Nyt olen kerrennyt saada jonkin verran tuntumaa autoon ja täytyy sanoa, että on tää paras ja helpoin ajettava nelkkukrossari millä olen koskaan ajanut. Olen ajanut vain hakkilan turffiradalla, joten ei hirveän laaja kokemus kenttää vielä ole, mutta siellä auto toimii suoraan paketista hyvin ja pienillä muutoksilla todella hyvin!
Olen myös kerennyt rikkoa autoa aika huolella. Suurin osa tuhoista WJ tuli kisoissa kahdesta epäonnistuneesta hypystä. Hyppyrit oli isoja.
Kuva osasta tuhoutuneita osia:
https://www.dropbox.com/s/6gsjht2fcppkxia/IMG_1413.JPG?dl=0Hieman listaa mitä on hajonnut, runko vääntynyt keulasta, etu suspension holder katki, edestä taaempi holderi vääntynyt, kummankin puolen sisemmät hinge vääntyneet samoin vetareiden koiranluut, etubulkista yksi holderin kiinnitys reiistä korkannut käyttökelvottomaksi, molemmilta puolilta c-hubit ja ohjauspalat, sekä vetareiden suojat jotka pitää pinnit paikoillaan myös molemmilta puolilta. Lisäksi harjoitelessa olen katkaissut yhden etutukivarren ja takadiffista porsi yksi sisäratas. Diffien ruuvit olen vaihtanut Arromaxin vastavan kokoisiin, mutta laadullisesti parempiin. Nyt uskaltaa vaihtaa diffeihin öljyt, jos on tarvetta.
Siitä voi nokkelimmat pokkelimmat nopeasti laske mitä tollaset pikku lipsahdukset tulee maksamaan.
Lisätään vielä että auto ei missään nimessä ole helposti hajoavaa sorttia vaan enemmänkin tankki. Osumissa oli myös huonolla tuurilla osansa. Auton koko paino on kohdistunut yhteen renkaaseen törmäyksessä.