0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Se ei oikeilla autoila oikein mene tuolla tavalla "sivuttain" mitä noilla 1:10 autoilla, missä on jotain putkea tms renkaiden päällä. 1:1 autoilla näyttää olevan enemmän kontrollia luisuun, koska heti kun kaasu höllätään, alkaa renkaat taas ottamaan kiinni -> kitkaa enemmän ja auto oikenee...
Lainaus käyttäjältä: "CueBall"Se ei oikeilla autoila oikein mene tuolla tavalla "sivuttain" mitä noilla 1:10 autoilla, missä on jotain putkea tms renkaiden päällä. 1:1 autoilla näyttää olevan enemmän kontrollia luisuun, koska heti kun kaasu höllätään, alkaa renkaat taas ottamaan kiinni -> kitkaa enemmän ja auto oikenee...Osaltaan tuo käyttäytymisero varmaan johtuu myös siitä että yleensä 1:1 drifterit on takavetosia, 1:10 autot nelivetosia. Takavetosen rc:n vienti noin pitkissä luisuissa ilman "perstuntumaa" autoon vaatisi melkoista haukankatsetta ja salamarefleksejä.
Kertokaas omasta mielestänne tuollaiseen driftaukseen soveltuva auto, ...
onko kenelläkään kokemusta yokomon "Drift" autostalisää kuvia sivulla http://www.yokomousa.com
Tuo on ilmeisesti normaali Yokomon touring-pirssi missä on vain ne drifting-renkaat ja -koppa. Ei kait tuossa muuta erikoista ole? Kertokaa viisaammat...
Lainaus käyttäjältä: "CueBall"Kertokaas omasta mielestänne tuollaiseen driftaukseen soveltuva auto, ...Kannattaa ehkä koittaa kattella tuolta http://www.rcdrift.com :ista ja sieltä löytyvästä foorumista.Tässä vielä mallia kuinka isot pojat leikkii isoilla "leikki"autoillahttp://wicked.fissionhost.com/driftworks3.wmv
Löin putkea biggyn vanhojen gummien päälle ja driftaus onnistu vähän turhankin hyvin ^^. Välillä tuli ihan komeitakin luisuja, mutta vähän turhan montakertaa auto vaan spinnas. Pienellä harjoittelulla tuokin vois sujua ;).
Onko HPI sprint hyvä driftaukseen tai traxxas 4-tec?Saakohan tommosella perus moottorilla hyvin driftattua?