Kirjoittaja Aihe: RB One Suomessa  (Luettu 45712 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #60 : 17.03.11 - klo: 07.59 »
Miten musta tuntuu siltä että tossa on paljon ajettu pohjalevy joka alkaa olla viittävaille vainaa? Joko mulla muisti pettää tai sitten olen heikko jätkä, mutta ei mun ex patterikasissa runko noin paljoa fleksannut vaikka miten taivutteli.
Kylätason RC-kuski.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #61 : 17.03.11 - klo: 08.03 »
Tottakai se rupee fleksaa käytössä sehän on selvä. Kuinka nopeesti ja paljon riippuu pohjalevystä ja rakenteesta. Se vaan että missä kohtaa ne lakut alkaa kuluu. Kun pohjalevy on uusi vai sitten vasta kun pohjalevyllä on ajettu ja se alkaa fleksaa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #62 : 17.03.11 - klo: 08.27 »
Ehkä toi fleksaaminen voi jossain muodossa vaikuttaa laakereiden kulumiseen mutta se ei poista sitä tosiasiaa että käytössä ollut systeemi oli täysin apulanta ja laakereita joutuu vaihtamaan määräajoin. On olemassa syy ja seuraus, syy on huono suunnittelu/toteutus ja seuraus on lyhyt kestoikä. Se minkä verran fleksaamiset edesauttaa laakereiden kulumiseen, on aika merkityksetöntä kun perus konstruktio on vituraturallaan.
Kylätason RC-kuski.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #63 : 17.03.11 - klo: 08.34 »
No eiks toi oo jo sanottu noin about 100 kertaa. Mutta on tässä muitakin vaikutteita ilmeisesti.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #64 : 17.03.11 - klo: 08.41 »
Kun tässä keskitytään näköjänsä tuohon Xray:n laakeriratkaisuun, niin ihmettelen miten kaikilla on laakerit porsineet, kun mulla on paikallaan vielä alkuperäiset laakerit ja ehjänä.

Ajoin siis tuolla autolla viime kesänä kaikki SM-kisat ja jonkin verran treeniäkin, enkä laakereita kertaakaan ole vaihtanut. Ei se ratkaisu mikään paras mahdollinen ole, mutta näköjään nekin voi kestää.
Flying Calacucco

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #65 : 17.03.11 - klo: 08.55 »
Mielenkiintoista. Mites tuo nyt on mahdollista? Hmm.. olen saanut kuvan mm. Rempan lausunnoista että ratkaisu on täysin p*ska eikä kestä mitään (hyvä jos tankillisen). Näköjään kannattaa keskittyä vain omaan tekemiseen ja katsoa miten käy.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #66 : 17.03.11 - klo: 09.03 »
Näköjään kannattaa keskittyä vain omaan tekemiseen ja katsoa miten käy.

Kannatan tätä menetelmää. Kerro sitten keväämmällä kun olet päässyt hieman ajamaan auton kanssa miten on laakerien keston kanssa ja muutenkin miten auto toimii ajossa :wink:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #67 : 17.03.11 - klo: 09.19 »
Kun tässä keskitytään näköjänsä tuohon Xray:n laakeriratkaisuun, niin ihmettelen miten kaikilla on laakerit porsineet, kun mulla on paikallaan vielä alkuperäiset laakerit ja ehjänä.

Ajoin siis tuolla autolla viime kesänä kaikki SM-kisat ja jonkin verran treeniäkin, enkä laakereita kertaakaan ole vaihtanut. Ei se ratkaisu mikään paras mahdollinen ole, mutta näköjään nekin voi kestää.

Nyt kyllä huijaat :grin:

Etkö vaihtanut tai huoltanut sadekisojenkaan jälkeen?

Huoltaminen toki auttaa, jos jaksaa joka gallonen jälkeen ottaa molemmat päät auki, putsata ja rasvata.

Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #68 : 17.03.11 - klo: 09.54 »
Mika on löytäny jostain videon missä pohjalevy on totaalisen loppuun ajettu.

Vaikka mulla on ollut aivan entinen pohja mikä oli jo pakko vaihtaa, ei se fleksannut noin.

Ja kun se täysin sama laakerijuttu on heti uudesta lähtien.


Pakko sanoa että he jotka tuota laakeriasiaa sanovat totaalisen kuraksi jne jne millälie sanonnoilla niin ovat jokseenkin katkeroituneita tapauksia.
Jos laakerit ovat paukkuneet jo tankin tai kahden aikana niin vika löytyy ikäväkyllä sieltä peilistä.

Vai miten ihmeessä selitetään se että näillä systeemeillä jopa minä olen ajanut gallonan verran????
Kyllähän minäkin niitä laakereita pätkin vinon pinon diffibokseineen päivineen, mutta pakko se vaan on myöntää että ihan itse olen siihen syypää joka kerta ollut.

Mut edelleen ihmetyttää että miksi näitä autoja vertaillaan keskenään???
RB laakeriratkasu kestää saman minkä reiskassakin... Eli parhaimmillaan päästään sinne gallonaan kovaa ajoa ilman huoltamista.
Kumisuojalla pääseekin jo sitten paljon pidemmälle.
Harmi kun oma testi jäi niin lyhyeksi tuosta asiasta ettei päässyt katsomaan mihin asti sillä virityksellä menee.
No josko kesällä sitten näkis.

Mut edelleen... RB on RTR auto.
Ei suunnattu siis suoraan kovimpaan mahdolliseen kisaamiseen.
Eikä siis ole ajateltukaan että tätä autoa hankkisi kisakuskit ja sillä kiskottaisiin viimeisiä sadasosia irti.
Eli todellakin uskon että RB:ssä kestää paljon pidempään juuri suojaksen ja varmasti rauhallisemman ajelun takia.

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #69 : 17.03.11 - klo: 12.40 »
Vai katkeroituneita :grin:
Täällä ei ilmeisesti saa puhua asioista niinkun ne oikeasti ovat..ja mulla ei ole ikinä edes ollut tommosta reiskaa,sivusta vaan seurannut kun kaveri vaihtelee lakuja vähän väliä :azn:
Kyllä mun mielestä laakerit sais kestää enemmän kuin sen vajaan gallonan,kun eivät ole ihan helpot vaihtaakaan.
Ihan mielenkiintoista nähdä miten tuossa RB:ssä kestävät,ihan mielenkiintoisen oloinen kampe kuitenkin hintaansa nähden.
RB:n moottoreista kun ei ole kuin hyviä kokemuksia.
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #70 : 17.03.11 - klo: 14.09 »
No olenko mä sanonut että ei saa keskustella???
En

Kyllähän niitä on vaihdeltu tuskastuttavan moneen kertaan... Ei sitä käy kieltäminen.

Mutta onko se nyt sitten ollut niin iso ongelma ennen kisaa vaihtaa uudet laakerit kyseisiin kohtiin???

On jos laiskotuttaa.

Ja kun kyseisellä autolla ja täysin samalla laakerisysteemillä on voitettu suomenmestaruus sekä kisoja ympäri maailman ties mitä kaikkea niin eihän se nyt ihan totaalisen susi (ym kirosanoilla sävytetyt sanat) ole.

Toimihan se... tottakai parempikin olisi saanut olla... ja niinhän se nyt uudessa taas onkin.


Eli koska en kyseistä systeemiä totaalisen käyttökelvottomaksi luokittele niin huomaatteko... olen jopa puolustelemassa tätä RB autoa sitävastoin kun moni toteaa että ei se muka reiskassakaan kestänyt tankkia pidempään blaa blaa blaa... hirveä katastrofi pölöpölö.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #71 : 17.03.11 - klo: 18.38 »
Tuli vähän leikittyä ja ruksuttelin tankillisen pukilla. Sitten vähän säätelin konetta niin että lähtee narullakin käyntiin. Säähän on hieman viileämpi vielä joten ei ihan tehdassäädöillä. Jos lähtee narulla käyntiin niin tietää että säädöt ovat sielläpäin.

Seuraavaksi ajoa rikkaaalla 3 tankillista ja sitten kolme neulaa kiristäen. Lopuksi pari tankkia melkein säädöissä (ei ihan piikillä) ja siitä sitten eteenpäin. Kuten arvelin sointi on miellyttävä eikä lainkaan häiritsevä.

Sen verran kokasin tossa parkkiksella että mukavaltahan tuo tuntuu käsitellä. So far so good!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #72 : 17.03.11 - klo: 19.13 »
Mika on löytäny jostain videon missä pohjalevy on totaalisen loppuun ajettu.

Vaikka mulla on ollut aivan entinen pohja mikä oli jo pakko vaihtaa, ei se fleksannut noin.

....

Mulla kyllä fleksaa ja vähintään samalla lailla kun tuossa videossa. Ja pohjalevyn keskiosa ei todellakaan ole paljoa kulunut. Nuo etu- ja takapäät alkavat tosin tarvitsemaan uusia skidplateja.

Ja huomioi vuosimalli. Mulla on 2009, sulla varmaan 2011?
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #73 : 17.03.11 - klo: 19.25 »
Mielenkiintoista. Luulis vaikuttavan joka osa-alueella, myös lakuihin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #74 : 17.03.11 - klo: 20.34 »
Olenko mä ajanut 2011 mallilla???

Ööö... no en.

Onko mulla sellasta...
Ei.

Fleksaako kunnossa oleva pohja kuten videolla...
No ei todellakaan.

Kyllähän sen saa pukkia vasten fleksaamaan kuten tuossa videolla kun oikein vääntää, mutta pelkästään käsillä keulasta ja perästä taivutellen kuten videossa...
No ei lähellekään.

Kaikissa 808 malleissa on 7075 T6 alumiinia oleva runko.
Sopivan jäykkä jne...

Kun sillä on vähän reilummin ajeltu niin kyllähän siitä jäykkyys katoaa...
2009 autolla on varmasti jo senverran ajeltu että kyseisen rungon jäykkyys on kadotettu jo aikaa sitten.

Mielenkiintosta että jos kuka tahansa aloittelevakin kuski jotain toteaa niin Mika sinä uskot suoralta kädeltä.
Mutta jos minä kerron asian niin ainakin minusta tuntuu että puhun autioituneelle metsälle.

Noh... todetaan sitten vaikka tähänkin että eihän mulla noista mitään kokemusta tietenkään ole, enkä tiedä pihaustakaan mistä puhun.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #75 : 17.03.11 - klo: 20.53 »
Jees jees. Ei siis pohjalevyn kunnosta kiinni.

Ja tosiaan hyvältä vaikuttaa mopo kun nyt sen sai käyntiin ja muutaman metrin ajeltuakin. En ole varma olisinko saanut käyntiin ilman boksia ekalla kerralla näillä keleillä - tai ainakin siinä olis menny aikaa - mutta nyt kun tankillinen on takana ja pannussa säädöt näille vielä viileille keleille (rikkaalla toki) niin lähtee tuolla narullakin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #76 : 17.03.11 - klo: 21.19 »
Jees jees. Ei siis pohjalevyn kunnosta kiinni.


Joo ei missään nimessä...
Tottakai kulunut ja pari kesää rasitettu pohjalevy on uudessa terässä.

Samahan se on ihmisissäkin... ei ihmisetkään väsy iän ja rasituksen mukana, vaan mennään alusta loppuun saakka ihan samalla voimalla ja jäntevyydellä.

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #77 : 17.03.11 - klo: 22.23 »
Olenko mä ajanut 2011 mallilla???

Ööö... no en.

Onko mulla sellasta...
Ei.


Kunhan arvailen vaan. Ajattelin kun oot tossa xrayn teamissakin, että heillä on ensimmäisenä kaikki uutuudet...


Fleksaako kunnossa oleva pohja kuten videolla...
No ei todellakaan.

Kyllähän sen saa pukkia vasten fleksaamaan kuten tuossa videolla kun oikein vääntää, mutta pelkästään käsillä keulasta ja perästä taivutellen kuten videossa...
No ei lähellekään.

Varmaan riippuu myös kuka taivuttaa, ei voida suoraan sanoa että tuliterän auton pohja ei taivu paljo mitään. Jos on narukädet (kuten mulla), niin ei pitäis paljon taipua, mutta jos on salilla jo vuosia pumpannut, niin taipuu varmaan aika erilailla.

Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #78 : 17.03.11 - klo: 22.40 »
Voi elämän kevät mihin tää mun huomautus "xray pinioni kopio" lähti etenemään :laugh:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #79 : 17.03.11 - klo: 22.42 »
Joo... No kohta on.
Mikäs kiire tässä kun ainakin viimeksi pihalle vilkaistuani aikalailla talviselta näytti, eli eipä pysty paljon ajelemaan. (kyllä täältä löytyy yhden kisan ajetulla pohjalla oleva 2010 sekä enemmän ajettu 2009 mitä voin taivutella)

Nyt olikin puhe tuosta videosta.

Eipä siinä varsinkaan lopussa kyseinen jamppa mitenkään tiukasti autosta kiinni nappaa ja taivuttele.
Silti fjongaa kuinpohja olisi vaneria.
Kyllä ihan helposti näkee että ei tuohon kummoisesti voimaa käytetty... Tuohon videon vääntöön riittää vaikka kädet olis pakkasen pökkimät pulkannarut.
Näkeehän autosta nyt muutenkin että se on parhaat päivänsä nähnyt.

Kyseinen pohja on ollut vaihtokunnossa jo jonkin aikaa kun kerta noin letku on.

Edelleenkään reiskan laakeriongelma ei liittynyt pohjaan.
Se johtui ainoastaan liian pienestä kuulasta turhan suurella kehällä sekä lievästä suojauksen puutteesta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #80 : 17.03.11 - klo: 22.49 »
Tottakai se rupee fleksaa käytössä sehän on selvä. Kuinka nopeesti ja paljon riippuu pohjalevystä ja rakenteesta. Se vaan että missä kohtaa ne lakut alkaa kuluu. Kun pohjalevy on uusi vai sitten vasta kun pohjalevyllä on ajettu ja se alkaa fleksaa.

Ja tähän pohdintaan vielä selvennys...

Kyseiset laakerit kuluivat aivan yhtä nopeasti uudessa sekä paljon ajetussa pohjalevyssä...
Mistäkö olen varma... no saa itse arvata.

Syytä laakereiden hajoamiseen en enää toista... Alkaa kohta varmaan jo kymmenes kerta olemaan lähellä joten antaa olla.

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #81 : 17.03.11 - klo: 23.10 »
Mä olen ainakin ajellut, oli lumet maassa tai ei. Mutta tosiaan aika paljon vähemmän kuin kesällä. Autokin vasta vielä outo, joten en ole päässyt laakeriongelmaan kovasti tutustumaan. N. Puoli gallonaa olen vasta autolla ajanut.
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #82 : 17.03.11 - klo: 23.22 »
Kyllähän moni pihalla talvisin ajelee...

Mutta eipä kilpakuskit uusia työkalujaan mene tietentahtoen pilaamaan.

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #83 : 18.03.11 - klo: 00.02 »
Varmaan suunilleen sama jos ajais märällä radalla kesällä kun talvella pikkupakkasessa. Talvella tarvii vaan huolehtia enemmän lämmöistä. Ja heti kun ajon jälkeen kuivaa, niin ei paljoa pääse ruostetta kertymään. Talvella ei ole edes mikropölyä, joka tunkeutuisi jokapaikkaan  :wink:
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #84 : 18.03.11 - klo: 06.20 »
Voi elämän kevät mihin tää mun huomautus "xray pinioni kopio" lähti etenemään :laugh:

Tää on tarkkaa puuhaa  :grin:

Ihan hyvä ei siinä mitään. Onhan tässä asiaakin tullut. "TM testaa" ja kertoo tulokset  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #85 : 18.03.11 - klo: 10.08 »
Varmaan suunilleen sama jos ajais märällä radalla kesällä kun talvella pikkupakkasessa. Talvella tarvii vaan huolehtia enemmän lämmöistä. Ja heti kun ajon jälkeen kuivaa, niin ei paljoa pääse ruostetta kertymään. Talvella ei ole edes mikropölyä, joka tunkeutuisi jokapaikkaan  :wink:

Kurakisojen jälkeen koko auto rakennetaankin läpikotaisin uusiks.
Kuten sanoin, ei kisaajat työkalujaan tietentahtoen halua kulutella.
Säästetään ne uudet vermeet kauden alkuun ja ekaan kisaan mahdollisimman tuoreena.

Eikä tuolla pihalla ajelemisesta ole mitään hyötyä.
Vasta sitten radalla ruvetaan uusia autoja ja moottoreita säätämään jne.
Talvella ulkona ajaminen on puhdasta leikkimistä.
Siihen kelpaa mikä tahansa ruoska jolla on hauska bashata, mutta turha ihan tuoretta autoa siinä leikkimisessä on käyttää... saati sitten uutta moottoria, servoja jne.
Ennen ekaa SM kisaa tarttis puol autoa, moottori ja sähköt uusia että voi mennä mahdollisimman hyvällä kalustolla taistelemaan SM pisteistä.

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #86 : 18.03.11 - klo: 13.11 »

Kurakisojen jälkeen koko auto rakennetaankin läpikotaisin uusiks.
Kuten sanoin, ei kisaajat työkalujaan tietentahtoen halua kulutella.
Säästetään ne uudet vermeet kauden alkuun ja ekaan kisaan mahdollisimman tuoreena.

Eikä tuolla pihalla ajelemisesta ole mitään hyötyä.
Vasta sitten radalla ruvetaan uusia autoja ja moottoreita säätämään jne.
Talvella ulkona ajaminen on puhdasta leikkimistä.
Siihen kelpaa mikä tahansa ruoska jolla on hauska bashata, mutta turha ihan tuoretta autoa siinä leikkimisessä on käyttää... saati sitten uutta moottoria, servoja jne.
Ennen ekaa SM kisaa tarttis puol autoa, moottori ja sähköt uusia että voi mennä mahdollisimman hyvällä kalustolla taistelemaan SM pisteistä.

 :azn: Eiköhän kuule Hoke tämmöisillä pikkuautoilla ja miks ei isoillakin (1/1) puuhastelu tai kilpailu ole just tasan leikkimistä. Ei siitä mitään hyötyä tarvi ollakkaan, vaan ajanvietettä, ja mahdollisimman hauskaa sellaista. Minä en ainakaan keksi yhtään asiaa johon pikkuautoilusta olisi hyötyä, jos jätetään pois se että poikaset ei ole mummoja potkimassa. 1/1 kilpa-autoilusta voi olla jo jotain oikeetakin hyötyä autoteollisuudelle ja sitä kautta autoilijoille. (Minun omista 1/1 autoiluista ei ole ollut eikä tule olemaan muille hyötyä)  Sinä vähä liikaa vedät mukaan aina tuon kilpailuleikkimisen. Ja kieltämättä välillä saa sellaisen kuvan että aika totista leikkiä on. Kiitos kuitenkin mielipiteistä/tiedoista joita jakelet, on ollut hyötyä itsellekin omiin pikkuauto leikkeihin.

Jotkut leikkii kilparadoilla, jotkut leikkii omalla pihalla, jotkut tekee molempia..................

Onko muuten kellään tietoa rupeeko joku "jobbaamaan" virallisesti näitä RB autoja Suomessa?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #87 : 18.03.11 - klo: 21.39 »
Huoh...

Kiesus kun porukan pitää aina väkisin ymmärtää asiat miten tahtovat.



Jos meinaa ajaa kilpaa ja menestyä siinä niin silloin ajetaan mahdollisimman kunnossa olevilla vehkeillä.
Jos taas halutaan leikkiä, pelleillä, kikkailla, bashailla jne jne jne pitkin hiekkamonttuja ja mökkitietä niin sillon siihen käy lähes mikä tahansa mikä vaan liikkuu kivasti.

Vertaa nyt sitten vaikka WRC vs. peltoautoilu.

Joko nyt ymmärretään pointti vai halutaanko vieläkin väkisin vängätä pointin vierestä.


Ja sinä et näe... Näetkö sitten kun jotku tekevät kyseistä hommaa elinkeinonaan???


Eiköhän kuule kaikki asiat ole kuule leikkimistä jos tuolla ajatusmallilla edetään.
Siellä ne on entiset RC härveleillä leikkineet leikkimässä tälläkinhetkellä WRC sekä F1 puikoissa.
Ja paljon on tässäkin maailmassa jätkiä leikkimässä RC autoilla ja tienaamassa paljon enemmän kuin keskituloiset edes ylitöitä paukuttamalla... ainiin sori... ylileikkejä.

Kaikille asiat eivät ole yhtä leikkimielistä kuin se monille on.
Eli aika kummallista sanoa "toi on kuule leikkimistä"
Ihan samallalailla voin sitten sanoa kaikkien ihmisten koko elämää pelkäksi leikkimiseksi.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #88 : 18.03.11 - klo: 21.50 »
Rupee ainavaan kiinnostamaan enemmän ja enemmän toi RB rtr paketti... :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RB ONE buggy
« Vastaus #89 : 18.03.11 - klo: 22.02 »
En kyllä ymmärrä miksi... siis varsinkin kun se reiska jo hyllystä löytyy.