:shock:
Oletko kenties katkera kun huomasit olevasi väärässä tuosta liposäkin pakollisuudesta vai mistä kenkä puristaa?
Viesteissäni on huomattavasti enemmän tarpeellisuutta kuin esimerkiksi sinun "nimenomaan" viestissäsi.
Jos esitän kysymyksen ja siihen vastataan ohi itse sen pointin niin kysyn saman asian uudelleen hieman erilailla muotoillen jos edellinen kysymys oli jotenkin huonosti muotoiltu kun ei siihen vastausta tullut.
Mielestäsi 10e säkki ei ole kynnyskysymys...
Mielipiteesi joka ei silti kerro sitä että joillekin se voi olla.
Turha paikka tinkiä kylläkin ja siitä olen samaa mieltä.
Teillä ei tarvinnut ekan kerran jälkeen lipo säkistä muistutella...
Okei...
Tiedät varmasti että teidän kerholla tuota porukkaa on huomattavasti vähemmän kuin täällä edes yhden illan aikana.
Kyllä on moni henkilö täälläkin säkkejen käyttöä suositellut... mutta silti se ei ole mennyt porukalle ITSESTÄÄNSELVYYDEKSI...
Eikä niiden määrä ole lisääntynyt edes maininnan arvoisesti.
Viimekisoissa säkkejä oli myynnissä ja lähes jokainen säkeistä meni ekan tunnin aikana.
Tiedän tähänkin yhtenä tekijänä olleen nimenomaan keskustelun joka alkoi juuri ennen kyseisiä kisoja.
Ja muutamien ostavien suusta kuului samat kommentit... "on pitäny hommata, mutta ei vaan koskaan muista, ja sit kun muistaa niin ei niitä ole... nyt muisti kun näki foorumilla keskustelun"
Eli täysin tarpeeton ja turha koko keskustelu ja varsinkin minun kommentointi
Poistanko koko aiheen sitten samantien ja jäädään seurailemaan paljonko niitä liposäkkejä alkaa radalla ilmestymään ihan itsestään, kun se on kertä täysin itsestäänselvää
Ps: Muokataanpas otsikko siihen mistä keskustelu oikeasti on.