Ihan ensiksi katso, että tyhjäkäyntiasennossa kaasuttimen kurkku on n. 2mm. auki.
Sitten säädät pääneulasta sen verran että auto kiertää kunnolla. Tässä vaiheessa kiihtyvyys saa olla mitä nyt sattuu olemaan.
Sen jälkeen säädät alaneulasta sen verran laihalle, että jos ajat jonkun matkan(50m) kaasu pohjassa, ja pysähdyt, odotat 15 sek. ja taas kaasu pohjaan, niin auton pitäisi kiihtyä kunnolla. jos ei kiihdy kunnolla, kiristä alaneulaa. kiristä aina noin. 1/6 kierrosta kerralla.
Ja pääneulaan ei tarvitse koskea lainkaan. Se on samassa asennossa niin sisäänajon aikana kuin normaalikäytössäkin. Jos olet jo ehtinyt ruuvailemaan, niin pyöritä se niin, että ruuvin kanta on samassa tasossa, kuin ruuvin "ympäryskin".
Toivottavasti on apua, kerro sit lisää jos jotain ongelmia ilmenee.