Onko sillä mitään väliä mikä se absoluuttinen numero siinä auton kyljessä on? Päätarkoitus lienee kuitenkin autojen ja kuljettajien tunnistamisessa, eikös?
Lähinnä nyt varmaan tämä ajatus tuli mieleen siksi, että kalusto on sama ja muutoinkin WJ on vuosi toisensa jälkeen sääntöjensä puolesta lähestynyt maastosarjaa.
No sittenhän numeroinnit voidaan aloittaa samantien vaikkapa 100 ja arpomalla jos ei sillä numerolla ole mitään merkitystä.
Tai alkakoot ykkösestä, mutta arvotaan numerot arpajaisissa...
No ja jos ei sillä ole merkitystä miten ne numerot menee niin miksi sitten ei olisi nimenomaan WJ sarjan mukaisia numeroita???
Jokainen moottoriurheilua seurannut tietää että numerot ovat kuljettajan edellisen kauden sijoituksen mukaan.
Yleisössäkin varmasti paaaljon porukkaa jotka ovat katselleet formuloita... rallia yms.
Eli... Jos meillä on taas kisat messuilla niin eikös se ole yleisöllekin kivempaa että numerot menee just niinkuin ovat formuloistakin tottuneet näkemään???
Joskus sitäkin on kuitenkin käytetty perusteena kiinteille numeroille että yleisön on helpompi seurata ja jotta pystyvät sieltä saamaan edes jonkinnäköisen kuvan siitä minkätasoinen hiitti on menossa.
Mun mielestä tosiaan WJ on kasvanut niin isoksi ja jopa osaltaan arvostetuksikin sarjaksi... Ja hyvinkin eri sarjaksi kuin maastosarja... Pitkälti eri kuskien ja osittain eri sääntöjenkin takia...
Eli miksi ei sitten kunnioittaisi sarjan mestareita sen mukaan miten kyseisessä sarjassa ovat menestyneet...???
(ei... sillä ei ole sitten mitään merkitystä mun mielipiteeseen miten minä tai mun kaverit on pärjänny...)
No ja siis... edelleen mun mielipide... millä tunnetusti ei mitään merkitystä olekaan vaan se jopa mielummin sivuutetaan