Kirjoittaja Aihe: Ansmann Racing Deuce  (Luettu 6563 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ruoka11

  • Tulokas
    • Profiili
Ansmann Racing Deuce
« : 22.08.11 - klo: 16.06 »
Kun en löytänyt tästä deucesta yhtään mitään tältä foorumilta niin aattelin tehdä tälle oman aiheen.. Olen jo tässä vähäsen aikaan miettiny et pitäiskö toi ostaa kun vaikuttaa niin hyvältä mut hinta on aika halpa 1:8 harjattomalle buggylle   :huh: Että oiskos jollain tietoa tästä autosta että onko hyvä vai ihan joku lelu.. Tässä vielä linkki Rceet.net sivulle mistä voi tuon kyseisen kamppeen ostaa: http://www.rceet.net/buggy-4wd-deuce-rtr-24g-p-1286.html

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #1 : 22.08.11 - klo: 17.29 »
Ansmannilla ainakin on aika heikkoja muoveja, tukievarret napsuu helpommin kuin "laatumerkeistä".
Passiivista harrastelua

Poissa ruoka11

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #2 : 22.08.11 - klo: 18.08 »
Ansmann on noita kiina tekeleitä ni ei ihmekkään :D

Poissa Koppa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #3 : 23.08.11 - klo: 00.24 »
Ansmannilla ainakin on aika heikkoja muoveja, tukievarret napsuu helpommin kuin "laatumerkeistä".
ai siis millä perusteella...? :shocked:
joko sulla on ollut oikeasti jotain maanantai-päivän malleja tai sitten et tiedä kyseisestä merkistä mitään...

itse ajoin esim. kyseisen firman tuuppikrossilla pari kesää ja vaikka en olekkaan saanut syntymälahjaksi kuskinkäsiä, niin silti EI YHTÄÄN tukivartta napsunut poikki...
sekä ei tietääkseni myöskään Suomessa myytävästä Ansmannia vastaavasta merkistä...

ja mitä tulee tuohon itse topikin autoon, niin se on hyvin pitkälti sama auto, mitä tuo X8e, mistä myöskin löytyy kokemusta...
eli, jos topikin aloittaja päättää ostaa kyseisen auton, niin varmasti saa rahoillensa vastinetta...

ja eikös meidän harrastajien kannattaisi olla enemmän, kuin tyytyväisiä, että joskus myöskin oman maan kauppiaat pystyvät tarjoamaan tuotteita kilpailukykyiseen hintaan... :wink:

Poissa ruoka11

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #4 : 23.08.11 - klo: 12.22 »
Entäs siitä harjattomasta setistä mikä siinä tulee mukana onkost siitä yhtään mihinkään?? Ja jos nyt oikein tajusin niin tuo nopari kestää kaksi 3s lipoa

Poissa Koppa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #5 : 23.08.11 - klo: 12.41 »
itselläni ei ole tietoa/kokemusta tuosta mukana tulevasta kombosta, mutta jos laitat Matille asiasta viestiä/kysymystä tänne, niin hän varmasti osaa vastata parhaiten...

by the way, mistä ymmärsit, että setti kestäis 6S lipot...?
näin äkkiseltään laskettuna, tuon auton spekseillä ja käyttäen renkaina ProLinen Crimeja, 4S lipoilla ja 15T pinjonilla, niin kone kiertää 28120rpm ja nopeutta kertyy 47.94km/h...
kun vastaavasti 6S:llä 42180rpm ja 71.91km/h, mikä on ainakin rata-ajoon hieman liikaa...

Poissa ruoka11

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #6 : 23.08.11 - klo: 13.01 »
itselläni ei ole tietoa/kokemusta tuosta mukana tulevasta kombosta, mutta jos laitat Matille asiasta viestiä/kysymystä tänne, niin hän varmasti osaa vastata parhaiten...

by the way, mistä ymmärsit, että setti kestäis 6S lipot...?
näin äkkiseltään laskettuna, tuon auton spekseillä ja käyttäen renkaina ProLinen Crimeja, 4S lipoilla ja 15T pinjonilla, niin kone kiertää 28120rpm ja nopeutta kertyy 47.94km/h...
kun vastaavasti 6S:llä 42180rpm ja 71.91km/h, mikä on ainakin rata-ajoon hieman liikaa...
hups :D joo oon vähäsen väsyny ni ei oikkee aivot toimi..

Poissa 2Gigaa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Rustler VXL-sivut
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #7 : 23.08.11 - klo: 22.34 »
Itsellä on myös tämä Deuce-E ollut mielessä jo pitkään. Pääsin hypistelemäänkin sitä Vaasan MM kisoissa ja hienoltahan se näytti. Nyt on vaan sitten edessä pohdinta ottaako KIT vai RTR. RTR olisi tarkoitus sitten purkaa ja kasata jos menen sille tielle, mutta on hienoa kun on tullut tuollainen hieman halvempi KIT-versiokin tällaiselle takapihan krossitähdelle. X8e on hieman hintava ainakin omalle kukkarolle ja käyttötarkoitukselle.

Katselin myös osaluettelot läpi Deucesta ja X8e:stä. RTR versiossa on jotain halvempia vastaavia osia. Nämä osat löytyvät vain PRO-mallista:

115000779   Body clear
115000739   85mm Center Front CVD
115000740   110mm Center Rear CVD
115000713   Suspension Mount F&R
115000728   Front Dampers
115000729   Rear Dampers
115000730   Front Shock Tower Aluminium
115000731   Rear Shock Tower Aluminium
115000727   Spring Set Medium
115000733   Front or Rear Diff. Outdrives
115000734   Centerdiff Outdrives
115000736   Main Gear 44T
115000737   Front CVD
115000738   Rear CVD
115000744   Susp.Arm Shaft Screw Set
213000012   Rim (2) White
115000747   Servosaver
115000748   Steeringbar
203000004   Body Clips (10)
115000764   3.6x12x0.2 Washer
115000766   3.5x9x1.0 Washer

Listassa saattaa olla virheitä/puutteita kun osaluettelotkaan eivät olleet ihan virheettömiä.

TeamC:ltä on myös tullut tämä sama malli nimellä T8e RTR (Matti voi korjata jos olen väärässä). Tässä linkki EuroRC:n aiheeseen. http://rc10.fi/index.php?topic=59530.0. Jos autot on samoja vain eri kuorilla, niin luulisi varaosia ainakin löytyvän.

X8e:stä / TeamC T8e PRO-mallista oli myös jo aihe avattu josta löytyy hyviä kasauskuvia ja vinkkejä:
http://rc10.fi/index.php?topic=56507.msg521502#msg521502

Nyt kun eksyin vielä TeamC:n sivuille, niin sieltä löytyi uusi mielenkiintoinen auto, eli vastaava kuin nämä Pro-versio, mutta Truggy: http://www.teamcracing.net/index.php?page=shop.product_details&product_id=640&category_id=46&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=71

Voisi olettaa, että Ansmannilta on myös tulossa vastaava...Matti taisi tästä jossain jo vähän vihjailla. Nyt kun tulisi vielä Deuce Truggy, niin sitten menee jo vaikeaksi, että mitä laitetaan tilaukseen.

Tässä vielä joku linkki tuolta Rceet.net palstalta. Molemmat on X8e:stä, mutta Deucessa on niin paljon samaa, että ainakin itseäni noi jutut kiinnosti kovasti:

http://www.area52.cc/reviews/847-ar-by-ansmann-racing-x8e.html

http://www.area52.cc/build-blog/739-ansmann-racing-x8e.html



Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #8 : 23.08.11 - klo: 22.40 »
TeamC RTR:n osat mitkä ovat eri kuin pro versiossa:

Tuossa tosin nitro ja sähkö version osat sekaisin. Käytännössä kaikki 86xx osat ovat pro osia ja 87xx ovat RTR.

T08700   TR8 CHASSIS
T08701   ARM SHAFT
T08702   STEERING RACK
T08703   FRONT CVD
T08704   REAR WHEEL SHAFT
T08705   DRIVE SHAFT 86MM
T08706   DRIVE SHAFT 113MM
T08707   CENTER CONNECTING CUP
T08708   F/R DIFF CONNECTING CUP
T08709   CENTER DIFF CONNECTING CUP
T08710   ARM MOUNT SET
T08711   FRONT SHOCK TOWER
T08712   REAR SHOCK TOWER
T08713   RADIO PLATE
T08714   TYRE WITH SPONGE - 2 PCS
T08715   ENGINE MOUNT
T08716   FLYWHEEL/CLUTH BELL 16T
T08717   PVC PRAINTED BODY
T08718   SHOCK COVER
T08719   WASHER
T08720   6.8 BALL STUD
T08721   BUFFER PLATE
T08722   PLASTIC WASHER
T08723   BRAKE DISK
T08724   SERVO SAVER SET
T08730   PVC BODY
T08731   TR8E CHASSIS
T08732   MOTOR MOUNT
H395   15T GEAR
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jopi73

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #9 : 24.01.12 - klo: 09.01 »
itselläni ei ole tietoa/kokemusta tuosta mukana tulevasta kombosta, mutta jos laitat Matille asiasta viestiä/kysymystä tänne, niin hän varmasti osaa vastata parhaiten...

by the way, mistä ymmärsit, että setti kestäis 6S lipot...?
näin äkkiseltään laskettuna, tuon auton spekseillä ja käyttäen renkaina ProLinen Crimeja, 4S lipoilla ja 15T pinjonilla, niin kone kiertää 28120rpm ja nopeutta kertyy 47.94km/h...
kun vastaavasti 6S:llä 42180rpm ja 71.91km/h, mikä on ainakin rata-ajoon hieman liikaa...

Mutta kun valmistajan sivuilla käy Deucea katsomassa niin spekseissä lukee 70km/h?
Osaisiko joku kertoa mikä se todellinen ero sit on noiden välillä? Siis X8E ja Deucen.
X-ray my way. Real world sl500 my way.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #10 : 24.01.12 - klo: 10.17 »
Tuossahan noita on listattu kahdessa edellisessä postauksessa. Nopeasti arvioituna noin 400 euron edestä osia jotka eivät ole samoja. mm. Runkolevy, Iskarit, vetarit&kardaanit..
Deuce on varmasti ihan hyvä auto pihasuttaukseen tai myöskin radalle jos vain huvikseen ajelee mutta ei varmasti ole kestävyydeltään samaa luokkaa saati sit yhtä nopea radalla kuin T8e/X8e. Ihan samahan se on muillakin merkeillä et rtr autot ei ole valmiita kisapelejä.
TR8e kulkee vakiona muuten sen 50kmh 4S akuilla ja koska on aliratastettu niin pinionin vaihdolla menee sen 60 menettämättä kiihtyvyyttä et ei ne sähköt niin hirveän huonot ole(pihasuttaukseen), Servon vaihtohan näissä rtr autoissa tulee yleensä nopeasti eteen.

Nuo ensimmäiset postaukset huonoista muoveista on kyllä jotain ihan uskomatonta mutuilua, koska näissä ansmann ja tc autoissa ei oikeastaan koskaan napsu tukivarret, kiinnikkeet kylläkin mutta niitähän saa alumiinisina mikäli ajotyyli on sen verran raskas että tarvii.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #11 : 24.01.12 - klo: 10.32 »
kun valmistajan sivuilla käy Deucea katsomassa niin spekseissä lukee 70km/h?

Mutta kerrotaanko minkälaisilla välityksillä ja moniko kennoisella akulla se 70km/h on mahdollista?

Nämä huippunopeusjutut on kyllä hyviä myyntikeinoja kun aloittelijalle myydään, mutta aivan vääriä.Aloittelija ja 70km/h? Ei tuu mitään, 50km/h on jo sekin tarpeeksi haastava, monesti jopa liiankin...

Ja kun taidot kerttyy, niin sen saa kyllä tarvittaessa kulkemaan selvästi ylikkin 70km/h, jos haluaa...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa jopi73

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #12 : 24.01.12 - klo: 15.10 »
morot

No joo ei sillä nopeudella kyllä mitään suurta merkitystä ja varmasti kulkevat. Jännää vain on kun noilla saksalaisilla Ansmann sivuilla yrittää tanka englantia niin helposti saa vääriä käsityksiä ;) http://www3.ansmann.de/cms/en/rc-cars/brushless-power-18/deuce-bl.html
Tuossa linkissä kyllä harhaan johtavasti mielestäni kerrotaan ihan kuvan kanssa että 70km/h.

Mutta tänään Matilta sitten tilansin kuitenkin Deucen ja X8e pro:n joten eiköhän se selviä minkälaisia vehkeitä on.

Jukkis
X-ray my way. Real world sl500 my way.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #13 : 24.01.12 - klo: 17.03 »
Niin, missään en mielestäni väittänyt, ettei se voisi kulkeakkin 70km/h, esim. 6S-lipolla varustettuna. Se on eri asia, kestääkö tuossa vakionopari niitä kuutta LiPo-kennoa? en minä ainakaan mitään tietoa tuolta linkin sivulta siitä löytänyt. Viidellä kennollakin se voi kulkea 70km/h tunnissa, jos välitys on sopiva ja kone jaksaa ja nopari 5S-LiPon kestää..

Ja siis kokonaan eri asia on, tarviiko aloittelijan auton niin paljoa kulkea...

Edit: Valmistajan sivuilta ladattavassa manuaalissa puhutaan vain kahdesta 7.4V-LiPosta, eli 14.8V(=2x7.4V), joka meinaisi siis 4 kennoa... Edellä olin jotain laskelmia huomaavinani, joissa puhuttiin jostan n.47km/h tjsp. huipuistä nähdäkseni 4S-LiPolla ja 15p Pinjonilla...
« Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo: 17.16 kirjoittanut tomppa82 »
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #14 : 24.01.12 - klo: 19.45 »
TeamC:n TR8e kulkee vakiona 4s:llä 49km/h, 18t pinionilla vauhtia taisi olla 59km/h

Eli eiköhän tuo kulje abouttirallaa samat.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #15 : 24.01.12 - klo: 21.04 »
Sillon kun nämä ansmannit muutama vuosi sitten tulivat suomeen maahantuojalle niin ihan uskomatoman huonoilla ämpärimuoveilla olivat. varmaan myyjän puhetta tuo tuommoinen että kestää kestää, sitähän sitä silloinkin harrastettiin..
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #16 : 24.01.12 - klo: 21.18 »
Oma macnumi on kestänyt mainiosti.Eilenkin -8 asteessa vetelin lumipenkoista laparenkailla ja 5700kv mamballa sekä 3s lipolla isoja hyppyjä toinen eturengas edellä,perä edellä ja mitään ei hajonnut.
Ei aina kaikki halpa ole huonoa ja jos joku oli 3vuotta sitten huonoa ei se nykyään ole välttämättä huonoa.Hauku vaan mamba monsterikin p*skaks kun ei ekat revikat kestäneet.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #17 : 24.01.12 - klo: 21.41 »
Ei ainakaan nämä nykyiset 10-crossit mitään skeidaa ole, mad rat, mad monkey ja tc02 löytyy hyllystä, ja kyllä todellakin kestää, erinnomainen hinta-laatusuhde näissä peleissä...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #18 : 25.01.12 - klo: 14.24 »
mmm. voihan se olla että ansmannilla ovat saanet kehitettyä muovilaatuja, silloin kun minä pääsin näitä hypistelemään olivat juuri ja juuri hbx:ää laadukkaampia. Jäi niin huono kuva silloin että en kyllä omaan talliin ansmannia ostaisi ikinä.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #19 : 25.01.12 - klo: 14.31 »
Ei kannattas arvostella ilman omaa kokemusta.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #20 : 25.01.12 - klo: 14.44 »
mmm. voihan se olla että ansmannilla ovat saanet kehitettyä muovilaatuja, silloin kun minä pääsin näitä hypistelemään olivat juuri ja juuri hbx:ää laadukkaampia. Jäi niin huono kuva silloin että en kyllä omaan talliin ansmannia ostaisi ikinä.
Sulla on varmaan ollut jotain Ansmannia mikä ei ole tullut Team C:n tehtaalta käsissä? Ansmann siis ostaa autonsa aina tehtailta, ne ei itse tee autoja.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jopi73

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #21 : 27.01.12 - klo: 11.40 »
No niin eilen tuli eka paketti ja sieltä löytyi tuollainen otsikon mukainen Deuce.
Kylläkään itselle ei tämä paketti vielä ollut mutta kiva oli hypistellä ja katella.
 
Suurin pettymys oli kun ei voinut mitään tehä :wink: kaikki oli kasattu akkuja vaille.
No päätettiin kuitenkin ennen ajoa käydä diffit ja iskarit läpi ja vaihtaa rasvat ja öljyt ja muutenkin tutustua laitteeseen. Hieno on ja mitää mainitsemisen arvoista ei vielä ainakaan löytynyt ja tuskin löytyykään.

Kysymys: Millä rasvoilla kannattaa tällaisen piha-sudittelijan lähtä kassaileen iskarit ja diffit olisiko suosituksia jostain yleis hyvästä komposta?

X-ray my way. Real world sl500 my way.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #22 : 27.01.12 - klo: 11.56 »
7k 7k 3k tai 5k 7k 2k wt diffiöljyt. Tommosia käyttäävät noissa M8e yleensä. Jopa 10k wt keskidiffiin voi olla hyvä mikäli tuntuu että etupyörät palloontuvat liikaa. Iskariöljyistä en oikeen osa sanoa kun sehän riippuu siitä minkälaiset männät on mutta arvelisin että 30-45wt tai 400-500cps vois olla hyvä aloitusöljy jolla lähteä testaamaan.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa jopi73

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #23 : 27.01.12 - klo: 13.39 »
No niin  jotain tollaista kaavailinkin  :huh:
Tuosta on varmaan hyvä lähteä kokeileen.
Nyt alkaa sitten arpominen moturi compolle millä lähtis liikkeelle. combo tulis X8E.hen


Haku vain päälle  :wink:
X-ray my way. Real world sl500 my way.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #24 : 27.01.12 - klo: 13.41 »
No niin  jotain tollaista kaavailinkin  :huh:
Tuosta on varmaan hyvä lähteä kokeileen.
Nyt alkaa sitten arpominen moturi compolle millä lähtis liikkeelle. combo tulis X8E.hen


Haku vain päälle  :wink:

4s akut ja noin 2000kv on just passeli
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #25 : 11.02.12 - klo: 13.45 »
No niin eilen tuli eka paketti ja sieltä löytyi tuollainen otsikon mukainen Deuce.
Kylläkään itselle ei tämä paketti vielä ollut mutta kiva oli hypistellä ja katella.
 
Suurin pettymys oli kun ei voinut mitään tehä :wink: kaikki oli kasattu akkuja vaille.
No päätettiin kuitenkin ennen ajoa käydä diffit ja iskarit läpi ja vaihtaa rasvat ja öljyt ja muutenkin tutustua laitteeseen. Hieno on ja mitää mainitsemisen arvoista ei vielä ainakaan löytynyt ja tuskin löytyykään.

Kysymys: Millä rasvoilla kannattaa tällaisen piha-sudittelijan lähtä kassaileen iskarit ja diffit olisiko suosituksia jostain yleis hyvästä komposta?

Mitenkäs se deuce on kuleksinut? ja joko on X8e kans kasassa?
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa jopi73

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #26 : 11.02.12 - klo: 21.17 »
Moro
Akut kolvailtu tänään uusille liittimille että huomenna pääsis tosissaan kokeilee deucea.
Siitä sitten myöhemmin.

X8 alkaa oleen keskidiffiä vaille johon työstän oikean kokoisia shimmejä.
Muuten se on sähköosia vaille mutta eiköhän nekin pian saavu postin kuljettamana.
Nettiä on saanut tutkiskella että edes vähän pääsis perus säätöihin
Sisälle, mihin mikin vaikuttaa .
Mutta tällä hetkellä kyllä tyytyväinen hankintaan.

X-ray my way. Real world sl500 my way.

Poissa jopi73

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ansmann Racing Deuce
« Vastaus #27 : 15.02.12 - klo: 19.47 »
Morot
Nyt on ekat kokeilut deucesta otettu kivaa oli ja kyllä on hintansa veroinen
Kampe. Vauhti riittää kyllä tollaiseen pihasuttailuun.
Katsotaan sitten miten riittää kun kokeillaan väljemmillä vesillä ;)
Ja vauhtiahan saa aina tarvittaessa lisää :))
Pikku hyppyjä ja vähän huonoja alastuloja eikä mitään rikki eka reissulla.
Toka reisulla sitten pikku aksidentti sitten tietenkin sattui ja etu vetari antautui
Mutta uskon sen johtuvan liiallisesta renkaiden kääntyvyydestä ja mursi nivelen.
Mutta sekin päätettiin heti päivittää iso veljensä kaltaisiin x8e:stä.

X-ray my way. Real world sl500 my way.