Jep, se on turbo ultima.
Eroina tavalliseen ultimaan verrattuna Option House Platinum iskarit. (säädettävä vaimennus iskaria avaamatta). Paksumpaa materiaalia oleva pohja, jossa senkatut pohjaruuvit (normaaliultimassa oli linssikantaruuvit), nykyaikainen vanttiruuvilla toimiva camber säätö ja aurauksen säätö (vakioultimassa kiinteä). Uusi kori ja siipi kiinnityksineen. Yksiosaiset vanteet tyylikkäällä kromivärillä, täyskuulalaakerointi, kuuladiffi, isorattaassa ja pinjoneissa kyoshon uusi tiheäjakoisempi hammasmoduli (sama kuin samaanaikaan ilmestyneessä Optima MIDissä). Uudet kulmikkaalla hampaalla olevat nappularenkaat takana (edessä edelleen urarenkaat), kallistuksenvakaajat eteen ja taakse, väkivahva KYOSHO LEMANS 240ST moottori...
Vuotta myöhemmin ilmestynyt Ultima PRO erosi turbosta taas mm korinsa osalta. Samat vanteet julkaistiin nyt keltaisina. Loistava takarengas oli vaihtunut samaksi pyöreänappulaiseksi kuin Optima MIDin vakiorengastus. Eteen oli sen sijan saatu mielenkiintoinen tiheänappulainen pyörä. Näkyvin ero oli kuitenkin auton runko, joka mahdollisti ajan trendin mukaisen 3+3 akkupaketin käyttämisen. (Samoihin aikoihin kilpa-akkujen myynti irtokennoina oli juuri alkanut). Iskarit oli myös päivitetty vanhempaan, mutta varmempitoimisempaan GOLD iskariin. Tämä auto toimitettiin muistaakseni ilman moottoria.