Ajot menivät siis ihan tuubiin, hienoa.
Itsekin kävin tyyppäämässä tarkoituksella osittain hiekan peittämällä asfaltilla kun oli hihna-autossa nyt nuo rallicross renkaat.
Hauskahan se oli pyöritellä ja tekniikka toimi hyvin. Lisääntyneen maavaran ansiosta hiekka ja kivet ei haitanneet millään tavalla ajoa vaikka hihna-autosta olikin kyse. Se vaan pöllysi renkaiden alla. Virolaisia työmiehiä sattui paikalle katsomaan menoa ja olivat tietty kiinnostuneita auton tekniikasta.
Ulosjoustoa piti GT renkaiden jäljiltä vähentää ettei auto niiannut liikaa. Ennen sitä auto kävi pari kertaa katollaan kun kanttasin liian rajusti.
Kotiin tullessani laitoin vielä yhtä hammasta pienemmän kytkinkellon (13T), koska tuntui että terävyyttä alhaalta saisi vielä olla vähän lisää näillä isommilla renkailla. GT renkailla ajoin 15T kellolla ja se oli just passeli. Saa nähdä seuraavalla kerralla mikä on tulos.
Road rage kumit lämpenivät ajaessa jonkin verran kylmästä asfaltista huolimatta. Varmaan joku 40-50C koska lämpö oli tuntuva. Kuluivat tietysti jonkin verran mutta ajo olikin aika driftausta ajoittain. Pintaa jäi kyllä onneksi vielä. Ajelin ehkä jonku puoli tuntia - kolme varttia.
Ihan hauskaa puuhaa vailla sen kummempaa tarkoitusta
Hyvä mieli jäi, heh