Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1097526 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3810 : 23.03.14 - klo: 11.34 »
Ruuvilukitetta vaan väliin niin eiköhän ala pysymään kiinni. :smiley:
Eikös se pidätinruuvi mene siitä HEX:n sivusta sisään?

Huomasitko muuten ajettavuudessa mitään muutosta kun nyt renkaissa on hiukan enemmän massaa?
Kuinka paljon yleensäkkin on renkaiden kumiseoksella merkitystä kun kurvaillaan hiekalla?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3811 : 23.03.14 - klo: 11.55 »
Juurikin tuollainen HEX kiinnitys.. ruuvilukitetta siis  :wink:

Tehoa on siinä mielessä todella paljon että nopeudessa tai kiihtyvyydessä en sillee huomannut mutta paljon vakaampi toi on ajaa.. Lähinnä painon mutta myös ton kovan kumiseoksen takia. Ei mene pitsoiksi kyllä oikein millään. Toki sisä inserttikin vaikuttaa mutta se ehkä suurimpana hyötynä verrattuna vanhoihin renkaisiin   :smiley:

Vanhoilla renkailla siis se loppu liipasimen veto aiheutti järjettömän tärinän ja epävakauden kun renkaat oli suht kevyet.. nyt siis parempi  :smiley:

Muutenkaan siis en ikinä sillee lataa suorilta liipasinta pohjaan koska siinä ei hirveästi järkeä ole joka saattaa auttaa tuohon kestävyyteen..  :laugh: Suorilta bäkkärit on vähän jo nyypää joten tehdään ne voltit mielummin isosta hyppyristä  :wink: Kovaa siis silti ajellaan  :grin:
« Viimeksi muokattu: 23.03.14 - klo: 12.01 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3812 : 23.03.14 - klo: 15.03 »
Hyvä kestotesti ainakin osille kun ihan kylmiltään joutuu asfaltille :laugh: Hyvä jos kaikki toimi sulla niin kuin pitää. Itse otin noiden diffien kanssa ekan akullisen vähän rauhallisemmin, että osat asettuisivat kohdilleen. Hyvin ainakin ovat kestäneet. Huomasin talvella sen, että nyt kun auto kestää eikä sitä tarvitse jatkuvasti availla, jää kyllä paikkojen tarkastukset aika vähälle. Kun lumet lähti, tein autolle täydellisen huollon. Moni ruuvi oli löystynyt (yksi hävinnyt) ja yksi tukivarsikin oli murteella. Nyt on kaikki korjattu ja toivottavasti tämäkin kesä mennään yhtä pienillä ongelmilla. Nyt vaan kun kelit kuivuisi, niin pääsisi aloittamaan kesäkauden :cool:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3813 : 23.03.14 - klo: 16.00 »
R/C95: Rutisiko sulla tai ahistiko noi FLMt sulla niin kuin STruckilla kävi ? Itellä noi meinaa rullas niin saakelin hyvin eikä klapannut mistään joten sen takia hieman uskalsikin kaasutella  :azn:

Se mitä tietty olis käynyt TRXn CVAn kanssa niin kierot ne olis jo nyt  :smiley: Ja siis se mikä oli mukava huomata niin noi TRXn kupit kesti kyllä hyvin.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3814 : 23.03.14 - klo: 16.01 »
Kesä kausi avattu!! :wink: Mukavasti se lähtee hiekkatiellä keulimaan kun 6s akulla painaa laakista kaasun pohjaan :wink: En taaskaan saanut akkuja ajettua loppuu, tällä kertaa auto ei levinnyt mutta kun alkoi per*ele vettä satamaan.

Vähän jäi viemäri tukkoon kun tuli Maxxista niin paljon p*skaa :grin:
« Viimeksi muokattu: 23.03.14 - klo: 16.06 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3815 : 23.03.14 - klo: 16.18 »
Kyllä mullakin rullasi todella sulavasti, mutta varmuuden vuoksi tein "sisäänajon" kun ketutti niitten traxxasin omien diffien poksahdukset. Ei osannut alkuun luottaa että kestää :laugh: Täällä on koko päivän satanut, joten ajelemaan ei ole päässyt. Toisaalta maxxi ei ihan kunnossakaan ole vielä. Kerran tein sen virheen, että menin märällä montulle ajamaan ja  toista kertaa en halua sellaista sotkua putsata. Kauhulla muistelin kun näin nuo s.heinosen kuvat :laugh:

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3816 : 23.03.14 - klo: 22.49 »
Vähän jäi viemäri tukkoon kun tuli Maxxista niin paljon p*skaa :grin:

Niinpä niin, se 6S akkujen kokeilu oli sulle selvästi vaan liikaa. Köntsät sulle housuun tuli.. :grin:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3817 : 23.03.14 - klo: 23.23 »
Vähän jäi viemäri tukkoon kun tuli Maxxista niin paljon p*skaa :grin:

Niinpä niin, se 6S akkujen kokeilu oli sulle selvästi vaan liikaa. Köntsät sulle housuun tuli.. :grin:

Näinhän siinä tais käydä :roll: ei siis 8s akkuja mulle, kun 6skin on jo liikaa :evil:
Kyllä noi mipit kestää, myös ne ohuemmat!! Kehutaan niin kauan kuin kestää, haukutaan jos hajoaa :grin:

Mcly: se on TRX CVD ei TRX CVA Tai ainakin noi aimissa olevat on Traxxas CVDt, en sitten tiiä missä myydään Traxxasin CVA vetareita :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3818 : 24.03.14 - klo: 00.11 »
Jotkut valmistajat sanoo CVD ja jotkut CVA. Se on ihan miten he haluavat sen ilmoittaa. Se on joko Constant Velocity Driveshaft tai Constant Velocity Axle :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3819 : 24.03.14 - klo: 06.24 »
Jos ihan totta puhutaan noista CVDstä tai CVAsta on se, että MIP on ominut tuon CVD käsitteen eikä kukaan muu valmistaja saisi sitä käyttää  :wink: Se mitä sitten myyjä ilmoittaa myynti ilmoituksessa on eri asia. Tästä on jonkun verran juttua netissäkin. Eli jonkun näköinen nimi omistus kyseessä (Trademark)  :azn: Näin itse muistelen kun aikoinani käsitteitä ihmettelin mutta voin yrittää ettii..

Muokkaus ja lainaus..

"CVA's exist because CVD is an MIP trademark. There is no difference between the way they operate/drive. "

Ja jos väännetään siis vielä pilkkua herra heinonen niin Traxxasin metalliset vetarit ovat Traxxasin mukaan

5151R Driveshafts, center E-Maxx
5451R Driveshafts, Revo/Maxx (steel constant-velocity)

eli KAUKANA CVA:stakin  :tongue: Eli taitaa mun autossa olla ainoot CVDt tässä porukassa :police:
« Viimeksi muokattu: 24.03.14 - klo: 09.01 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3820 : 24.03.14 - klo: 09.46 »
Ja vitut :evil: mulla on takana MIPin vetarit tosin ovat ne teleskoopit ja molemmat nivelet universaleja. Mutta taitavat siitä huolimatta olla CVDt.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3821 : 24.03.14 - klo: 10.55 »
Ja heinonenko sai myytyä vara Maxxinsa ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3822 : 24.03.14 - klo: 12.32 »
Joo, näin valitettavasti pääsi käymään :wink:
En tiiä pitäiskö tuo toinenkin Maxxi myydä ja kokeilla Savagea välillä. Mutta Summittiin lähtee kyllä nyt Integyn telat tilaukseen Amainista..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3823 : 24.03.14 - klo: 14.42 »
Vihdoinkin ostat ne telat!  :azn:
Itse ostin juuri uudet renkaat kuvia myöhemmin :wink:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3824 : 24.03.14 - klo: 17.17 »
Helou Emaxx nerot...

Nyt ku se ohjaus leipo sitte viimein viimistä servoo myöten, ni ajatuksii vähä päivittää sitä johonki suuntaa...?

Olisko tästä setistä hyvä lähtee ehkä?

http://www.asiatees.com/display?Traxxas-E-Maxx-2-Parts-Hop-Ups-Upgrades&brand=Traxxas&model=E-Maxx%202&id=34822&pid=1

Toho vaa nylonien tilalle oikeet laakerit?

Ja tämmönen lisäks

http://www.asiatees.com/display?Traxxas-E-Maxx-2-Parts-Hop-Ups-Upgrades&brand=Traxxas&model=E-Maxx%202&id=59726&pid=1

Kaks huonompaa vai yks vähä parempi?

« Viimeksi muokattu: 24.03.14 - klo: 17.23 kirjoittanut Cjaik »
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3825 : 24.03.14 - klo: 17.54 »
Helou Emaxx nerot...

Nyt ku se ohjaus leipo sitte viimein viimistä servoo myöten, ni ajatuksii vähä päivittää sitä johonki suuntaa...?

Olisko tästä setistä hyvä lähtee ehkä?

http://www.asiatees.com/display?Traxxas-E-Maxx-2-Parts-Hop-Ups-Upgrades&brand=Traxxas&model=E-Maxx%202&id=34822&pid=1

Toho vaa nylonien tilalle oikeet laakerit?

Itsellä on tuo sama steering setti punaisena.. ihan hyvin toiminut ja tuskin hajoaa vaikka merkkinä onkin GPM... Tosin miinuksena että vähän joudut kikkailee prikoilla että saat turhia väljiä pois ja osat pyörimään :D Mutta tällä hetkellä todella vähän väljää/klappia.  :azn:

Laakereista että osta tämä setti http://www.asiatees.com/display?Traxxas-E-Maxx-Parts-Hop-Ups&brand=Traxxas&model=E-Maxx&id=42344 Siinä tulee mm nuo pikku laakerit ja ''kaikki'' muut. Itsellä oli kai vähän extraakin koska semmoisia kokoja jotka ei kyllä mihinkään ole sopinut, ellei sitten jossain gearboxin sisällä ole oudon kokonen laakeri en tiedä..
Ei ole yksikään laakeri hajonnut vaikka on niitä käytettykin! :)


Ja tämmönen lisäks

http://www.asiatees.com/display?Traxxas-E-Maxx-2-Parts-Hop-Ups-Upgrades&brand=Traxxas&model=E-Maxx%202&id=59726&pid=1

Kaks huonompaa vai yks vähä parempi?
Servosta en tiedä. Itse olen käyttänyt 14euron power HD:n 16-18kg servo joka on vähän hidas vaihtamaan äkillisiä suunnanvaihtoja jos rattia hakkaa edestakas nopeasti, mutta todella hyvin toiminut 14 euron servoksi! 2Kpl niitä E-maxxissa ja kyllä toimii. Tuli ostettua Savöxin 30kg tohon C-Maxx projektiin..
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3826 : 24.03.14 - klo: 18.12 »
Mulla laakerit vähä erinlaisii ku on nuo alumiini diffi kupit ni joutu niitä vähä sorvaa ja tilaa spessu kokosii laakerei ni ei tuollasta settii juur tarvi :)

mitä tarkotat sillä väljyyden kans kikkailulla?
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3827 : 24.03.14 - klo: 21.47 »
Prikat joka väliin... Itsellä ainakin oli välttämätöntä laittaa että ei ole jäätävät klapit...
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3828 : 25.03.14 - klo: 07.53 »
En ihan kättelyssä tuomitse noita GPMn kamoja kun eivät ole hinnalla pilattuja ja ovat kyllä tarkasti tehty. Cränkistä ei ole kokemusta STruckin tapaanmutta chassie braceista on.. Oma ajotyyli oli varmasti noiden bracejen kohtaloksi kun napsahtivat jo tokasta hypystä molemmat.. Vaikka alas tultiin ihan oikeassa asennossa, mitä nyt vähän korkealta kuitenkin.. Eli todella heppoista materiaalia. Eli sen puolesta voi varmaan väljistyä entisestään jos ei sitä alussa ole.

Tohon servoon sen verran, että ainakin specsit näyttää olevan ihan ok. Ehkä aavistuksen voimaton mutta liikkeessä varmasti renkaatkin kääntyvät, mikä lienee pääasia  :wink:

Mutta jos summaa tämän ja mietin mitä itse tekisin tuossa tilanteessa olisi se varmasti tämä. Ostaisin muovisen bellcrankin (suomen hinta 8,50€, joka musta sekin on suht vähän) ja laittaisin laakerit muovi prikkojen tilalle.

Sitten kun kuitenkin haluaisin voimaa isojen renkaiden kääntämiselle mitkä sullakin nykyään on niin noita servoja tarvisin 2kpl, joka tekeekin jo veroineen noin 76€. Ja Suomestakin saa tuolla hinnalla jo Savöx SC-1256TGn joka on jo todella laadukas ja vääntää sen 20kg heittämällä  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3829 : 25.03.14 - klo: 19.14 »
Jaahas jaahas... :)

Tarviikos tuo servo jo semmosen ihme konkan vai mikä se ny ees onkaa ni johonki väliin jo?
Ja yks varmaa tuommonen riittää?
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3830 : 25.03.14 - klo: 19.42 »
Jaahas jaahas... :)

Tarviikos tuo servo jo semmosen ihme konkan vai mikä se ny ees onkaa ni johonki väliin jo?
Ja yks varmaa tuommonen riittää?
Luultavasti tarvitsee vastarin johonkin kanavaan tuollaisen konkan. Suomessa 5.90e.

Mutta siis sun pitää toki eka päättää että haluatko ylipäätään saada ne renkulat kääntymään seisaaltaan vai riittääkö että kääntyvät kunnolla vasta liikkeessä  :azn: Ei siinäkään mitään huonoa ole koska ei se auto paikaltaan kuitenkaan käänny  :grin: Ja jos se riittää.. riittää sulle varmasti myös sun linkkaama servokin.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3831 : 25.03.14 - klo: 20.49 »
Nonnii.. posti toi laakereita carriereihin ynnä muuta kivaa. Vielä yksi tilaus niin pääsee kokoamaan..
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3832 : 25.03.14 - klo: 20.51 »
Moottori tuli tänään. Aika mötikkähän se on. Castlen 2200kv näyttää aika pieneltä tuohon verrattuna! :cool:

Pari fotoa autossa kiinni:




Ainoa modaus mitä jouduin tekemään oli suurentaa moottoripukin reiät 4mm pultille sopivaksi. Pinjonina on tällä hetkellä 28 hampainen, mutta netistä luettuna se on melko pieni ja 31 alkais vasta olemaan lähempänä totuutta. Nyt alkaa auto olla kesää varten kunnossa. Jos huomenna saisi testattua miten auto liikkuu, kun tänään se ei onnistunut työkiireiden takia. Loppuun kuva mun uudistuneesta e-maxxista ja sori mcly että apinoin sun viime kesän värin. On se metallisininen tohon koriin vaan niin hieno :tongue:


Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3833 : 25.03.14 - klo: 20.58 »
R/C95: Ristus että on hieno kori  :wink: Toi väri vaan sopii.. ei sille mitään voi  :cool: Ja toi moottori sopi muuten tohon samaan pukkiin mitä mullakin on kunhan ne moottorin kiinnitys reiät poras isommiksi ?

Ja digaan kyl jotenki noistakin renkaista..

Himis: Kausi lähestyy jo uhkaavasti joten hurry up  :cheesy: Hyvältä kyllä näyttää  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3834 : 25.03.14 - klo: 21.15 »
Meni kiinni pelkällä ruuvin reikien suurentamisella, mutta hioin moottorin kohdalta myös sen pykälän tasaiseksi, mikä on vaihteiston kuorten saumassa. Vähän ahdisti asettaa meshi sopivaksi ilman hiontaa noin "pienellä" pinjonilla. Todella ärsyttävä oli suurentaa se ura, koska tarvitsi tosi hiljaa porata, ettei terä mennyt sinne uraan. Akkuporakoneella koitin aluksi, mutta totesin että pylväsporakoneessa menee helpommin. Kun sai yhdestä kohtaa läpi, niin sen jälkeen oli helppo liu'uttaa koko ura läpi terän sivua pitkin.

Mäkin tykkään noista mashereista ja toivottavasti toimii yhtä hyvin kuin miltä ne näyttää :wink: Raportoippa himis noitten isompien iskarien toiminnasta tänne kun pääset testaamaan. Muakin on alkanut houkuttaa noi Losin akselit (lähinnä hinnan takia :tongue:) ja rpm carriereihin ne saa kiinni melko pienillä modauksilla.
« Viimeksi muokattu: 25.03.14 - klo: 21.19 kirjoittanut R/C95 »

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3835 : 25.03.14 - klo: 23.07 »
Jos minä joskus tuon koneen ostan niin p*skat aleta mitään uria suurentelee, leikataan kokonaan uus pukki ja vielä järeempi :evil:

R/C95: Ura kuitenkin tarpeeksi pitkä että mahtuu 31T pinjoni kiinni?
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3836 : 25.03.14 - klo: 23.20 »
C-Maxxi uusilla renkailla öljysataman lähistöllä. Oli aika hyvät ja isot maastot crawlailu ajeluun yms.
Renkaat kyllä toimii hyvin ja pitoa löytyy, kyseessä siis Prolinen Moab XL renkaat Axialin beadlocki vanteilla.




Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3837 : 25.03.14 - klo: 23.28 »
Ostit siis foorumilta pois ne Moabit? Ite meinasin eka ostaa ne kun eivät olleet edes pahan hintaiset mutta itellä niitä 7kpl, joten eiköhän ne riitä yhteen autoon :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3838 : 25.03.14 - klo: 23.35 »
Ostit siis foorumilta pois ne Moabit? Ite meinasin eka ostaa ne kun eivät olleet edes pahan hintaiset mutta itellä niitä 7kpl, joten eiköhän ne riitä yhteen autoon :grin:
Ostin joo.. Joo luulisin että 7 kpl riittäisi, on varaa tehdä 6 renkainen e maxxi modi ja jää vielä yksi vara rengaskin! :wink:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3839 : 25.03.14 - klo: 23.41 »
Jos minä joskus tuon koneen ostan niin p*skat aleta mitään uria suurentelee, leikataan kokonaan uus pukki ja vielä järeempi :evil:

R/C95: Ura kuitenkin tarpeeksi pitkä että mahtuu 31T pinjoni kiinni?

Kyllä siihen sen verran väliä jäi, että mahtuisi paikalleen. Halusin sun pukin siks, että siinä oli tarpeeksi säätövaraa ja se kestää muokkaamista. Yllätyin oikein, että alumiini voi olla näinkin kovaa :laugh: Jos vakiopukkiin olis suurentanut reikiä ja pidentänyt sitä uraa, ei varmaan olisi tollasen koneen painoa kestänyt. Retkahtihan ne joillain jo pienemmilläkin...

C-Maxxilla on näemmä joku lentävä kaverikin ollut mukana :tongue: