Kaikki tarvittava "pitäs" olla lukuunottamatta moottoria. Ainakin asentamattomia kamoja on jo niin monta laatikollista nurkissa pyörimässä että voisi kuvitella kaiken olevan omassa varastossa.
Ian vastasi viimeisessä viestissään että Scott on saanut koneen valmiiksi ja Tony on jo aloittanut putken teon. Epäili että koko komeus olisi valmis toimitettavaksi ensi viikon loppuun mennessä, ellei aikaisemmin.
Tuo kyseinen vahvike minulla jo onkin
Jarruina takana mulla on Bartolonen levyt ja niiden parina Vertigon carbon palat. Ovat toimineet loistavasti ja ovat olleet käytössä vajaan vuoden. Silmin nähtävää kulumaa ei juuri ole havaittavissa levyissä, eikä paloissa. Eli tämmöiset kapistukset kiinni takajarruissa.
http://www.davesmotors.com/tt604.htmlhttp://www.davesmotors.com/s.nl/it.A/id.3549/.fhttp://www.davesmotors.com/s.nl/it.A/id.3551/.fTuo Vertigon jarrusatula vaihtuu nyt sitten tässä yhteydessä tähän
http://www.davesmotors.com/gt25xxx.htmlTuo keula vahvike vain hieman mietityttää. Se pitää laittaa runkoa vasten ja se T:n puskurin skidplate sitten sitä vasten. Sehän eikös ole vakiona kiinni kahdella ruuvilla ja muovisella kynnellä? Se kynsi pitänee katkaista ja vetää koko paketti kiinni vielä kahdella pultilla. Joutuu vain ajamaan läpireiän koko keulasta, ja etenkin tästä palasta (tarkalleen ottaen palasta keskellä)
http://www.davesmotors.com/hpi-85418-front-bulkhead-set.htmlOlen tässä myös miettinyt että hankkisinko Igloon puskurin. Jenkit ainakin ylistää tuota maasta taivaisiin. Valot saisin kyllä vaikka katolle siihen hankkimaani krakenin valoramppiin, mutta sen tietää että ne lähtee ensimmäisessä kattokerhon kokouksessa irti...
Eli tämä puskuri
http://www.davesmotors.com/sp702.htmlVakion puskurin olen vahvistanut jo aikaisemmin Scorpionin palalla.
http://www.davesmotors.com/sp25x.htmlKaasulinkistä kyselin Ianilta jo aikaisemmin. Sanoi että hän teki oman joka oli vastaava kuin yamadude tai fullkill. Ian kyllä sanoi laittavansa jonkun kaasuvipu härvelin mukaan, mutta jäi vähän epäselväksi mitä se sisälsi. Kysyin vain että täytyykö minun hankkia jotain vakiota parempaa.
Paneelit on
edelleen tekemättä. Materiaalia on, kun vain jostain löytäisi sen kadoksissa olevan inspiraation. Suurimmaksi osaksi taita olla vain kiinni viitseliäisyydestä
Pitäs varmaan teettää kaverilla joku tulppa suoja tuohon TC:n koriin. En maksa tuosta B-Dub's Racing Basher Barsista satasta.
http://www.davesmotors.com/tt313basherbar.htmlNoh, jos paneeleita en saa aikaiseksi niin laitan tuon vanhan leikkaamani kopan särkymään.
Tuohon takapuskuriin teen varmaan jossain vaiheessa ns skidplaten joka toimii siinä samalla sitten keulinta rautana
Tuo puskuri on siitä hyvä että kun se on pitkä niin se vähän rajoittaa tuota keulinta kulmaa varsinkin kun ajaa B:n renkailla.