalle pyörälle, Spooli ei.

Mutta jos sulla spoolit on niin eiköhän se kokeilemalla selviä onko sun juttu.
Tosin oljyjen ja spoolien kanssa pelaaminen on melko ruuvaamisen takana.  :undecided:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1542 : 12.07.12 - klo: 14.05 »
no onhan se oikee 4-veto nyt. Ainakin ryöminnässä ero on kuin yöllä ja päivällä. Ja kottero kiipee kuin orava pitkin kiviä ja ojanpenkkoja. Sitten kääntyvyydessä on pieni miinus. auto kyllä kääntyy hiekalla hyvin etenkin kun auttaa kaasulla, mutta kun kaikki kummit sutii niin auto poistuu mutkasta hieman vikuroiden.
Eli mitä pehmeempi alusta sitä parempi, ja asfaltilla ihan hanukasta.

Koitin myös 500k diffiöljyjä ja niilläkään ei oikein saa kunnon pitoja diffiin, kun niitä rattaita on vaan 2 diffissä ja rengas on kuitenkin aika iso halkaisijaltaan.

Jos haluat ajaa "vauhtiajoa" niin sitten esim 500k voisi olla sun valinta, se on kuitenkin melko luistava tässä vehkeessä ja mutkassa käytös on rauhallisempi.

tietty vielä kestävyys juttu, mulla on nyt 775 summitin moottori modi paikallaan ja 2-vaihteinne laatikko kömpimiseen ja ei ole ollu ongelmia kestävyydessä. Omaan käyttöön olen ollut tyytyväinen (wannebe summitti).
Jos harjaton MMM niin löysä diffihän päästää tehot karkuun luistavalle pyörälle, Spooli ei.

Mutta jos sulla spoolit on niin eiköhän se kokeilemalla selviä onko sun juttu.
Tosin oljyjen ja spoolien kanssa pelaaminen on melko ruuvaamisen takana.  :undecided:

Hyvä tietää.. Viikonloppuna laitan Spoolit eteen ja taakse nyt aluksi ja sitten katon pidänkö spoolit myös edessä  :azn: Enköhän.. Kovaahan tuolla tulee ajettua mutta melkeen aina pehmeessä hiekassa joten siksi varmaan parempi itelle. Itellä tosiaan tuo MMM harjaton combo joten säätämistä on kieltämättä ollut noissa diffeissä. Eikä halua kyllä yhtään tehoja katoavan luistavaan pyörään.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1543 : 12.07.12 - klo: 20.17 »
niin tarkoitin myös että se luistava diffi on huomattavasti armollisempi vetareille yms. kilkkeille kun paha pääsee karkuun tiukassa paikassa toisen renkaan kautta. Mutta toivottavasti kuulemme kokemukset tehokkaamman kombon kanssa.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1544 : 12.07.12 - klo: 22.02 »
niin tarkoitin myös että se luistava diffi on huomattavasti armollisempi vetareille yms. kilkkeille kun paha pääsee karkuun tiukassa paikassa toisen renkaan kautta. Mutta toivottavasti kuulemme kokemukset tehokkaamman kombon kanssa.
Kerron kokemukset heti kun pääsen noita testaamaan. Itellä kiinni Traxxasin cvd vetarit ja kardaanit mutta antaahan nekin periksi joskus. Toivottavasti hyvät kokemukset olis itelläkin tuon combon kanssa. Ainakin on kyllä kovat odotukset saada enemmän tehoa sinne maahan asti noissa ajopaikoissa missä on ihan hienoa hiekkaa ja muutenkin pehmeä alusta.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1545 : 18.07.12 - klo: 17.57 »
Ekat tyypit otettu. Etu Spooli meni muutamaan osaan  :undecided: Eipä ole mitään ihan maailman kestävintä laatua ainakaan noi Traxxaxin omat.. Takana nyt on vielä ehjä ja testaan nyt tiukkoja ölppiä etu diffissä ja takana mennään Spoolilla vielä.. Täytyy kattoo miten se takana kestää ja tehdä sitten johtopäätökset. Ainakaan nyt aluksi kestävyys ei ollut kovin vakuuttavaa harjattomalla tekniikalla. Idea on kyllä loistava  :wink:

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1546 : 19.07.12 - klo: 18.08 »
Nyt testattu eri setuppeja.. Parhaimmaksi näin harjattoman kanssa, että ei molempiin Spoolia. Ainoastaan taakse ja eteen tiukat diffi ölpät. Näin toi kääntösäde ei ole NIIN arsesta kovalla alustalla jos siinä tulee ajettua ja sitten taas pehmeellä alustalla veto menee maahan asti ja perää pystyy heittämään kurvissa niin kuin tarkoitus oli  :azn:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1547 : 23.07.12 - klo: 11.03 »
Se niistä Spooleista. Meni rahat niin kankkulan kaivoon. Yksi tytöistäni ajoi hieman eikä edes tehnyt mitään temppuja ja se takimmainenkin Spooli sano ittensä irti. Spoolit siis eivät ole tarkoitettu harjattomaan settiin ja metalliverareille. Antautuvat AIVAN liian helposti. Nyt siis kyseessä oli Traxxaxin omat Spoolit. Vielä voisi joku kerta koittaa noita Integyn Spooleja mutta joskus myöhemmin. Kerron toki mielipiteeni kun ne saan käsiini. Eli kolme ajoa ja molemmat Spoolit rikki. Sen pituinen se  :shocked:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1548 : 23.07.12 - klo: 21.34 »
ohoh, mitähän materiaalia ne diffit lienee, ei kait minkäänsortin terästä kun noin helposti antautuu.
Ainakin ne mitkä mulla on ovat kuitenkin kohtuullisen paksua mitoitukseltaan.
katselin vaan että paksu niklaus niissä oli päällä, lieneekö sitten jotain kevytmetalli-p*skavalua.

jos lukko kiinnostaa niin sitten kait seuraava vaihtoehto on tunkea sinitarraa koko diffi täyteen.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1549 : 24.07.12 - klo: 07.05 »
ohoh, mitähän materiaalia ne diffit lienee, ei kait minkäänsortin terästä kun noin helposti antautuu.
Ainakin ne mitkä mulla on ovat kuitenkin kohtuullisen paksua mitoitukseltaan.
katselin vaan että paksu niklaus niissä oli päällä, lieneekö sitten jotain kevytmetalli-p*skavalua.

jos lukko kiinnostaa niin sitten kait seuraava vaihtoehto on tunkea sinitarraa koko diffi täyteen.
Tuota itsekin hieman ihmettelin. Ja siis hajosi siitä kiinnityskohdasta mihin vetarit laitetaan. Molemmat meni siis aivan samasta paikasta rikki. Jos muovivetarit olisi ollut niin luulen, että sitten se muovi olisi antautunut tai ainakin tehnyt vetariin mielettömän väljyyden. Itse en siis edes lämännyt kaasua heti kättelyssä pohjaan tai mitään sellaista. Idea edelleen kyllä minusta todella hyvä ja se olisi mitä haluaisin mutta nämä eivät kyllä olleet kestävää tavaraa. En tiedä mistä materiaaleista noi muut valmistajat noita on tehneet. Onko jollain hajua onko ne Integyn samaa materiaalia kuin noi Traxxaxin ? Lienee noi kyllä jotain pvalua.. Kokeilemallahan se selvisi mutta nyt ekan kerran rehellisesti en ollut tyytyväinen Traxxaxin performance osiin mitä mulla on autossa muutenkin kiiini.. Big Boret, vetarit yms..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Hencca999

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1550 : 25.07.12 - klo: 12.01 »
Minkäslaisia 3s ja 2s akkuja porukka on maxxissa käyttäny? Kuvia omista akunkiinnitys virityksistä vois laittaa.

Itsellekin tulossa sama peli vakio NiMH-akuilla. Eli mitä LiPoja suositellaan?
Traxxas E-Maxx

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1551 : 25.07.12 - klo: 12.29 »
Minkäslaisia 3s ja 2s akkuja porukka on maxxissa käyttäny? Kuvia omista akunkiinnitys virityksistä vois laittaa.

Itsellekin tulossa sama peli vakio NiMH-akuilla. Eli mitä LiPoja suositellaan?
Ite ajattelin hommata tälläset : http://fi.eurorc.com/product/2336/gens-ace-5000mah-111v-40c-3s1p-hard-case-lipo-battery-pack
Traxxas bandit vxl

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1552 : 26.07.12 - klo: 15.44 »
Se niistä Spooleista. Meni rahat niin kankkulan kaivoon. Yksi tytöistäni ajoi hieman eikä edes tehnyt mitään temppuja ja se takimmainenkin Spooli sano ittensä irti. Spoolit siis eivät ole tarkoitettu harjattomaan settiin ja metalliverareille. Antautuvat AIVAN liian helposti. Nyt siis kyseessä oli Traxxaxin omat Spoolit. Vielä voisi joku kerta koittaa noita Integyn Spooleja mutta joskus myöhemmin. Kerron toki mielipiteeni kun ne saan käsiini. Eli kolme ajoa ja molemmat Spoolit rikki. Sen pituinen se  :shocked:
Hajosko samallalailla kuin mulla? http://rc10.fi/index.php?topic=4871.msg247640#msg247640

Ei noita spooleja kannata laittaa jos koneessa on tehoa, ei ne kestä. Mielummin aludiffit ja tosijämyt oilit sisään niin antaa josta periksi.

Poissa Hencca999

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1553 : 27.07.12 - klo: 13.41 »
Minkäslaisia 3s ja 2s akkuja porukka on maxxissa käyttäny? Kuvia omista akunkiinnitys virityksistä vois laittaa.

Itsellekin tulossa sama peli vakio NiMH-akuilla. Eli mitä LiPoja suositellaan?
Ite ajattelin hommata tälläset : http://fi.eurorc.com/product/2336/gens-ace-5000mah-111v-40c-3s1p-hard-case-lipo-battery-pack

Aloittelija tässä taas kyselee tyhmiä. Eli voiko 3s LiPot laittaa suoraan, eli kestääkö EVX-2 ja koneet 11.1V jännitteen? Vai kannattaako satsata isompiin 2S 7.4V akkuihin.

Suositellaanko erillistä LiPo cutoffia vai hoitaako tuo EVX-2 sen suoraan?

Thänks
Traxxas E-Maxx

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1554 : 27.07.12 - klo: 14.04 »
EVX-2 kestää 11.1v jännitteen eli 3s lipot jos laitat rinnan niin onnistuu. Sarjaan jos kytket 2kpl 3s lipoja niin jännite on 22.2v ja sitä ei kestä. Osta kaksi kunnon 2s lipoa jos vaki sähköillä ajat niin pelittää.
Ja vanhemmissa EVX-2 nopareissa ei ole lipo cutoffia mutta uusimmissa on.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1555 : 29.07.12 - klo: 12.47 »
Se niistä Spooleista. Meni rahat niin kankkulan kaivoon. Yksi tytöistäni ajoi hieman eikä edes tehnyt mitään temppuja ja se takimmainenkin Spooli sano ittensä irti. Spoolit siis eivät ole tarkoitettu harjattomaan settiin ja metalliverareille. Antautuvat AIVAN liian helposti. Nyt siis kyseessä oli Traxxaxin omat Spoolit. Vielä voisi joku kerta koittaa noita Integyn Spooleja mutta joskus myöhemmin. Kerron toki mielipiteeni kun ne saan käsiini. Eli kolme ajoa ja molemmat Spoolit rikki. Sen pituinen se  :shocked:
Hajosko samallalailla kuin mulla? http://rc10.fi/index.php?topic=4871.msg247640#msg247640

Ei noita spooleja kannata laittaa jos koneessa on tehoa, ei ne kestä. Mielummin aludiffit ja tosijämyt oilit sisään niin antaa josta periksi.
Meni juurikin noin ja edestä ja takaa eikä ollut ruosteen ruostetta missään. Enkä lämännyt kertaakaan paikaltaan liipasinta pohjaan. 2 eri ajokertaa mutta kun ei ehtinyt ajaa montaa minuuttia per kerta niin voisi puhua yhdestä ajokerrasta  :grin: Testaan vielä ehkä noita Integyn Spooleja jos joskus saavat niitä kauppaan mutta en löisi niiden varaan  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa niinkö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1556 : 30.07.12 - klo: 09.57 »
Mistä e-maxx juipit tilaa omat rpm osat. Tiedän että eiro rc:ellä on niitä mutta kaikki on loppu varastosta. Terveisin epätoivoinen  :undecided:
KTM 125 exc, Traxxas e-maxx, axial scx10 honcho.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1557 : 30.07.12 - klo: 12.50 »
Mistä e-maxx juipit tilaa omat rpm osat. Tiedän että eiro rc:ellä on niitä mutta kaikki on loppu varastosta. Terveisin epätoivoinen  :undecided:
Towerhobbies.. ja jos ei ulkolaisista viitti tilata niin Hobbypeople myy toimitusmyyntinä. Toki heillä on omat kulunsa  :azn:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1558 : 30.07.12 - klo: 13.04 »
Towerhobbiesissa toimitus aika vissiin 7-14pv ellei maksa pirusti lisää että tulee vissii 5pv sisäll tms..? Kunhan kerroin jos jollai tulee mielee kysyä.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1559 : 30.07.12 - klo: 20.47 »
-rc-sabe
-hobbylinna ( jotain traxxas osaa sielläkin)
-amainhobbies
-liquidrc
-rcmart
-tietty towerhobbies kuten mainittiin.

jos ei jostain noista heru perusosat traxxasin vermeisiin niin jo on kumma.
Sabe ja hobbis voi olla myös yllättävän edullisia + nopea tomitus ja suomiliikkeitä.