wictro, yleensä noi on säätöasioita loppujen lopuksi
toinen mahdollisuus on että on väljä jolloin moottorin lämpeäminen aiheuttaa tehojen häviämisen
paha sanoa näkemättä
käytätkö 25% nitro?
koneella ei ole ajettu kuin se vajaa gallona ja alusta asti on keitellyt. joten väljyys tuskin on kyseessä. mäntä tuli noin 2mm yli sylinteriputkesta kun viimeksi koetin.
säädöt luulen osaavani laittaa suunnilleen kohdalleen, muut koneet olen saanut säädettyä ongelmitta. silti on kyllä hyvinkin mahdollista, että niissä on parantamisen varaa!
olen kokeillut konetta 10% ja 16% polttoaineilla, sekä os 3, 5, 8 tulpilla.
myös paria muuta tulppaa olen kokeillut.
pääsuuttimeen pitäisi laittaa vielä varmuuden vuoksi muhkeampi o-rengas, kun tuntuu vähän väljälle. tiivistetahnaa en sinne iljennyt laittaa, koska oletin sen kuitenkin tukkivan kaikki kanavat.
kaiken mittaisia letkuja on kanssa kokeiltu, suodattimella ja ilman.
kone on ihan täystehoisen/normaalin oloinen, kunnes yhtäkkiä lämpötila on liian korkea, ja meno katkeaa siihen. 5 minuutin odottelun jälkeen pelaa taas.
liian kireäksi en konetta uskoisi.
kai minä otan sen vielä kerran auki, ja kasaan niin tiiviiksi kun saan.
edellistä viestiä kirjoittaessa olin aika hermona :P
auto on maksanut osineen jo noin 600-700e, enkä siitä ole oikein mitään iloa saanut. pari kertaa on tuntunut sille, että kohta katkeaa suoni päästä.
helpointa lienee ostaa uus kone joltain muulta valmistajalta, mutta siihenkin tarvin sitten konepukit, mahdollisesti starttiboksin, ja muut integrointiin vaadittavat osat. tämän jälkeen auton hinta on jo lähellä 900e - ja sport tasoinen. kiva homma..
pelkkää kiroilua ollut vetostartin/kytkimen/moottorin kanssa, jotenkin alkaa into loppua. ja ei tuollasta ilkeä kenellekään myydä, paitsi jollain törkeän halvalla hinnalla.
eipä ole kyllä tullut infernolla ajettua montaa minuuttia Revon hankkimisen jälkeen.. ;D