tjuu on sportti rtr,
mutta yleisesti pistäkää vinkkejänne tulemaan, ihan jokaiselle kyoshon omistajalle joka lukee tätä threadia :)
...uskon että löytyy muitakin aloittelevia polttis harrastajia jotka lukee näitä :D
Kuten jo Sami L sanoi. Diffit heti kuntoon jos ettoo rahamiehiä. Ne hajoo vakio tehdaskuntoisena.
Eli tapahtuu niin että ostat 2 settiä
näitä (varaosanumero IF102) ja yhden seitin
näitä (varaosanumero BS107)
Ja sitten hommaat noi öljyt jotka Sami L neuvoi ja laitat ne diffeihin.
Pari asiaa Sport RTR autosta. Ne iskarit ei kestä ihan hirveästi. Suosittelisin hommaamaan
nämä (varaosanumero BSW078). Ne estää pölyn ja muun kuran menon iskariin ja säästäävät tiivisteitä ja muita osia.
Myöskin kannattaa varautua että kytkin menee jossainvaiheessa.. Jousi katkeaa aika pian. Sitten kannattaa vaihtaa kerralla parempi kytkin sitten ja kytkinkello.
Se starttinaru ei kestä hirveitä siinä GX21 koneessa. Nyvi varovaisesti sitä ja tosi lyhyitä nykäisyjä! Muuten se hajoo herkästi. Itse en jaksanut sitä korjata aina ja hommasin starttiboksin. Kyllä se vetokäynnistinkin kestää jos sitä osaa varoa.
GX 21 koneesta: Ainakin minun manuaaleissa oli jokaisessa erilaiset säätöohjeet siihen. Elä missään nimessä käytä jos jossain lukee että 2 kierrosta pääneula auki! Oikea millä aloittaa on jotain 3.5-3.. Ja siitä laskee sitten pikkuhiljaa. Kannattaa hommata lämpömittari millä katsot sen koneen säädöt.. Mitä enemmän pääneula on kiinni sitä kuumempana kone käy. Lämpömittarilla sen saa helposti säädettyä kohilleen. tuolta
http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos löytyy tarkat ohjeet miten pelaillaan polttiksen kanssa, suosittelen lukemaan ajatuksella. Oikeastaan sinä et helposti saa siitä mitään muuta rikki kuin sen moottorin. Elä laita liian laihalle = pääseosruuvia liikaa kiinni ja varovaisesti sen vetostartin kanssa...
Edit. Ja tulppana totesin parhaaksi kokeilujen jälkeen OS A3 tulpan. Sillä se toimi parhaitten kelistä riippumatta. Se tulee siinä itsessään mukana.