Päävalikko

Uutiset:

RC10.fi kunnioittaa sivuston perustajan, Heulin (Pauli Helin), muistoa 17.6.2025.

Monstertrukit 2.0

Aloittaja Mika R, 16.04.04 - klo: 12.10

Mika R

Tämä on jatkoa jo pitkäksi venyneelle edelliselle monsterikeskustelulle. Eli kaikki nelipyöräiset jossa on isot renkaat oli sitten MT2, varsinainen monsteri kuten Savage/T-Maxx/Asso jne, SUT jne jne.

Antti R

Paljon tossa GS:n Sut autossa on maavaraa? En löytäny mistää tietoo :cry:  Onko sillä hyvä ajaa? Paljon huiput yli 60km/h
-EhtoollisWeli

RcRox

Oisko kellää tietoo liikkeestä suomessa, joka tilaa netti osotteesta : www.neweramodels.com Siellä on hieno ofnan .26 kone.
Tamiya Terra Crusher

fiesta6

Löytyykö sitä konetta www.towerhobbies.com ?
Jos, ni hobbylinnasta saat..
Taas kehissä.. ;)

RcRox

En oo viel löytäny ainakaa. ilmottakaa jos löytyy jostain.
Tamiya Terra Crusher

rc aleksi

Lainaus käyttäjältä: "_makke_"Onkos se tuohttp://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXESC2&P=7
Eiköhän se toi oo mun mielestä :? .
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

RcRox

juu, tuo se on. Olipa tyhmä kun en löytänyt. Se on vaan tuolla kalliimpi  :?
Tamiya Terra Crusher

Toni N

VIDEO jossa MT 2:ssa kiinni HPI:n 18SS(1.5hp). Mukavan näköistä menoa ja suhteellisen haastava hyppy :)
Tyhjä

fiesta6

Hmm.. rupesi kiinnostamaan GS SUT monsteri, sen kun saa hobbylinnasta 549€ .25 motilla  :)
Ja kun duratrax meni kaupaksi... niin.. täytyy miettiä että savage vai tuo... 1kk päästä on jompikumpi  :P
Taas kehissä.. ;)

mike_87

Löytyykö auto jostakin niiden nettisivuilta? Oletko saanut muuta kiinnostavaa tietoa autosta?

Kyllä rupes minuakin kiinnostamaan.

fiesta6

Ei ole muuta kuin tämä: http://www.gs-europe.com/default_zone/gb/html/page-190.html

Itse ostan sen melko varmasti kun niitä tulee hobbylinnaan, otan sen ilman mottia, joillin hinta tippuu aika alas  8) Ja mukaan tulee vielä radiolaitteet siihen 549€ hintaan  :shock: On varmaan aika kestävä auto, kun ei ole 2-tomaattiakaan siinä. Ja mehän ei 2-vaihdetta tarvita, kyllä se kiihtyy ja kulkee kun on tehoa motissa..
Taas kehissä.. ;)

mike_87

Minkä moottorin aiot siihen asentaa? No empä tiedä sittenkään, jos ei ole 2-vaihteinen. Minun mielestäni monteri tarvisi 2 vaihdetta ehdottomasti.

Kattokaapas mikä moottori on tässä videolla näkyvässä TuningT-Maxxissa. Ainakin fyysiseltä kooltaan näyttäisi olevan melko suurehko. Ja minkälaiset lähdöt se antaa maxxille...

http://www.eviltactics.com/F-O-K.mpg

fiesta6

Eipähän ole liikaa hajoavia osia. Meinasin laittaa tuon savagen .21 motin. Kun se tossa on nyt käyttämättömänä. Ei tarvii tehä ees sisäänajoa  :D
Taas kehissä.. ;)

mike_87

Fiesta6 kirjoitti
LainaaItse ostan sen melko varmasti kun niitä tulee hobbylinnaan
Olit jo niin varmana hommaamassa sitä SS Savagea, no eipä tuo minun asia ole mitä ostat. Tuli mieleen siitä Mikan "Ostan jne."- topicista, sielläkin sanoit että olet jo asian päättänyt, vai miten se nyt menikään. No, ei kuitenkaan herneitä nenään? :)  Vinkkinä et osta se SS, koska isommalla moottorilla(sinun kohdalla) ja kahdella vaihteella varmasti vikkelämpi.

fiesta6

Ohan SS .25 motti. Ja mulla vain .21  :( Mutta onhan tässä 3-4wk aikaa miettiä kumman ostan, kun molemmat on samanhintaisia, siis SS savage ilman mottia ja tuo SUT ilman mottia.
Taas kehissä.. ;)

mike_87

Jakke taisi mainita jossain täällä polttispuolella sellaisen tosiasian, että T-Maxx vie mennen tullen Savage 21:stä, ja sullahan on ollut maxxi. Otahan vaan .25 koneella, ja anna .21 vaihdossa niin saat 50€ alennusta.

fiesta6

Ei mikko kuitenkaan ota mottia vaihdossa  :lol:
T-maxissa voi olla pienemmät välitykset ? Mutta kyllä periaatteessa .21 savage pitäs olla tehokkaampi oikein säädettynä kuin t-maxx.... ja lähteehän kukkalapiollakin savitsi keula pystyssä, niin ei se mikään lussu ole.
Taas kehissä.. ;)

Antti R

Minkä laatunen toi sut on? Mua epäilyttää ne renkaisiin menevät pitkät tupit.
-EhtoollisWeli

blenheim

Slapmafrolla kuulemma kestänyt hyvin ja Bruce aikoo mennä vielä kisaamaankin sen kanssa Maxx sarjaan. Joten aika hyvä auto kun kerran tietää Bradin ja Brucen ajotavat ;)!
Brad kyllä kertoi haluavansa itsekin samanlaisen jos vain rahaa riittäisi, ja muutenkin se oli hauska ja vakaa ajettava. Hypyistä selviää hyvin eikä hajonnut.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Antti R

Joo no se vois olla yks vaihtoehto savagen tilalta. Savage on kallis. t-maxx on ihan hyvä mut ei ole isoo konetta. Sut ois kiva ja siinä on konetta mut ei hintaa.
-EhtoollisWeli

Antti R

-EhtoollisWeli

blenheim

E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Antti R

Paljon siinä muuten on maavaraa?
-EhtoollisWeli

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"Minkä laatunen toi sut on? Mua epäilyttää ne renkaisiin menevät pitkät tupit.

Ite ihmettelin ihan samaa, on niin... niin hepposen näköset  :roll:
Taas kehissä.. ;)

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"Joo no se vois olla yks vaihtoehto savagen tilalta. Savage on kallis. t-maxx on ihan hyvä mut ei ole isoo konetta. Sut ois kiva ja siinä on konetta mut ei hintaa.

SUT on 545€ radioilla ja motilla. Ei musta kallis  :!: SS ja SUT on samaa teholuokkaa... Eikä se maxin motti tehoton oo vaikka onkin .15 kokoa. Tuu vaikka tziicaa kaverin maxia toiminnassa  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Pekka V

Voihan se olla hepposen näköinen, mutta kestävä. :)

Antti R

Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"Paljon siinä muuten on maavaraa?
-EhtoollisWeli

fiesta6

Tarpeeksi. Kysy hobbylinnasta jos se tietäisi tarkasti.
Taas kehissä.. ;)

Antti R

Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"Tarpeeksi. Kysy hobbylinnasta jos se tietäisi tarkasti.

Ei ole tietoo ollu ku olen kysässy! varmaan joku 4 cm
-EhtoollisWeli