Tuli taas hieman päristeltyä. Alkukankeuksia oli, sillä kone ei millään lähtenyt käyntiin, mutta sitten viaksi paljastui hajonnut tulppa. Kaikki polttoaine tuli tulpan kannan ja tapin välistä kannelle. Tulppa vaihtoon ja heti lähti. Tyhjäkäynti taas vaihteeksi aivan törkeän kova. Siitä huolimatta laitoin kopan päälle ja ajelin hetken, kunnes tutuksi tullut sammuminen korjasi satoa. Lämmin kone ei kestä 10s tyhjäkäyntiä -> kaasu pohjaan - sammumatta. On kyllä pahuksen ronkeli vehje.
Ei muutenkaan pääse oikein hakemaan säätöjä rivitalon "kuistilla", ihan naapurisovun pysymiseksi. Sais rauhassa räpeltää jossain ni olis ihan jees.
Onko tuo 10s tyhjäkäynti -> kaasu pohjaan - sammuminen -ilmiö aiheutuvaa liian laihoista vaiko rikkaista säädöistä? Voihan se tietysti olla melkeinpä kumpi vaan, mutta pitäisiköhän todennäköisemmin lähteä hakemaan säätöä ylä- vaiko alakierrosten neulasta? Alakierrokset täytynee säätää tuon tyhjäkäynnin parantamiseksi.