vielä ei ole avautunut että miksi myit fg:n ja ostit kopio bajan taikka ylipäätään bajan?
eikö samaan lopputulokseen olisi päässyt helpommalla missä nyt olet niin lyömällä moskalla muutaman kerran sinne tänne fg:tä ja ottamalla koneesta tulpan irti?
Kerroppas sitten mitä FG ssä on parempaa kuin bajassa? Kalliit osat ja hop uppien vähäisyys vs baja? Oletko koskaan nähnyt aitoa bajaa vs km valmistamaa luonnossa. eipä noissa eroja ole paitsi km ssä tulee uutena päivitys osia mitkä joudut myöhemmin hommaamaan aitoon. Niin ja konekkin on paljon räväkämpi kuin aidon 26cc cy. Eipä tuohon paljoa piraattia jää kun sitä päivitetään koko ajan. PS. ei palkoja nenään FG miehille.
koitan vastata noihin kysymyksiisi ja nämähän on sitten minun mielipiteitä..
mitä fg:tä oon ajanut monsteria 2wd ja 4wd:tä, 2wd kepardii ja 4wd bajaa niin kyllä ne pieksii kyllä hpi:n ja kopiot niin radalla kuin montulla, monsterilla en ole ajanut radalla ja 2wd kepardilla taas en montulla.
osat kyllä fg:hen on kalliimpia kuin bajaan mutta laatu taas korvaa hinnan.
fg:eeheen saa vaikka kokonaan aluna jos lompakko kestää ja on halua..ja varmasti parempia osia kuin amerikka taikka kiina tinat.
olen nähnyt hpi:n ja muutamia kopioita livenä. kopiolla ja aidolla oon ajanut.
koneesta taas olen sitämieltä että 26cc saa kyllä liikkumaan kovempaa kuin 30,5 vakion viilauksella.
mutta mikä siinä 26cc on parempaa mun mielestä, on se että se on pienellä viilauksella kestävempi ja paljon varmatoimisempi kuin 30,5.
nämähän oli sitten tyystin minun mielipiteitä.